TVU wordt tegenwoordig bijna helemaal niet meer gebruikt.quote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef uithangbord het volgende:
Een TVU kanaal beschikbaar? Heb enkel Mac bij de hand.
Hier ookquote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef andre347 het volgende:
Geluid valt bij mij weg. Op beide streams van PSV en Ajax.
quote:
MET geluidquote:
mooiquote:
werkt hier niet... alleen DSC 4 zonder geluidquote:
waarom is er nou weer geen geluid dan?quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Kanalen zonder geluid hebben alleen wel een betere beeldverhouding en lopen vloeiender...
Mjaquote:Op zondag 18 september 2011 14:13 schreef Maryn. het volgende:
[..]
waarom is er nou weer geen geluid dan?
Was ik ook aan het zoeken. Anyone?quote:
Twente zit op het 3e kanaal van EL. Maar nog geen stream voor gevondenquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie alleen maar PSV - Ajax... ik wil Twente!
Geen sopcast codes? Hier probeer ik er een te laden maar het schiet niet op.quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Twente zit op het 3e kanaal van EL. Maar nog geen stream voor gevonden
Inderdaad, ik zie het.quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef Tweek het volgende:
Twente - Ado komt nu op de channels van psv-ajax.
Hmm EL1 streams van PSV-Ajax zijn allemaal Twente geworden... Iemand een alternatief voor AZ?quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Trekrecord het volgende:
RKC - AZ komt zodalijk naar EL1, aldus het pratende montuur Kees Jansma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop