Ja, maandag ff bellen. Zie net ook dat ik een dag betaald heb gekregen die ik helemaal niet gewerkt heb... wat een chaos daarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou er toch maar wat van zeggen voor ze moeilijk gaan doen... maar ergens is het wel lekkerMisschien waarderen ze je wel twee keer zo hard
Ik ook vind ik.quote:
Oh erik. Je leert snelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op 15-jarigen is het ook wel een beetje vreemd ja.
Daar gooide ik vroeger al een hoop suiker in om het eetbaar te maken....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam gisteren in de supermarkt een pak brintha tegen en dacht... "volgens mij at ik dat vroeger best vaak, laat ik het weer eens kopen".... maar ik weet nu weer waarom ik het al jaren niet meer op heb: gad-ver-dam-me!
Ik heb het weer gegeten voor versterking, maar mijn maag dacht NEE.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam gisteren in de supermarkt een pak brintha tegen en dacht... "volgens mij at ik dat vroeger best vaak, laat ik het weer eens kopen".... maar ik weet nu weer waarom ik het al jaren niet meer op heb: gad-ver-dam-me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |