Dit dus. Echt schijt-irritant zo'n lapohunt.quote:
Oh, dus jij wil deze reeks nu ook weg hebben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maak er nou niet zo'n big deal van.
Nee, maar als je het er blijft inwrijven is het nog erger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dus jij wil deze reeks nu ook weg hebben?
Ja, eet geen gele sneeuw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey GGMM ik zit onder de muggenbulten heb jij nog tips voor me
Als je er niks van zegt, gaan die kutapen gewoon door.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, maar als je het er blijft inwrijven is het nog erger.
Was jij niet degene die het maar al te graag weg wilde hebben?
DIT. Rezania?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef Jac0bus het volgende:
Kan geen lapohunt en geen fipohunt niet als gouden regel in de OP? Yvonne wou het ook niet hebben zei ze paar topics terug
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef Jac0bus het volgende:
Kan geen lapohunt en geen fipohunt niet als gouden regel in de OP? Yvonne wou het ook niet hebben zei ze paar topics terug
Komt op het zelfde neer.quote:- Niet baggeren
- Niet verzieken.
Oke doe niet moeilijk en klik op 'Stop volgen' dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je er niks van zegt, gaan die kutapen gewoon door.
En nee, ik was degene die het niet terug wilde hebben.
Wat is jouw probleemquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je er niks van zegt, gaan die kutapen gewoon door.
En nee, ik was degene die het niet terug wilde hebben.
Inderdaad zo kan ik mijn weddenschap nooit winnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef Jac0bus het volgende:
Oh en waarom staat het nummertje niet in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |