Okay zal ik doen.quote:
Wat kan als hunten gezien worden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dit kan als hunten gezien worden he en dan is het klaar met udowu
Ik gok, die laatste 20 reacties.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat kan als hunten gezien worden?
Vooral dat aftellen:Dquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik gok, die laatste 20 reacties.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hunt ook nooit. Heb altijd met toeval de lapo, wanneer ik hem dan heb.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
Ik hunt nooit, ik houd niet zo van lapo's.
Mijn reactie over Top Gear was niet om te hunten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan geen TT kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hunt ook nooit. Heb altijd met toeval de lapo, wanneer ik hem dan heb.
Laatste 19 danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn reactie over Top Gear was niet om te hunten.
Jawel, hier heb ik goed over nagedacht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dan geen TT kunnen verzinnen
Dat was een gesprek, iets wat wel vaker voor komt in een SCquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn reactie over Top Gear was niet om te hunten.
Ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, hier heb ik goed over nagedacht.
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was een gesprek, iets wat wel vaker voor komt in een SC
Jij houdt ook niet van lapo's en topics openen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hunt ook nooit. Heb altijd met toeval de lapo, wanneer ik hem dan heb.
Ik ben echt een vrouw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:16 schreef Rezania het volgende:
@Huppelmuts, ben jij nou echt een vrouw? Want je UI en je interesses zeggen iets heel anders.
Oké, is dat ook weer duidelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt een vrouw.
De UI is omdat uhm die bij me past zeg maar
Nope, maar wat moet, dat moet..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet van lapo's en topics openen?
Er zijn heus wel meer vrouwen die vrijwillig voetbal en TG kijken hoorquote:
Pepertjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef coban het volgende:
Plastic is nu zeker aan het eten alsof zijn leven ervan afhangt
Exactly.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope, maar wat moet, dat moet..
Logisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen vrienden om mee te gaan stappen
Eigenlijk niet vaak, maar vanavond vroegen mijn vrienden of ik mee ging naar de Nacht van Sassem. Nou echt niet, de muziek is ieder jaar bagger en ik ben kapot van mijn eerste week school.quote:
Loner.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen vrienden om mee te gaan stappen
Haha, jij bent oud.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog een paar jaar en ik moet mijn zoon wegbrengen en/of halen als hij gaat stappen terwijl ik mezelf thuis moet vermaken met slechte tv programma's zoals Holland's got talent enz
Nee joh, gewoon mee gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog een paar jaar en ik moet mijn zoon wegbrengen en/of halen als hij gaat stappen terwijl ik mezelf thuis moet vermaken met slechte tv programma's zoals Holland's got talent enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo van, stappen, wandelen, lopen, dinges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |