quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:25 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Een Rustler chicken burger als ontbijt?Ik had lekker twee krentenbollen met pindakaas.
![]()
Het is wat..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:23 schreef Fosfolipide het volgende:
Hallo lieve fokkertjes![]()
Ik heb vandaag weer wat meegemaakt. Ik had honger dus ik denk ik ga even een Rustler chicken burger eten. Ik was net wakker dus met mijn domme kop ging ik eerst de mayonaise op mijn broodje doen om het vervolgens een minuutje in magnetron te laten opwarmen. Goed, ik zit op de bank en neem een hap, godverdomme wat is dat ranzig. De eerst zo vloeiende mayonaise was nu een grote dikke sperma klodder geworden. Dit had als gevolg dat ik het broodje weg heb gedaan waardoor ik nu nog steeds honger heb.
Krentenbollen met pindakaasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:25 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Een Rustler chicken burger als ontbijt?Ik had lekker twee krentenbollen met pindakaas.
![]()
Net omgekeerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:34 schreef 1299 het volgende:
Pindakaas ruikt zoveel lekkerder dan het smaakt
Jongen dat is echt een delicatesse. Beetje suiker erop en smullen maar..quote:
hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:23 schreef Fosfolipide het volgende:
Hallo lieve fokkertjes![]()
Goed, ik zit op de bank en neem een hap, godverdomme wat is dat ranzig. De eerst zo vloeiende mayonaise was nu een grote dikke sperma klodder geworden. Dit had als gevolg dat ik het broodje weg heb gedaan waardoor ik nu nog steeds honger heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |