Lees TT. Asjeblieft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je gaat achteraf pas een reden bedenken waarom je dit topic hebt geopend?
Je conclusie hier uit trekken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Welke 'moderators' mogen er NU van FOK! verdwijnen?
En nu?
Op je pikkie getrapt dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef Repeating het volgende:
[..]
Je conclusie hier uit trekken.
Ik ga het je niet voorkauwen. Dat vind ik vies.
Jij haalde veel onvoldoendes op school is het niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Op je pikkie getrapt dus.
Bedankt voor deze uitleg.
Omdat ze ene kut heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:37 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom staat Biogarde er niet bij? Als ik aan iemand een hekel heb, is hij het wel. En alleen maar door z'n gruwelijk irritant avatar. Wat een kutwijf is dat zeg, men.
Kan ie niet domboquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef TrollenFTW het volgende:
Als Smegmanus dit ziet, checkt hij alle IP adressen die op hem hebben gestemd en dan geeft hij ze een ban.
ach welnee, negatieve aandacht is OOK aandachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:43 schreef Ikbenserieus het volgende:
Triest topic, die MOD's zijn straks helemaal verdrietig enzo.
Ik doe niet aan seksquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dan koopt ie jou om met keihard beffen. Zo is ie ook mod geworden heb ik gehoord
Geld is een duivelse uitvinding.quote:
Duivels, DUIVELS zeg ik je!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet zolang geld een middel is ipv een doel.
Als geld een doel is, dan is het duivels!
Je hebt niet door dat je jezelf compleet belachelijk maakt ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
drugs? en anders moet je me toch eens vertellen hoe smegje mod is geworden
Z'n charme natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
drugs? en anders moet je me toch eens vertellen hoe smegje mod is geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |