Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg om een statement te maken.
Dit zal een beetje het jaar van de waarheid voor PES worden heb ik het idee. Vorig jaar een hoop bombarie maar eigenlijk niks nieuws. Als het voetbaltactisch/technisch FIFA weer gaat overtreffen ga ik hem gewoon weer halen, die licenties wel of niet interesseren me dan echt geen reet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:57 schreef Marktplaatsman het volgende:
PES kan niet meer in de buurt komen van Fifa.
Sinds 08 is Fifa gewoon veel beter. En de licentie helpt natuurlijk ook.
Is er al wat gezegd over hoe online eruit zal zien in 12? Hoop echt dat het is zoals in World Cup 2010 vond het erg jammer dat het niet in 11 zat
Ik hoor dat online nog steeds niet goed werkt vergeleken Fifaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zal een beetje het jaar van de waarheid voor PES worden heb ik het idee. Vorig jaar een hoop bombarie maar eigenlijk niks nieuws. Als het voetbaltactisch/technisch FIFA weer gaat overtreffen ga ik hem gewoon weer halen, die licenties wel of niet interesseren me dan echt geen reet.
Trouwens al de demo van PES geprobeerd? hoor er veel negatieve dingen overquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zal een beetje het jaar van de waarheid voor PES worden heb ik het idee. Vorig jaar een hoop bombarie maar eigenlijk niks nieuws. Als het voetbaltactisch/technisch FIFA weer gaat overtreffen ga ik hem gewoon weer halen, die licenties wel of niet interesseren me dan echt geen reet.
Nope, wist niet eens dat die al uit was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Trouwens al de demo van PES geprobeerd? hoor er veel negatieve dingen over
In het vorige topic staat een "uitgebreide" video review.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Trouwens al de demo van PES geprobeerd? hoor er veel negatieve dingen over
Ik had 2 mini freeze's achter elkaar en kreeg geen 1 spelerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef Fenomeno het volgende:
2e was nog gekker vond ik, helemaal niemand van jouw verdedigers stapte in
Heb je vaak met mensen met top teams.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:15 schreef Fenomeno het volgende:
Speelde net tegen een gast met dit team:
87 RvP - Torres
Rooney
IF Parker - Essien - Gerrard
TOTY Cole - TOTY Kompany - 83 IF Samba - 86 Sagna
TOTY Van der Sar
Ik denk: kuuuuuuut
blijkt die gast er helemaal geen klote van te kunnen en veeg ik hem met 5-1 helemaal weg, schoten 20 om 2 ofzo
Of ze traden gewoon goed. Snap niet dat mensen altijd denken dat mensen zonder skill meteen geld moeten hebben uitgegeven..traden is zo kinderlijk eenvoudig in dit spel..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:44 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Heb je vaak met mensen met top teams.
Die hebben gewoon coins gekocht via ebay of echt heel veel geld uitgegeven.
Moet zeggen dat ik het traden in het begin ook nog niet helemaal door had hoor. Je moet redelijk bekend zijn met de prijzen / populariteit van spelers en formaties.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of ze traden gewoon goed. Snap niet dat mensen altijd denken dat mensen zonder skill meteen geld moeten hebben uitgegeven..traden is zo kinderlijk eenvoudig in dit spel..
Nothing comes for free, maar als je je er een beetje in verdiept, wat jij (en vele anderen hier) uiteindelijk ook hebben gemerkt is dat het veel makkelijker is als het lijkt, zelfs zonder echte risico's te hoeven nemen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het traden in het begin ook nog niet helemaal door had hoor. Je moet redelijk bekend zijn met de prijzen / populariteit van spelers en formaties.
das makkelijker om in de webapp te doen, staat op de homepagequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:17 schreef Pino0 het volgende:
Waar kan ik kits en badge veranderen?
Ik ben in club, maar daar kan ik niet op de eerste klikken(onder de eerste staat Kits earned, etc).
Bij de andere opties wel...
bedankt kut ajaciedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
das makkelijker om in de webapp te doen, staat op de homepage
neem je pil pauperutrechterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
bedankt kut ajacied
waarom zijn spelers in FUT zo veel beter? met clubs met FC Utrecht bak ik er helemaal niks van maar ik heb nu een FC Utrecht gemaakt en ik heb de laatste 5 wedstrijden met allemaal 2 punten verschil gewonnen. Mulenga is echt een god met een woest schot terwijl met clubs hij niks kan raken...
Ondertitel: Heeft totaal geen vooroordelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
bedankt kut ajacied
waarom zijn spelers in FUT zo veel beter? met clubs met FC Utrecht bak ik er helemaal niks van maar ik heb nu een FC Utrecht gemaakt en ik heb de laatste 5 wedstrijden met allemaal 2 punten verschil gewonnen. Mulenga is echt een god met een woest schot terwijl met clubs hij niks kan raken...
iks deequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:15 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ondertitel: Heeft totaal geen vooroordelen
wut?
Ja, en niemand is zo gek om een nieuw footie genre op te richtenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Klopt, betere concurrentie van PES is veel beter voor FIFA. Nu worden ze lui.
Voorkeur voor formatie? leaue (hybrid)? xbox?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:51 schreef zerokil het volgende:
Ik wil effe snel een lekker team samenstellen.
Team moet wel kunnen dribbelen.
En een spits like Zlatan.
Budget 160k,-
Suggesties?
Heb t vermoeden dat het de servers zijn. Heb zelf ook problemen at the momentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:59 schreef Pino0 het volgende:
WAAROM BLIJFT FIFA ZOVAAK HANGEN OP DE PS3?
zit je net lekker en ben je klaar voor een goede pot blijft ie weer hangen... bij het scherm Tegenstander zoeken 1op1 klassement...
zijn het die servers die spacen of dat netwerk van ps3 zelf? -.-
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:54 schreef zerokil het volgende:
Ps3,
Opstelling iets in de richting van 4-3-2-1.
Zo dat ik met de buitenspelers naar binnen kan trekken.
Geen league voorkeur.
Liefste dus een spits als Zlatan.
En toevallig heb ik alleen Young nog in mijn tradepile, maar die mag ook verkocht worden.
Word dus serie A elftal dan, Robinho/Di natale op Links. Rechts pato zou ik voor gaan.quote:
Das te standaard manquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Word dus serie A elftal dan, Robinho/Di natale op Links. Rechts pato zou ik voor gaan.
Middenveld met montolivo IF en d'agostini IF kan je sneijder/totti/seedorf IF ertussen zetten.
Achterhoede iets van Lucio,Thiago silva/chiellini en op de back posities gewoon Nagatomo/Maicon en balzaretti neerzetten. Keeper buffon/julio ceaser/ (als je leuk wil zijn, stekelenburg AS roma)
Oke zie nu dat mijn post een chaos is maar ja, stel maar vragen als je ze nog hebt.
Ja, het is wel vrij standaard. Alleen het middenveld is anders, want dat zie ik zeer zelden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Das te standaard manZal eens even mee denken zo.
Hij moet niet zeuren. Halen die Rossi!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
Hij wou zlatan in de spits hehe, maar die kan ie vervangen voor rossi
Mijn Doedelzak Junker en Leonardo pakken je aan!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
Damn. Ik heb een 3 sterren team met IF Junker en IF Altidore in de spits. Al die bronzen verdedigertjes zijn kansloos![]()
En hoe speelt het?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:27 schreef zerokil het volgende:
Ik zal dadelijk is kijken,
Meer suggesties zijn altijd welkom!
Ik ga sowieso Zlatan er in doen, maar voor de rest denk ik niet dat dat team het gaat wordenquote:
wat is het toch ook een baas he...quote:
Zlatan past er gewoon tussen he. Allemaal Serie A lui om m heenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik ga sowieso Zlatan er in doen, maar voor de rest denk ik niet dat dat team het gaat worden
Dus meer suggesties zijn welkom
Bij stilstand L2 en twee keer linksonder.quote:
Wow, een statement van EA? :quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
Sta je keurig 2-0 voor met rust, niks aan het handje en in de 49' minuut disconnect ie en staat er dat ik ben afgemeld bij EA.Dag DNF.
5 sterren skill moves he...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil graag trouwens een Gonzalo García van Groningen willen hebben maar er staat er maar een op de trade pile, beetje duur nog..
Die is wel uit. Hij is zo slecht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:52 schreef Rijstbal het volgende:
Ffe die PES demo proberenOh dies nog niet uit
Uhm, hij word uitgegeven als CF...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die is wel uit. Hij is zo slecht.
De enige Garcia die nu op de trade pile staat is een CF.
Is dat zo? Ik dacht als MC/AMC..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Uhm, hij word uitgegeven als CF...
Volgens fut11info.nl word hij uitgegeven als CF, en dat klopt meestal wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht als MC/AMC..
ik heb Nana Asare voor je!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:43 schreef Pino0 het volgende:
Mensen met FC utrecht spelers roep even. Ben bereid ze te kopen. Ps3
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb Nana Asare voor je!
op de Xbox [ afbeelding ]
ja sorry, kon het niet latenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:21 schreef Rijstbal het volgende:
Maak hem nou niet boos. Straks gaat die weer met kanker schelden.
En ik proberen m'n team met het hoofd boven water te houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:59 schreef Fenomeno het volgende:
89 sneijder voor zo'n 400k kunnen halen
Tsjah, moet je gaan traden. Dan kun je ook zulke aankopen doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En ik proberen m'n team met het hoofd boven water te houden.
Dat doe ik wel, ik vertik het alleen om er echt geld voor te betalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, moet je gaan traden. Dan kun je ook zulke aankopen doen
Wie heeft het over echt geld?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, ik vertik het alleen om er echt geld voor te betalen.
Hoe lang moet je wel niet traden om 400k bij elkaar te rapen?quote:
Niet zo lang.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wel niet traden om 400k bij elkaar te rapen?
Haha, zo had ik Fellaini. Ideaal toen om startkapitaal te kweken, kopen voor 600-700c en verpatsen voor 1200-1500quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is iig not the way to roll. Tijdje terug handelde ik nog in Walcotts, goede tijden
Ik bied Heskey IF.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:20 schreef Dudeweiser het volgende:
wil iemand nog een CF IF De Jong kopen van me?
formatie is 4-3-3.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens Fut11info bestaat ie niet?
Haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gok op een strict nat type. Zit je op xbox? Google even 'port forwarding xbox'quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:26 schreef Moffol het volgende:
Ik zit met een vraagje.
Wanneer ik online wil spelen op FIFA11 kies ik '1-TEGEN-1', waarna die naar tegenstanders zoekt voor een wedstrijd voor het klassement. Tot voor kort ging dat altijd goed. Maar sinds een paar dagen wordt er gezocht naar een wedstrijd, de wedstrijd tegen een tegenstander van mijn niveau kan niet gevonden worden, waarna er binnen vijf, tien en vijftien niveau's naar een geschikte tegenstander wordt gezocht.
Na even wachten komt FIFA11 met de melding dat er geen wedstrijd gevonden kon worden. Als er wel een wedstrijd wordt gevonden, duurt het ontzettend lang voordat deze geladen wordt (het scherm waar je je team kan kiezen) en is de tegenstander alweer weg.
Het heeft het altijd ontzettend goed gedaan maar sinds een paar dagen doet FIFA11 niet meer wat ik wil. Aan mijn verbinding ligt het sowieso niet.
Kan iemand mij helpen?
Ik speel op de PS3, en op COD Black Ops staat er dat de router 'open' is. Daarnaast vond FIFA11 tot voor kort altijd tegenstanders binnen luttele seconden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik gok op een strict nat type. Zit je op xbox? Google even 'port forwarding xbox'
Hoe zit het met de rest van je verbinding? Upload en download goed?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:36 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik speel op de PS3, en op COD Black Ops staat er dat de router 'open' is. Daarnaast vond FIFA11 tot voor kort altijd tegenstanders binnen luttele seconden.
Waarheid. Hij is in iedergeval sterker dan IF Junker. Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef Apekoek het volgende:
Wow wat een beest IF Altidore! Hij beukt echt letterlijk door elke verdediging heen! Zelfs BPL teams.
Herkenbaar. Gewoon even je Poorten voor PSN en FIFA apart opengooien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:26 schreef Moffol het volgende:
Ik zit met een vraagje.
Wanneer ik online wil spelen op FIFA11 kies ik '1-TEGEN-1', waarna die naar tegenstanders zoekt voor een wedstrijd voor het klassement. Tot voor kort ging dat altijd goed. Maar sinds een paar dagen wordt er gezocht naar een wedstrijd, de wedstrijd tegen een tegenstander van mijn niveau kan niet gevonden worden, waarna er binnen vijf, tien en vijftien niveau's naar een geschikte tegenstander wordt gezocht.
Na even wachten komt FIFA11 met de melding dat er geen wedstrijd gevonden kon worden. Als er wel een wedstrijd wordt gevonden, duurt het ontzettend lang voordat deze geladen wordt (het scherm waar je je team kan kiezen) en is de tegenstander alweer weg.
Het heeft het altijd ontzettend goed gedaan maar sinds een paar dagen doet FIFA11 niet meer wat ik wil. Aan mijn verbinding ligt het sowieso niet.
Kan iemand mij helpen?
Diepte in sturenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarheid. Hij is in iedergeval sterker dan IF Junker. Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet.
EDIT: Put up a card.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:38 schreef laucas het volgende:
Kut, weet ik niet wat ik met mijn coins moet doen, koop ik een pakje en kom ik daarna een speler tegen die ik nog moest hebben en waar ik nu dus een paar K te kort voor kom
Iemand 7K te leen @ PS3?![]()
Trade gestuurd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:46 schreef laucas het volgende:
Squillaci 81 CB Arsenal 3-4-3
Oh lame, mijne staat ook vol en deze had ik er net opgezet : (
Wat kostte die nou uiteindelijk?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:01 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik 'm dan toch uiteindelijk, het heeft even geduurd
Ja zulke zeldzame spelers hebben niet echt een vaste prijs.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:02 schreef laucas het volgende:
Voor 115K gekocht, maar ik heb 'm vaker zien gaan voor veel meer... ook vrij zeldzaam volgens mij, not sure.
Ramsteijn?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Het is af, 3-0. Junker, De Jong en Ramsteijn maakten ze.
Nee, Sobisje is mijn reserve. IF Altidore en IF Junker staan er normaal, met Garcia of Luuk de Jong erachter. Maar nu was Jozy geblesseerd voor 3 wedstrijden dus mocht Sobis spelen, doet ie niet onaardig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:36 schreef GuRBuH het volgende:
Sobis en Janssen in 1 team? LW Everton RW Leonardo oid?
PSV of Real?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:56 schreef Tim86 het volgende:
Marcelo is on fire bij mij ineens haha, 6 goals in 7 wedstrijden
Niemand kan Luuk de Jong overtreffen. Morgen maar eens voor een IF lobbyenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb ook een eredivisie silver squad in elkaar geflanst. Amoah is best een baas
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:55 schreef laucas het volgende:
Altidore de moeite waard? Hij zou dan mijn Hamlap vervangen...
Meer dan dat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:55 schreef laucas het volgende:
bij je team moet een shared url maken en hier posten, deze is een link naar de webappquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:57 schreef Lindgren. het volgende:
Eindelijk wordt mijn trade pile een beetje opgekocht. Heb nog maar een klein budget, maar kan in ieder geval een verdediger en wat contracten kopen. Heb nu, in korte tijd, dit teampje bij elkaar gespaard:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
Hmm. Beetje vreemde opstelling, gisteren uit nood zo neergezet denk ik. Let maar niet op de posities.
Het klinkt raar, maar ik ben best tevreden over die verdediging. M'n centrum staat echt goed met Ramsteijn (echt een bronzen baas).
Toch vanmiddag maar even een goede Silver of Gold CV halen.
Nogmaals, heerlijk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:55 schreef laucas het volgende:
Hoeveel koste dit team je?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nogmaals, heerlijk!
[ afbeelding ]
Dit eredivisie teampje bevalt mij nu heel erg goed! Alle spelers minstens 9 chem, behalve Vlaar die toch nog een respectabele 7 chem haalt op links achter.
Nu nog IF Lensquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nogmaals, heerlijk!
[ afbeelding ]
Dit eredivisie teampje bevalt mij nu heel erg goed! Alle spelers minstens 9 chem, behalve Vlaar die toch nog een respectabele 7 chem haalt op links achter.
Och ik heb hier zo lang over gedaan! Ik ben nooit kapitaal krachtiger geweest dan max 40k (voor vd Wiel). Op dit moment ook maar 2000 coins overquote:
Mwa bankspelers heb ik niet nodig. Ik zet altijd gewoon een heel ander team op de bank, dan wissel ik die teams af om ze beide fit te houden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:16 schreef Apekoek het volgende:
Op de bank heb ik oa verder nog Granqvist IF 81, Fer 73, Junker SIF 81, Alderweireld IF 79, Mertens IF 80, Ruiz 81...
Uhhh 86 duh :/ hoezo zou dat anders zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:30 schreef zerokil het volgende:
Welke stekelenburg speelt/is beter die van 85 / 86?
Degene met de hoogste rating natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:30 schreef zerokil het volgende:
Welke stekelenburg speelt/is beter die van 85 / 86?
waar is de chemistry?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dV8Rh3hlbbk8d
Ja daar kan je een hoop verbeteren, ik kan niet vaak genoeg zeggen dat je spelers in de goede formatie moet kopen. Ook een coach met de goede formatie helpt.quote:
Ja, die figuren zijn er erg vaak, kansloos.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Gister weer wat meegemaakt. Ik speelde samen met een vriend in een online tournooi. Alles ging prima en we winnen uiteindelijk met 3-0. Krijgen we een berichtje:
"U got fcking lucky!"
Wij waren er allebei best verbaasd door want volgens ons had hij nou niet echt kansen gemaakt. Wij kijken naar de stats. Hij 4 schoten op doel, wij 12. Wij de highlights kijken, zijn schoten op doel waren allemaal laffe kopballetjes van rand 16. Volgens mij had hij uiteindelijk 1 echte kans.
Ik vraag me af waarop hij dan baseert dat wij geluk hebben. Gooit hij het gewoon altijd op geluk zodat hij z'n eigen gameplay goed kan praten?
Geen wissels en geen kaarten kan niet. Of je moet doorwisselen met een tweede team of je moet fitness kaarten gebruiken, maar ook dit is weer een logisch antwoord waar je met een seconde nadenken zelf achter was gekomen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:41 schreef zerokil het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat spelers altijd hoge fitness hebben en je geen kaarten nodig hebt,
en eigenlijk ook geen wissels
Mijn vraag was eigenlijk of je met een 2de team kon omwisselen en dat dan het1ste team weer 100% fit was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen wissels en geen kaarten kan niet. Of je moet doorwisselen met een tweede team of je moet fitness kaarten gebruiken, maar ook dit is weer een logisch antwoord waar je met een seconde nadenken zelf achter was gekomen.
jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mijn vraag was eigenlijk of je met een 2de team kon omwisselen en dat dan het1ste team weer 100% fit was.
Ja, maar dat andere team moet dan wel in dezelfde squad zitten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mijn vraag was eigenlijk of je met een 2de team kon omwisselen en dat dan het1ste team weer 100% fit was.
Eigenlijk ook raar. Dat spelers alleen fit worden op de bank/reserve. En kut dat het bij mij soms gewoon niet werkt. Dan zijn na 2 wedstrijden met Team A de spelers van Team B nog steeds moe.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat andere team moet dan wel in dezelfde squad zitten.
Als je met team A speelt dan moet Team B dus op de bank zitten en in de rest van de squad. Anders gebeurt er niets.
Bij mij gebeurt dat alleen als er een hele nieuwe speler bij komt. Ze moeten eerst een potje hebben gespeeld ofzo om die fitness te krijgen. Maar ik denk dat hij gewoon af en toe gebugged is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Eigenlijk ook raar. Dat spelers alleen fit worden op de bank/reserve. En kut dat het bij mij soms gewoon niet werkt. Dan zijn na 2 wedstrijden met Team A de spelers van Team B nog steeds moe.
Ze staan niet zovaak in formatie voor dezelfde prijs. M'n chemistry ligt meestal rond de 80. Vind ik redelijk, loopt soepeltjes hoor. Een coach met formatie 4-3-1-2 ben ik nog niet tegengekomen, wel veel op gezocht..quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja daar kan je een hoop verbeteren, ik kan niet vaak genoeg zeggen dat je spelers in de goede formatie moet kopen. Ook een coach met de goede formatie helpt.
Das persoonlijk. Ik vind eigenlijk elke formatie met maar 1 spits kut.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:58 schreef Pino0 het volgende:
4231 is het beste, lekker tikken voorin en 2 verdedigende middenvelders+ nog 4 verdedigers erachter en een grote sterke neger voorin die kan koppen en veel ballen op kan vangen.
Kan geen 4-3-3 tegen op
Ik blij dat FIFA 12 er bijna isquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:25 schreef Toefjes het volgende:
Er komt een IF Dzeko aan denk ikVoor het ultieme kopgeweld
En Nasri dan met zijn assists?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:25 schreef Toefjes het volgende:
Er komt een IF Dzeko aan denk ikVoor het ultieme kopgeweld
Ferquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:31 schreef brainbird het volgende:
[..]
En Nasri dan met zijn assists?
Btw, eredivisie heeft nog iemand nodig voor op het middenveld, Tim kun jij Fer nog even ophemelen bij EA omdat hij weer gescoord heeft?
Dat kan jij zelf ook doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:31 schreef brainbird het volgende:
[..]
En Nasri dan met zijn assists?
Btw, eredivisie heeft nog iemand nodig voor op het middenveld, Tim kun jij Fer nog even ophemelen bij EA omdat hij weer gescoord heeft?
Jij maakt er zoon mooi aangedikt verhaal van.quote:
Heb je mij horen lobbyen voor een IF Zomer of Schmidt?quote:
Ajacieden die zich overal mee denken te moeten bemoeienquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat somt het wel zo'n beetje op
Enige keren dat het is gelukt deden er minimaal 5 man van hier mee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:47 schreef brainbird het volgende:
[..]
Jij maakt er zoon mooi aangedikt verhaal van., zodat hij de wedstrijd van zijn leven heeft gespeeld.
Ik vind wel dat Fer hem wel een keer verdiend heeft. Veel goede wedstrijden gespeeld. Zelfs Breuer heeft een IF.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
Heb je mij horen lobbyen voor een IF Zomer of Schmidt?
Ik heb er 1 voor PS3, ik weet niet of je ook ps3 speelt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb 4-2-3-1 ook gespeeld, vond ik echt onmeunig kut. Van wat ik nu heb gemerkt met mn Silver Eredivisie squad is 3-4-3 wel lekker
Trouwens geen enkele L. De Jong te vinden op de markt
nee helaas nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er 1 voor PS3, ik weet niet of je ook ps3 speelt?
Ik vind het gewoon leuk om jou te treiterenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je mij horen lobbyen voor een IF Zomer of Schmidt?
[..]
Ajacieden die zich overal mee denken te moeten bemoeienLekker Feyenoord verdedigen
Ik had vooraf getekend voor 1 punt tegen Feyenoord hoor, en na die 2 rode kaarten helemaal. Met onze huidige selectiequote:Op zondag 28 augustus 2011 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om jou te treiteren
jij had precies hetzelfde gedaan als ajax gelijk had gespeeld tegen Vitesse
tsja alleen de verdediging is niet echt je van het. De aanval is wel behoorlijk vind ik, Assaidi en Narsingh manquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had vooraf getekend voor 1 punt tegen Feyenoord hoor, en na die 2 rode kaarten helemaal. Met onze huidige selectie
Verdediging is inderdaad crap, en middenveld te weinig balans.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja alleen de verdediging is niet echt je van het. De aanval is wel behoorlijk vind ik, Assaidi en Narsingh man
Ik heb je vraag gemist, maar ik kan je ook niet meer helpen nowadays haha, alles weggegeven, nog 30K overquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben blij dat niemand mij 100k heeft geleend. Silva is nu al 20k goedkoper... Heb nu maar 80 nodigDat zou met de verkoop van Nesta + een beetje al opgelost moeten zijn. Nu moeten ze maar even bijten, m'n aas ligt er in ieder geval.
Wenger gaat de portemonnee moeten trekken...quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:52 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Echt te bizar voor woorden, zo verschrikkelijk slecht...
Maar... hij verdient geen SIF hoor, zijn meerdere spelers die goed hebben gespeeld en geen IF zijn geworden... Helaas kijkt EA alleen hoevaak er gescoord is.quote:
Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef brainbird het volgende:
[..]
Maar... hij verdient geen SIF hoor, zijn meerdere spelers die goed hebben gespeeld en geen IF zijn geworden... Helaas kijkt EA alleen hoevaak er gescoord is.
gefeliciflapstaartquote:
Die is er al dus dat zou weer zo'n superonbetaalbare SIF worden..quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gefeliciflapstaartvanavond maar even de samenvatting kijken. IF Rooney lijkt me trouwens wel wat voor EA
Janko scoorde toen ook 4 keer tegen Heracles dacht ik en krijgt hij een IF? Nopequote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef StijnDa het volgende:
Heb je de wedstrijd gezien?
Als EA alleen kijkt hoevaak er gescoord is is dat ook niet zo'n probleem, hij heeft er 3 gemaakt en speelde erg goed
Ja maar Mertens' goals warenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:00 schreef brainbird het volgende:
[..]
Janko scoorde toen ook 4 keer tegen Heracles dacht ik, en krijgt hij een IF? Nope
Ea moet eens naar wedstrijden kijken en/of Samenvattingen, zodat ze niet alleen op goals letten.
Die gek heeft zo'n ¤105,000,000 en doet er niks mee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wenger gaat de portemonnee moeten trekken...
99 pacequote:Op zondag 28 augustus 2011 19:01 schreef Fenomeno het volgende:
SIF Ashley Young mag ook wel zeg, wat speelde die verschrikkelijk goed.
Zou me niks verbazen als ze nu vanaf deze week ineens met een regeling komen m.b.t. FIfa 12quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Die gek heeft zo'n ¤105,000,000 en doet er niks mee.
Ik gok op IF Rooney, IF Young, IF Dzeko en IF Nasri. Ik denk dat EA baalt dat deze wedstrijd zo laat kwam (met zicht op het einde van FUT11).
Voor het eerst in 150 jaar dat Arsenal zo dik verliest, apparently.
ik wil ze allemaal!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:14 schreef brainbird het volgende:
Ik denk dat Kerzhakov ook dan weer een IF krijgt, omdat hij 3 keer heeft gescoord...
dus een TIF...
ff opsommen welke IF's er zou kunnen komen.
SIF Rooney
4e IF Nasri?
IF Dzeko
SIF Mertens
TIF Kerzhakov
4e IF Soldado
zoveelste IF Gomez
IF de Jong
und so weiter
Jongens, kies maar
Vertonghen even omwisselen met Douglas, hij is links namelijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nogmaals, heerlijk!
[ afbeelding ]
Bij die goal van jou moest ik wel lachen. Het zou je maar gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:33 schreef DannyDeko het volgende:
Wat een belachelijke goals Rijst. Die bal van mij op de lat die er in stuiterde sloeg al nergens op. Maar ook die 2 goals van jou waarbij mijn keeper spontaan(ik deed helemaal neits) uit ging komen om vervolgens te gaan staan kijken hoe KLose er m in kopt. En die laatste goal in de 90e waarbij fifa besluit mn eigen verdediger maar een rotschop te geven.....
Hehe net kegelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bij die goal van jou moest ik wel lachen. Het zou je maar gebeuren.![]()
Deze was idd ook
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/90835177
Annan (Vitesse) speelt ook wel lekker als cdm. Eventueel als alternatief voor opperbaas Fer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Vertonghen even omwisselen met Douglas, hij is links namelijk
[ afbeelding ]
Mijn variant, misschien nog even Altidore proberen.
asare speelt ook goed op RMquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef Ferdii het volgende:
Ik wil sulejmani op RM voor mijn silver team
team tot nu toe:
[ afbeelding ]
Gaaf doelpuntquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/90853177
Emir Bajrami
Rosales als RB ipv RWB zorgt voor meer chemistryquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef Ferdii het volgende:
Ik wil sulejmani op RM voor mijn silver team
team tot nu toe:
[ afbeelding ]
dank jequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Gaaf doelpunt
iets voor goal vd maand enzo?
i know, ben pas weer overgestapt naar 3-5-2 dus moet nog wat veranderd worden kwa opstelling enzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Rosales als RB ipv RWB zorgt voor meer chemistry
edit: meer posities kunnen aangepast worden![]()
janko is zo langzaamquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:31 schreef el-blanchito het volgende:
En/of janko! Hij en bony vormen m'n spitsenduo en zijn niet tegen te houden
allebei 24 uit 12
Het is voor jou ook wel handig dat ze Matavz per ongeluk linksbenig hebben gemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:41 schreef Ferdii het volgende:
Heb toch liever siggie en matavs in de spitsDie doen het samen perfect
Matavs heeft perfect shot en redelijk lang voor het koppen
Siggie lekker bewegelijk en een prima schot
Gaaf teamquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Young maar gehaald, Young op links, Walcott op rechts, en Anelka, Balotelli IF en Torres als spitsen. Wordt 1 groot counterfestijn hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
lekker tegenstanders trollen met je speednoobsquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Young maar gehaald, Young op links, Walcott op rechts, en Anelka, Balotelli IF en Torres als spitsen. Wordt 1 groot counterfestijn hoop ik
leuk tochquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Toefjes het volgende:
Haha, ja, kan extremer door Agbonlahor erbij toe doen, dat gaat me iets te ver.
Heb Agbonlahor voor de zekerheid op de bank zittenIs leuk om een keertje te doen dit, morgen gaan we weer iets anders verzinnen. Zo wissel ik elke week 3 keer van team
Ik altijd als het saai en rustig is op het werkquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk tochleuke hobby is het iig, FUT. Op school zit ik de hele tijd aan verbeteringen te denken voor mn team
Haha, ja, ik niet op school dan, maar zit inderdaad veel te puzzelen in mn kop met coins en spelers. Eigenlijk te verslavend dit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk tochleuke hobby is het iig, FUT. Op school zit ik de hele tijd aan verbeteringen te denken voor mn team
Daar wordt niet naar gekeken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde ook achter IF Matavz aan maar vind 'm een beetje prijzig als wisselspits. Die matchmaking wordt trouwens steeds beroerder. Ik heb nu een 3,5 ster team met zo'n 65 chemistry en wordt continu als partij gezet tegen 1,5 ster met 23 chemistry of juist 5 sterren 100 chemistry.
Goed statement, die 95% balbezit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
Wat ik toch weer meemaak.
Zo'n gast met een paar IF duitsers denkt dat het leuk is om in de eerste 3 minuten 3x te wisselen. 3 IF's erbij. Robben, Ribery, Klose, Cacau en een CB. Nouja, dat vind ik echt kinderachtig tegen een 3-sterrenteam. Dus ik besluit ook lekker te gaan kutten. Eerste helft had ik 95% balbezit () En de tweede helft zijn we na 60" minuten maar gaan voetballen. Eindstand. 1-0 voor mij, doelpunt in de 89" minuut.
Mijn bronzen CB'tjes hielden het nog vol. Heb die jongen maar even een berichtje gestuurd dat het een verdiende overwinning was, wat een kneus
.
en die 1-0 dan, dan maak je pas een statement.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed statement, die 95% balbezit.
Hoe kun je zien dat de speler die de tegenstander inbrengt, een IF is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
Zo'n gast met een paar IF duitsers denkt dat het leuk is om in de eerste 3 minuten 3x te wisselen. 3 IF's erbij. Robben, Ribery, Klose, Cacau en een CB. Nouja, dat vind ik echt kinderachtig tegen een 3-sterrenteam. Dus ik besluit ook lekker te gaan kutten. Eerste helft had ik 95% balbezit () En de tweede helft zijn we na 60" minuten maar gaan voetballen. Eindstand. 1-0 voor mij, doelpunt in de 89" minuut.
Mijn bronzen CB'tjes hielden het nog vol. Heb die jongen maar even een berichtje gestuurd dat het een verdiende overwinning was, wat een kneus
.
Lief dagboek :pquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
.
Dat kan ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kun je zien dat de speler die de tegenstander inbrengt, een IF is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
ikke!quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:13 schreef KrAlex het volgende:
Wie had ook al weer een team met spelers uit de Turkse competitie?
Je kan een Ajax -suarez halen maar ja, die is niet zilverquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
tssk denk maak even een heel goedkoop zilver Eredivisie team aan. Kan ik egen LF en RF vinden. Nu staat Micky er op. Heb ik net niet genoeg coins haha. Zijn er geen RF's in de Eredivisie ofzo...staat er geen een te koop
Leonardo, Schaken, Verhoek, Douglas en de Ridder. Zomaar een kleine greep uit de silver wingers die je met een goedkoop kaartje RF maaktquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
tssk denk maak even een heel goedkoop zilver Eredivisie team aan. Kan ik egen LF en RF vinden. Nu staat Micky er op. Heb ik net niet genoeg coins haha. Zijn er geen RF's in de Eredivisie ofzo...staat er geen een te koop
Huysegems is een LF. Net als Micky. Enige eredivisie speler is dan Suarez maar die is idd niet zilverquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:36 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat kan ook nietRijstbal, ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij silver? Dan ben ik wel geinteresseerd namelijk. Laat ik nou net een eredivisie team aan het bouwen zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:36 schreef el-blanchito het volgende:
iemand interresse in een 4321 janssen van ajax?
net gekocht voor 400c
FC Knuddequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Eigenlijk helemaal geen speciaal goal maar het is altijd lekker om met m'n budget team die bal er lekker in te schieten
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/90970257
Haha, dat had ik kunnen verwachten. Ik bedoel eigenlijk zowieso een bundesliga spits maar dan 1 die een beetje rap/licht aanvoelt. Dus niet Huntelaar was die is hetzelfde type als Gomez. Misschien Ya Konan oid?quote:
Vanavond 7 uur denk ik?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:20 schreef potienza het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer er Happy Hour is?
Dat heb ik ook hoor. Vaak speel ik met m'n budget team (5-10k) beter dan met mijn 1e team (ruim 1 miljoen). Heb een kleine wijziging in m'n budget team gemaakt. Suazo was geblesseerd dus nu staat Amauri daar. Met als rechter winger de Parma versie van Biabiany. Perrota op het middenveld gezet voor Flamini. Nu heeft iedereen 11 chemistry behalve Stekelenburg en Santon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef DannyDeko het volgende:
Bah. Hoe meer if's in mm team hoe slechter ik speel. Sif rossi en if pazzini zijn echt kut. Dan maar eens balotelli proberen in mm all Italy teampje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |