Oh da's een ander verhaal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:01 schreef Speciman. het volgende:
Ik heb windows 7, ik wil een soort review filmpje[s] gaan maken en daar moet een hippe intro en een interesante en modern tekst en gameplay in komen van games.
Ja, heel veel zelfs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:12 schreef Speciman. het volgende:
ik heb ff after effects en sony vegas vergeleken maar ze zien er redelijk hetzelfde uit, zit daar veel verschil tussen?
Dan Download je het toch via een Torrentquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:10 schreef Speciman. het volgende:
Helaas is aftereffects niet gratis..maar ja ik heb dan ook nooit gezegt dat het gratis moest zijn
![]()
Hij wil een intro volgens mij. De rest zal wel gewoon gefilmd worden denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:37 schreef drumstickNL het volgende:
Overigens: Reviews van games met alleen tekst gaat toch nooit views trekken.
Dan kijk je niet goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:12 schreef Speciman. het volgende:
ik heb ff after effects en sony vegas vergeleken maar ze zien er redelijk hetzelfde uit, zit daar veel verschil tussen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |