Kun je naaaaaaagaaaaaaaaaanquote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus christ ik heb nauwelijk nog iets gezegd uberhaupt.
Nu niet meerquote:Op donderdag 1 september 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Helpt het als ik me verkiesbaar stel als BM?
Gewoon iedere dag 3 mensen vermoordenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:09 schreef MaJo het volgende:
Ha ik heb een PM
Moet er wel weer even inkomen
In 'r eentje? Of ga je meehelpen?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon iedere dag 3 mensen vermoorden
Komt helemaal goed, heb in het begin ook een paar keer meegespeeldquote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon iedere dag 3 mensen vermoorden
even verbeterdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In 'r eentje? Of ga je moet ik meehelpen?
Ik hou wel van je Erikquote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stop wel met posten, want het maakt niet uit wát ik zeg, blijkbaar is het alles meteen toch verdacht.
Ik vind jou nog niet verdacht want ik heb de laatste paar keer niet meegedaanquote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stop wel met posten, want het maakt niet uit wát ik zeg, blijkbaar is het alles meteen toch verdacht.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niks dit keerquote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In 'r eentje? Of ga je meehelpen?
Aw, is er ook een calimero-rol?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt hem te heet onder de voetjes.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Die heb ikquote:Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw, is er ook een calimero-rol?
Ik merk hetquote:
PM je me even je rol aub.... het is anders lastig om met je te spelenquote:
We hebben een verdachte! Ik stem voor de lynch op MaJo!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:19 schreef MaJo het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is Tha_Erik dus vaak maffia? Dan is de kans toch juist groter dat hij dat nu juist niet is of denk ik te makkelijk?
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PM je me even je rol aub.... het is anders lastig om met je te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |