Ja ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Stap 1 zijn de voetenvisjes![]()
Zijn er ook nog meer dames bang voor spinnen? Kunnen we daarvoor ook een meeting doen
Ik ook. En gillenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik wil ook wel mee... maar ik ga dan huilen denk ik![]()
Gelukkig heb ik die taak aan mijn man toebedeeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pas zat er een spin recht achter mij op de muur.. Dat was wel een groot drama
Nee ik zou eerder stokstijf van angst staan denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. En gillen
En weglopen, waarschijnlijk
Ik heb hem opgezogen en de stofzuiger zak naar buiten gegooidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die taak aan mijn man toebedeeld
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik heb hem opgezogen en de stofzuiger zak naar buiten gegooid![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Al liet ik de buurman stofzuigen en heb ik niet alleen de zak, maar de complete stofzuiger naar buiten gesmeten.
Dat wordt wel duur dan als je iedere keer een nieuwe stofzuiger moet gebruikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Al liet ik de buurman stofzuigen en heb ik niet alleen de zak, maar de complete stofzuiger naar buiten gesmeten.
Ja precies. Maar mijn normale meloen-oplossing kon in dit geval niet, want hij zat te hoogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wordt wel duur dan als je iedere keer een nieuwe stofzuiger moet gebruiken
Alleen al het idee van ademen door een pijpjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Snorkelen![]()
Dat krijg ik echt een paniekaanval denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |