Nou snap ik er niks meer van. Het oog pas over een paar uur. Ik dacht dat tie nu zou komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:17 schreef Janena het volgende:
NU.NL:
NEW YORK - Orkaan Irene heeft de kust van de Amerikaanse staat North Carolina bereikt met windsnelheden van ongeveer 150 kilometer per uur en hevige regenval en heeft de eerste schade veroorzaakt.
Meer dan 160.000 mensen zitten zonder stroom, meldden Amerikaanse media.
De hevige winden zorgen voor huizenhoge golven.
Het oog van de storm is nog enkele uren van de kust verwijderd.
Het grootste deel van de route naar NY is over water, 't is maar een klein stukje land nu.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:32 schreef Godshand het volgende:
Eenmaal aan land zal Irene snel in kracht afnemen vermoed ik. Bij NYC zal het een stevige storm zijn....
Nadat zijn barrometertje onder NINE SIXTYSIX POINT THREE... POINT TWO! zakte, was er een WOW, WILL YA LOOK AT.... toen een korte flatline piep te horen en sindsdien heeft hij niet meer gesprokenquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nadat zijn barrometertje onder NINE SIXTYSIX POINT THREE... POINT TWO! zakte, was er een WOW, WILL YA LOOK AT.... toen een korte flatline piep te horen en sindsdien heeft hij niet meer gesproken [ afbeelding ]
Ik wou net zeggen volgens mij hoor ik hem slapenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Oh, ik hoor hem snurken... Er is nog hoop dat we hem over een paar minuten weer als een verdwaalde varkensboer door een poel water van 12 centimeter diep zien waden. Yes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |