Danku min jong!quote:
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:50 schreef speedking het volgende:
Twp mag geen ban krijgen, harde TT!
Ja moest nog 2 gouden regels erbij proppen en een lueken TT kiezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:50 schreef Nectar het volgende:
jacobus open die topics eens wat sneller in de toekosmt -__-
De TS.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:51 schreef speedking het volgende:
[..]
wat niet ben op mobiel volg t half :p
Je zei "harde TT", maar ik opende het topic niet, dat was Jac0bus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:51 schreef speedking het volgende:
[..]
wat niet ben op mobiel volg t half :p
Jij dronk toch grolsch met een beugeltje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Atlas om snel en goedkoop dronken te worden.
Grolsch om veel te drinken omdat het lekker is en om dronken te worden.
Hertog Jan voor de smaak.
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij dronk toch grolsch met een beugeltje?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
Topic begint stiller te worden, da's maar goed ook. ik ga HIMYM kijken, trusten alvast.
Okidokiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:54 schreef TWP het volgende:
Willen die gedrogeerde pubers voor mij deur hun kop houden? Dank.
Later!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
Topic begint stiller te worden, da's maar goed ook. ik ga HIMYM kijken, trusten alvast.
Waarom daar op wachten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
Ik wacht tot de dagcijfers en dan ben ik ook weg, dus nog een half uur.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
Ik wacht tot de dagcijfers en dan ben ik ook weg, dus nog een half uur.
oh net was er wel iemand die grolsch met een beugeltje donk omdat hij zn flesje dan lekkerder vast kon houdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
NeeGewoon flesjes of anders blikjes.
Wat zijn beugeltjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
oh net was er wel iemand die grolsch met een beugeltje donk omdat hij zn flesje dan lekkerder vast kon houden
Nee, Zwolle is een beetje ver weg voor mij. Ik ga wel naar de meet in Leiden als die er ooit komt, kan ik DofijntjesLove ontmoeten, dat zou echt fantastisch zijn.quote:
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
srry ik drink geen bier oke srry
Ik moet ook helemaal uit Leiden en omgeving komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Zwolle is een beetje ver weg voor mij. Ik ga wel naar de meet in Leiden als die er ooit komt, kan ik DofijntjesLove ontmoeten, dat zou echt fantastisch zijn.
Dat zijn toch gwn flesjes met een ijzertje eraan? Wat doet dat ijzertje dan?quote:
Ik ben benieuwd na de prognose en doe wiskunde A, dus een statistiek lover.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Zwolle is een beetje ver weg voor mij. Ik ga wel naar de meet in Leiden als die er ooit komt, kan ik DofijntjesLove ontmoeten, dat zou echt fantastisch zijn.
Je moet tegen die ijzertjes drukken en dan plopt de dop eraf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat zijn toch gwn flesjes met een ijzertje eraan? Wat doet dat ijzertje dan?
Ik dacht meer in de richting van beugel om mee vast te houden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |