bezorg dan pizza's die zijn tenminste lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:34 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
Helaas verkopen wij alleen reguliere frikandelen, ik zou die troep trouwens nooit zelf eten.
dank jequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:35 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
Ik ga maar eens richting 'werk', EENEN MOOIEN AVOND GEWENST
Waarom geen frikandel XXL?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:34 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
Helaas verkopen wij alleen reguliere frikandelen, ik zou die troep trouwens nooit zelf eten.
Die dingen zijn wel chill iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:39 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Waarom geen frikandel XXL?
Weetje hoe lekker gewoon 35 cm lange en 250 gram zware frikandel met lekker smaakje mang!
Als ik zou weten bij welke snackbar ie woontquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:39 schreef zoefschildpad het volgende:
alle utrechtse fokers nu patat bestellen graag, en dan TS uitlachen
Alleen XXL speciaal ben ik wel zat op de helft altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die dingen zijn wel chill idd
Combobreakerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:48 schreef Proletariaat het volgende:
Hjahahahahqhawa friet patat whwhahahaaa
quote:
het is patatquote:
Waarschijnlijk zal de patat ook wel in een zak zitten.quote:
Bereklauwquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:34 schreef vinnieboy het volgende:
Doe mij maar 2 bereklauwen met pindasaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |