quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:18 schreef Borkydude het volgende:
Jammer dat er niet meer chauffeurs zijn hier. Het chauffeursberoep is zoveel veelzijdiger dan hiken. Had gisteren nog twee oudjes met een 7-serie die puzzels aan het maken waren op de achterbank.
Ik neem aan dat je werkt om geld te verdienen Sjaak.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:08 schreef verse_vis het volgende:
@joppie_saus, ik werk om te rijden, niet om in het ov te zitten
Nee joh dit is pure hobbyquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je werkt om geld te verdienen Sjaak.
Had ie niet gewoon op de locatie daar gewerkt? Want je schijnt weggestuurd te worden daar als je geen pak aan hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:53 schreef Viezze het volgende:
Je kan het gedeeltelijk wel een hobby noemen want zoveel verdienen we ook niet
Kwam nog een andere hiker tegen vandaag in Nieuwegein. Volledig in pak met stropdasKwam ik aan met mijn vrijetijdskleding haha
Dat ben ik deze maand dus geworden. Echt chill.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Had ie niet gewoon op de locatie daar gewerkt? Want je schijnt weggestuurd te worden daar als je geen pak aan hebt.
Ik word in oktober trouwens 22, in 1 keer 1,20 per uur omhoog
Denk het niet want ik kwam daar samen met hem binnen en hij wist niet waar hij moest zijn..quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Had ie niet gewoon op de locatie daar gewerkt? Want je schijnt weggestuurd te worden daar als je geen pak aan hebt.
Ik word in oktober trouwens 22, in 1 keer 1,20 per uur omhoog
Dan zal het wel een eerste ritje geweest zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:56 schreef Viezze het volgende:
[..]
Denk het niet want ik kwam daar samen met hem binnen en hij wist niet waar hij moest zijn..
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:16 schreef joppie_saus het volgende:
Maar euh, Neerlands_Trots... Weet je inmiddels al hoe poep smaakt?
Ah, huiltopics.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:47 schreef joppie_saus het volgende:
Klik eens op zijn post-historie...
Dat is inderdaad een seintjequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef Viezze het volgende:
Geen kaartje gekregen voor mijn verjaardag trouwensBlijkbaar een slechte werknemer
Ik kreeg er vorig jaar eentje in juli terwijl ik in oktober jarig ben, wat is dat dan wel niet?quote:
Ik een dagje te laat. Wel handgeschreven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef Viezze het volgende:
Geen kaartje gekregen voor mijn verjaardag trouwensBlijkbaar een slechte werknemer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |