Ooohh zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha..qua naam ken ik het wel, bedoelde meer dat ik het niet van plek/omgeving whatever ken.
Ahaaaa...dus je bent een beetje een baasje geworden? Die functie is inderdaad heel chil als ik naar mijn eigen ervaring kijk. Nja...alles beter dan shit te moeten vullen he.
Haha...dit keer moeten we het wel waar maken.
Ga maar haten op TS.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb de hele dag nog niet gehaat
Het is te gezellig!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Zou jij neit gaan slapen na de dagcijfers?
Olha posso te fazer uma pergunta?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Ga je morgen hele dag vasten? Leugenaar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Let maar niet op hem ik ben je bodyguard
Nou ik voelde mij opeens heel onzeker over mijzelf maar gelukkig meen je het nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het niet meen?
Je weet toch dat ik jou, de oh zo prachtige en intellectuele coban, nooit, maar dan ook echt nooit, pijn kan doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:08 schreef coban het volgende:
[..]
Nou ik voelde mij opeens heel onzeker over mijzelf maar gelukkig meen je het niet
Jaaaa...zoooo!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ooohh zo
Ja, maar nog steeds niet officieel omdat daar steeds dingen tussen kwamenEn zeker alles beter dan dat, das irritant man. Ik ben wel nog op zoek naar ander werk hoor, maar goed.
Haha prima
Ja nu weet ik datquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou, de oh zo prachtige en intellectuele coban, nooit, maar dan ook echt nooit, pijn kan doen.
Oké, nu dat je dat weet ga ik even een sonnet over jou schrijven om aan jou voor te dragen!quote:
oh FOEIquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vandaag heb ik best weinig gepost hoor
Nouja dooie mus niet echt, want ik hoef niet meer dat eeuwig vakkenvullen te doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jaaaa...zoooo!
Haha..oftewel je bent voorlopig blij gemaak met een dooie mus?
Naar wat zoek je dan of maakt dat vrij weinig uit?
Oeee hou ik je aan!
Ik kan piano spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wie van jullie speelt een instrument?
Ik speel geen muzikale instrumenten, sorry.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik ik ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik 6 weken gitaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
Echtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, nu dat je dat weet ga ik even een sonnet over jou schrijven om aan jou voor te dragen!
niet nodigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:14 schreef coban het volgende:
[..]
Echtik voel me vereerd enzo
WTF WAAR IS NACHTBAGGER GEBLEVEN?
Ik kan alleen enkele klassieke nummers, maar het is wel even geleden dat ik dat gedaan heb hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mooi, ik ook![]()
Wat speel je zoal?
Hier: Nachtbaggerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:14 schreef coban het volgende:
[..]
Echtik voel me vereerd enzo
WTF WAAR IS NACHTBAGGER GEBLEVEN?
hhaha de echte bazen zitten hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
HIer: Nachtbagger Ze zitten pas op 4 pagina's
Haha...das dan ook weer waar. Je hebt iig promotie gemaakt!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja dooie mus niet echt, want ik hoef niet meer dat eeuwig vakkenvullen te doen![]()
Euhm eigenlijk varieert dat van zo iets als nu maar dan bij een Bijenkorf of iets tot iets administratiefs. Maar goed, ik heb zero ervaring en een leeg CV en ik vind het beetje eng om te solliciteren enzo![]()
Hahaha je doet maar
Ja nachtbagger kent dit jaar wel heel veel ups en downsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier: Nachtbagger
Ze zitten pas op 4 pagina's
Wtf hahahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier: Nachtbagger
Ze zitten pas op 4 pagina's
Piano verleer je niet zo snel hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan alleen enkele klassieke nummers, maar het is wel even geleden dat ik dat gedaan heb hoor
Ja stageplek moet ik sowieso over half jaar kiezen en misschien dan kijken naar een traineeship. Ik krijg steeds die dikker dingen over traineeship etc, binnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha...das dan ook weer waar. Je hebt iig promotie gemaakt!
Is een stageplek/traineeship dan niet iets wat je volgend jaar kan overwegen? Dan kan je je CV voorlopig nog vullen met "Chef Houdbaar " ofzo...
Ja..doe ik! Als je me maar niet weer gaat afwijzen..
Nieuw gezigt in dit topic?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:18 schreef Roburtt het volgende:
Kahh, nacht van sassem was eindelijk een keer leuk
Weet ik, maar ik zou wel even moeite hebben om het weer te spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Piano verleer je niet zo snel hoor
Ik ben niet geweest, ik had koppijn en geen zin in baggermuziek. Maar lekker gezopen dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:18 schreef Roburtt het volgende:
Sassem?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:18 schreef Roburtt het volgende:
nee ik kom hier vaker, maar had t de laatste dagen nogal druk met school.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:19 schreef speedking het volgende:
btw we moeten topic nummer 23 inhalen, die hadden we overgselagen oke mijn schuld
Ja sowieso, dat was het leukste. Maar ik ga morgen naar noordwijk, dus ik hou 't vroeg nuquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest, ik had koppijn en geen zin in baggermuziek. Maar lekker gezopen dan?
Nee dat brengt verwarring :pquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:19 schreef speedking het volgende:
dus degene die hierna nieuwe deel opent moet hem ff 23e noemen
Alles is sowieso toch al 20 minuten dicht in het dorp, de gemeente kennende.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja sowieso, dat was het leukste. Maar ik ga morgen naar noordwijk, dus ik hou 't vroeg nu
okequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee dat brengt verwarring :p
Kende je dat verhaal nog niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:19 schreef coban het volgende:
OMG REZANIA IK WEET WAAR NARCIST VANDAAN KOMT:
En je weet dat Narcissus verlieft werd op zijn reflectie, stierf omdat hij de hele tijd naar zichzelf keek en niks anders deed.
Quote uit een topic. Ik heb wel wat gemeen met narcissus
Ben nog ff naar shaffeys geweest, maar je kon niet bewegen man, veel te drukquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles is toch al 20 minuten dicht in het dorp, de gemeente kennende.
Vergevenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:21 schreef speedking het volgende:
[..]
oke, nu kan mijn fout niet hersteld worden
Ja, wat verwacht je dan? Dat halve dorp zit daar nu.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:21 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ben nog ff naar shaffeys geweest, maar je kon niet bewegen man, veel te druk
Wordt dus een drukke en belangrijke periode dus! Succes ermee...doe.iets wat je ligt and every little thing is gonna be allright.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja stageplek moet ik sowieso over half jaar kiezen en misschien dan kijken naar een traineeship. Ik krijg steeds die dikker dingen over traineeship etc, binnen.
Ik wijs niet snel mensen af tenzij er omstandigheden zijn waardoor ik weinig anders kan.
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je dan? Dat halve dorp zit daar nu.
Gezellig toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ach, toch nog ff wat mensen gesproken enzo
lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:23 schreef Nectar het volgende:
ik merk wel dat zonder de marokkanen en turken in dit topic het niet loobt
Mwah, Nederpop ja, beetje carnaval shit enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezellig toch?Maar draaide ze een beetje goede muziek dit jaar of weer alleen maar nederpop?
Neequote:
Haha, dat is echt altijd kut aan de Nacht van Sassem, ze draaien alleen maar baggermuziek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mwah, Nederpop ja, beetje carnaval shit enzo. Daarna door half sassem gelopen naar m'n fiets
Welterusten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:24 schreef coban het volgende:
[..]
Nee
Maar im gone! Ik ga slapen toedols kusjes knuffels klappen gespankt worden ditdatalleszuszo
trustequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:24 schreef coban het volgende:
[..]
Nee
Maar im gone! Ik ga slapen toedols kusjes knuffels klappen gespankt worden ditdatalleszuszo
mwah, 1e keer dat ik echt een tijdje er ben geweest, ik had geen ideequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, dat is echt altijd kut aan de Nacht van Sassem, ze draaien alleen maar baggermuziek.
trusteequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:24 schreef coban het volgende:
[..]
Nee
Ik hoor alle muziek thuis, wordt namelijk vanaf het dorp naar mijn huis gedragen over die sloot, dat is echt kut.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:26 schreef Roburtt het volgende:
Oja, mijn studie begeleider zat bij Rubbere Robbie, en heeft heel veel met André Hazes samengewerkt!!
[..]
mwah, 1e keer dat ik echt een tijdje er ben geweest, ik had geen idee
Haha dat is kut manquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoor alle muziek hoor ik thuis, wordt namelijk vanaf het dorp naar mijn huis gedragen over die sloot, dat is echt kut.
Begrijpbaar, ik ben ook helemaal kapot van mijn eerste week school.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha dat is kut man. Ik zit nog ff alles uit te laten draaien en dan ga ik zo ook amar is m'n bedje opzoeken dnek. Had vroeg school, gewerkt en gezopen, ben gesloopt
k kan niet wachten tot mijn school weer begint serieusquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Begrijpbaar, ik ben ook helemaal kapot van mijn eerste week school.
Ik moet maandag 8 uur beginnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Begrijpbaar, ik ben ook helemaal kapot van mijn eerste week school.
Dat zei ik vorige week vrijdag ook, nu, een week later, heb ik al weer genoeg van school.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:29 schreef speedking het volgende:
[..]
k kan niet wachten tot mijn school weer begint serieus
Das kut, ik gelukkig pas om kwart voor 9, maar nog steeds veel te vroeg eigenlijk.quote:
Ach, m'n school is best. Koffie is gratis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Das kut, ik gelukkig pas om kwart voor 9, maar nog steeds veel te vroeg eigenlijk.
dat heb ik dan waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week vrijdag ook, nu, een week later, heb ik al weer genoeg van school.
was voor de grap johquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
kijk hoe bot je reageert in me topic
ik lust geen koffie niks aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ach, m'n school is best. Koffie is gratis.
Ja, daar doe je het voor, de koffie uiteraard.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ach, m'n school is best. Koffie is gratis.
Waarschijnlijk wel, bereid je maar alvast voor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:31 schreef speedking het volgende:
[..]
dat heb ik dan waarschijnlijk ook
hahah ben al bezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, bereid je maar alvast voor.
quote:
Voor de vakantie hield ik er niet van, heb het me in de vakantie aangeleerd en daar ben ik best blij mee. Wel met melk en suikerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daar doe je het voor, de koffie uiteraard.
Je drinkt dus melk en suiker met koffie en niet andersom?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
[..]
Voor de vakantie hield ik er niet van, heb het me in de vakantie aangeleerd en daar ben ik best blij mee. Wel met melk en suiker
ga slapeh??quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je drinkt dus melk en suiker met koffie en niet andersom?
lol wut? hier ben ik te dornken voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je drinkt dus melk en suiker met koffie en niet andersom?
Laat maar, ga slapen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
lol wut? hier ben ik te dornken voor
stoerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
lol wut? hier ben ik te dornken voor
ja strakjens, na family guyquote:
9000 post, veul stoerderquote:
Domme vraag, tuurlijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Hm , zal ik een fles wodka openmaken?
gast leef jij op jezelf?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:36 schreef Plastic_zak het volgende:
En dan zo snel mogelijk opdrinken, moet je natuurlijk wel filmen en op Youtube zetten!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik liet mijn anusch zien en toen zeiden ze dat ik tarrels hadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat vinden jullie ervan om geband te worden uit Tinychat, als je enkel je borsten laat zien aan enkele FOK!kers.
Ja oké, ik liet m'n kont eerst ook zien.... Waarom wordt hier niet gewoon van genoten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik liet mijn anusch zien en toen zeiden ze dat ik tarrels had
Is dat niet meer iets voor een Media opleiding? De Leidse Hogeschool faalt geloof ik echt hard, ik hoor echt allemaal verhalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:39 schreef Roburtt het volgende:
Hahaha ik doe een opleiding ICT Beheer en ik moest vandaag een stopmotion filmpje maken
Heeft er erg veel mee te maken..
Oké, zorg jij dat ik er weer in kom, vriend?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:39 schreef Roburtt het volgende:
Hahaha ik doe een opleiding ICT Beheer en ik moest vandaag een stopmotion filmpje maken
Heeft er erg veel mee te maken..
Hey, Vriend!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:40 schreef GGMM het volgende:
Het is idd heel leuk dat ik er weer ben ja, dank je.
Aandachtshoer!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:40 schreef GGMM het volgende:
Het is idd heel leuk dat ik er weer ben ja, dank je.
Ja precies, maar alle 1e jaars moesten het. Ik moest hem van m'n studiebegeleider op youtube zetten want hij vond hem geweldigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets voor een Media opleiding? De Leidse Hogeschool faalt geloof ik echt hard, ik hoor echt allemaal verhalen.
Stuur eens een link, dat moet ik even zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja precies, maar alle 1e jaars moesten het. Ik moest hem van m'n studiebegeleider op youtube zetten want hij vond hem geweldig
Verwacht niet teveel hoor, had nog nooit zoiets gemaakt, zal hem ff opzoeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stuur eens een link, dat moet ik even zien.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Verwacht niet teveel hoor, had nog nooit zoiets gemaakt, zal hem ff opzoeken.
Je penis was te klein.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:44 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ey kippetje.
Waarom ben ik geband uit tinychat?
quote:
Alleen maar omdat jullie niet weten wat de Nacht van Sassem is.quote:
Niet weten wat nacht van Sassem isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Alleen maar omdat jullie niet weten wat de Nacht van Sassem is.
quote:
Wat is een Sassem?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Alleen maar omdat jullie niet weten wat de Nacht van Sassem is.
Hij vond hem helemaal geweldigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]Die leraar weet ze wel uit te zoeken hoor, ik wil niet weten hoe de rest van de filmpjes waren.
hij is gestopt met rokenquote:
Mooiste dorp van Nederlandquote:
quote:
Not sure if trolling or just plain stupid!quote:
Ja, echt wel. Er valt alleen weinig te doen.quote:
Ja, preciesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Er valt alleen weinig te doen.
quote:
quote:Sassenheim is een dorp en voormalige gemeente in Zuid-Holland. Per 1 januari 2006 is de gemeente met Voorhout en Warmond opgegaan in de gemeente Teylingen. De gemeente had 14 906 inwoners (1 juni 2005) en bestond alleen uit het dorp Sassenheim.
Het dorp Sassenheim is gelegen in de Bollenstreek tussen Leiden en Lisse en in de nabijheid van (maar nergens grenzend aan) de Kagerplassen. Het is ontstaan op een oude strandwal, waarover ook de heerweg van Leiden naar Haarlem liep. In de loop van de geschiedenis werden hier veel kasteeltjes en landhuizen gebouwd. Langs de Hoofdstraat, zoals de oude heerweg nu heet, staan fraaie[1] villa's uit het begin van de 20e eeuw. De dorpskerk staat op een oude duintop en verraadt een veelheid aan stijlperioden. De bloembollenteelt is bijna volledig uit de plaats verdwenen: er resteren slechts enkele bollenvelden.
Dorpskerk in Sassenheim
In 1514 werden bij een belastingenquête niet meer dan 32 woningen geteld. In 1622 was het inwonertal nog maar 392. Na het eind van de 18e eeuw nam het inwonertal duidelijk toe. Naast de veeteelt en de landbouw werd de teelt van groenten, kruiden en fruit een belangrijke bron van bestaan.
Bijnaam voor de inwoners van Sassenheim is asbakken, deze naam is ontstaan door het beroep dat Sassemers in de 17e en 18e eeuw uitvoerden. Zij hadden in die tijd een zeer kenmerkend beroep. Destijds hadden de Sassenheimers het monopolie voor het ophalen van hout- en turfas bij de burgers van Sassenheim, Lisse en Hillegom. De as werd in de asschuur aan de Vaartkade opgeslagen. Deze asschuur uit de 19de eeuw is inmiddels gesloopt. Uiteindelijk werd de as per schip via De Kaag naar Leiden vervoerd, waar het aan de zeepziederijen werd verkocht. Deze asresten bevatten o.a kaliumzouten (ook wel potas, het Engelse woord potassium = kalium). Deze kaliumzouten dienden als grondstof voor het zieden van zeep. Deze zeep was (na het zieden ofwel het verzepingsproces) niets anders dan (in hoofdzaak) een mengsel van kaliumzouten van vetzuren.
Ten oosten van Sassenheim lopen de Autosnelweg A44 en de Schiphollijn, waaraan in december 2011 een station zal worden geopend.
De naam Sassenheim is samengesteld uit twee elementen, waarvan het eerste teruggaat op de Saksen (hetzij direct, hetzij via de persoonsnaam Saxo). Het tweede deel voert terug naar de Franken, die hun woonplaats "heim" noemden. De inwoners van Sassenheim worden ter plaatse kortweg als Sassemers aangeduid, afgeleid van Sassem, de oorspronkelijke naam voor het dorp.
De bebouwing van de plaats Sassenheim had ten tijde van de gemeentesamenvoeging zijn gemeentegrenzen nagenoeg bereikt. De bekendste bezienswaardigheid van Sassenheim, de ruïne van Teijlingen, bevindt zich in de buurtschap Teijlingen, dat weliswaar aan Sassenheim is vastgebouwd, maar vanouds deel was van de voormalige gemeente Voorhout.
Sassenheim is ook een belangrijke industrieplaats: AkzoNobel heeft er een fabriek, voortgekomen uit de verf- en lakfabriek Sikkens, die zich in 1939 vanuit Groningen in Sassenheim had gevestigd.
Sassenheim kent één middelbare school: het Rijnlands Lyceum Sassenheim.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga in dat geval gewoon voor Sexbierum.
Ik eergister, en dat was niet leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb gister gewoon hele nacht niet geslapen
Maar ben niet moequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik eergister, en dat was niet leuk
Wow meid, heb je dat wel overleeft!?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb gister gewoon hele nacht niet geslapen
Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:54 schreef speedking het volgende:
mk vond je t beetje leuk in tiny chat
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
NIET HATEN OP HARDCORE EN HAKKEN
1,5 uurtje ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt zeker gewoon overdag geslapen?
Ik vind de zonsopgang altijd het moeilijkst als ik de hele nacht wakker blijf, bij de zonsopgang word ik altijd extra moe. Maar daarna krijg ik in ene veel energie en ga ik stuiteren.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind de zonsopgang altijd het moeilijkst als ik de hele nacht wakker blijf, bij de zonsopgang word ik altijd extra moe. Maar daarna krijg ik in ene veel energie en ga ik stuiteren.
Als jij nou eens echt de hele nacht wakker blijft en dan ook de hele dag kan je dat ook ervaren, wil je dat niet?quote:
jajaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben skinheadNiet haten aub
Heb ik zo vaak gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij nou eens echt de hele nacht wakker blijft en dan ook de hele dag kan je dat ook ervaren, wil je dat niet?
En Darwin was God.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben skinheadNiet haten aub
Ik overdag totaal niet, ik voel me juist energiek. Maar zodra ik mijn ogen ook maar even dicht doe val ik snel in slaap.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee valt mee. Overdag heb ik soms wel last van moe-heden
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG mensen ik ben zo blij, normaal moest ik op de zaterdag 7 uur op maar nu hoeft dat niet meer
voor wat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG mensen ik ben zo blij, normaal moest ik op de zaterdag 7 uur op maar nu hoeft dat niet meer
Moskee dicht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waar werkte je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee maar had baantje nu niet meer
die ene freak in tru hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:03 schreef aight1 het volgende:
sommige mensen denken een helikopter te zijn maar zijn gwn mensen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:03 schreef aight1 het volgende:
Mensen die van een uitkering leven en kunnen werken.quote:
Leuk voor hun, wat ga je eraan doen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:03 schreef aight1 het volgende:
Hoax.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die van een uitkering leven en kunnen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |