Daar willen vast wel meerdere mensen aan meedenkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik eigenlijk ook wel. Hm... Nou C. is gone, dus dan ga ik jullie input hard nodig hebben dit weekend, om te beslissen welke rollen e.d.
Dat hoeft men ook niet te weten wmb.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik schreef bij de nachtpost gewoon altijd dat iemand een mafia of slecht persoon wilde omleggen o.i.d., dan weet je dat het NW is. Ik zie niet in waarom men moet weten wat de bus driver uitspookt.
Huidige deelnemerslijst:quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:44 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook weer meedoen!Kan iemand voor mij profiel linken enzo? Snap niet hoe dat moet
Ik heb je gemist, vorige rondequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:44 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook weer meedoen!Kan iemand voor mij profiel linken enzo? Snap niet hoe dat moet
Ik was op Lowlands dus ik kon nietquote:
Dat lijkt mij ook wel een leuke rolquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Misschien dat gekke orakel een herkansing geven, maar als je niet veel tijd hebt om het voor te bereiden, verder geen gekke rollen doen denk ik.
Ik schrijf nog wel een paar kloontjes inquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik denk dat we minstens 25 deelnemers willen
jij bent spontaan spelleider?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik denk dat we minstens 25 deelnemers willen
Ik spreek ook volledig voor mezelfquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:57 schreef timmmmm het volgende:
hou mij erbuiten graag. op zich ben ik best in staat voor mezelf te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |