quote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Aeve het volgende:
Kom TS, even de ogen openen alsjeblieft.
De rest van de katten is gezond, lees.quote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de tegenstelling wel groot, beetje piepen over 1 zieke kat, en over de rest zo nonchalant doen...
En stel dat ze alle 24 tegelijk ziek worden, is er dan geld voor 24 zieke katten?quote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
De rest van de katten is gezond, lees.
ja.quote:Op maandag 5 september 2011 22:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
En stel dat ze alle 24 tegelijk ziek worden, is er dan geld voor 24 zieke katten?
jawel.quote:Op maandag 5 september 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Ze gaan met die ene die zo speciaal is toch ook niet als ie ziek is?
Euhm 6 van de 30 dood in 1 week door vergiftiging?quote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
De rest van de katten is gezond, lees.
ja.quote:Op maandag 5 september 2011 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm 6 van de 30 dood in 1 week door vergiftiging?
Ik heb 2 katten gehad die allebei ziek werden en uiteindelijk zijn overleden. Ik was 2000 euro kwijt aan 2 katten... Maar fijn dat jullie rijk zijnquote:
oke.quote:Op maandag 5 september 2011 22:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten gehad die allebei ziek werden en uiteindelijk zijn overleden. Ik was 2000 euro kwijt aan 2 katten... Maar fijn dat jullie rijk zijn
quote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bent het helemaal niet waard om me druk over te maken maar toch...
Pubert wordt dwars.quote:
Sorry.quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pubert wordt dwars.![]()
Ik zou er geen tijd aan verspillen, komt toch niet aan.
Weten wel maar beseffen niet.quote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef mootie het volgende:
Ts is nog maar 16 en heeft deze leefwijze van zijn ouders overgenomen. Maar hij weet nu dat die manier niet echt geweldig is.
Ik heb het door, ja. Dankuwel voor alle reacties.quote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef mootie het volgende:
Ts is nog maar 16 en heeft deze leefwijze van zijn ouders overgenomen. Maar hij weet nu dat die manier niet echt geweldig is.
Dankjewelquote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Nou nou nou jongens, ik snap best dat je als 16-jarige die het zo gewend is niet ineens je ouders zover krijgt om een paar honderd euro aan operaties te betalen "omdat het forum het zegt"
Het is mooi dat hij het ziet, en dat hij er iets aan wil doen
Goed zo TS, je gaat de goede kant op
Je groeit er wel overheenquote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef Integraalfiets het volgende:
Even centraal: iedereen bedankt voor het wakkerschudden en sorry dat ik zo koppig was (zo ben ik nou eenmaal)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |