En ik heb nog elke titel apart getypt...en ik typ erg langzaamquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:50 schreef FireFox1 het volgende:
Ja, zo snel kan ik ook weer niet typen
Ik had ook een jaren 30 film kunnen uitkiezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dit is ook een veel terugkerende vraag he
Doe dat maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had ook een jaren 30 film kunnen uitkiezen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef Falco het volgende:
Is die gast rechts van The Marx Brothers? Hij lijkt er wel op!
quote:
quote:A stern Russian woman sent to Paris on official business finds herself attracted to a man who represents everything she is supposed to detest.
Knap opgezochtquote:
Goed he? Kunnen we nu eindelijk eens verder.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed he? Kunnen we nu eindelijk eens verder.
Deze was wel te raden... Dat tweede screenshot met die olijke dames kwam me al zo bekend voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed he? Kunnen we nu eindelijk eens verder.
Dan nog twee namen voor de punten geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Deze was wel te raden... Dat tweede screenshot met die olijke dames kwam me al zo bekend voor.
Jupquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan nog twee namen voor de punten geloof ik.
quote:
Veel te snel, SoS+2!quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, koken en Fokken tegelijk is een slecht idee (aangebakken, en handvat gesmolten).
Da's bij SoS geen wilde gokquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zat ook aan Zooey Dechanel te denken.
Ik hou me juist heel vaak in om juist niet Zooey vragen te stellen. En je hebt duidelijk Manic nog niet gezien (quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's bij SoS geen wilde gok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |