Het zijn toch ook maar kut kakkerlakken?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het zijn toch ook maar kut kakkerlakken?
Maar ook een stuk of 120 voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef Smoofie het volgende:
Als het zo doorgaat hebben we straks 34-35 doelpunten tegen dit seizoen
Dacht ik ook alquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef Smoofie het volgende:
Vitesse?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
Dit is de mooiste club van allemaal.
NEC - Heraclesquote:Wat is er morgen in de eredivisie te beleven?
wat boeit dat nou idioot!!! Als we maar kampioen worden..jezus ;squote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef Smoofie het volgende:
KOM DAN JONGUHquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
wat boeit dat nou idioot!!! Als we maar kampioen worden..jezus ;s
quote:
Jojoortje heeft dat wel is een keer gezegdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie zei ook alweer dat hij niet kon schieten??
Die clubs storten sowieso wel een keer in omdat de inversteerders hun geld ooit terug willenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, ik vraag me af he. Als die oil sjeiks het zat zijn met bijv Chelsea en city en PSG etc etc. Dan storten die clubs toch helemaal in?
Bij de clubs die hij noemt zijn het geen investeerders maar meer supporter/sponsor, wat dat betreft is het bij Man U veel gevaarlijker omdat dat wel investeerders zijn die er geld uit trekken en de club met een giga schuld opzadelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die clubs storten sowieso wel een keer in omdat de inversteerders hun geld ooit terug willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |