Speel je ps3 of xbox?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef Reintji het volgende:
Nu nog even bezig met de laatste Vietnam achievements uit BFBC2. Dan nog even kijken of ik die 1000/1000 kan krijgen voordat deze uitkomt. Speelt natuurlijk straks niemand meer.
Die Wake island map, is dat een een grote versie van de Wake island map uit BF1943? Wel jammer dat support en assault/medic omgedraaid zijn. Zal nu wel meer assault spelen dan,.
Wat is je tag, dan zet ik 'm in de OP, mits je dat wilt.quote:
Baas NLquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Wat is je tag, dan zet ik 'm in de OP, mits je dat wilt.
speeldequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:17 schreef 67Impala het volgende:
De PS3'ers in de OP spelen jullie ook BFBC2?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:17 schreef 67Impala het volgende:
De PS3'ers in de OP spelen jullie ook BFBC2?
quote:
Een sexy mascottequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:23 schreef kwaliteit. het volgende:
Ik ga deze week de OP helemaal veranderen, zijn er suggesties?
Wat is je psn-id? Zet ik 'm in de OP.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:11 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Wat is je psn-id? Zet ik 'm in de OP.
Ja waarschijnlijk welquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:14 schreef dreamzk het volgende:
XBOX Live: pot4toe
Hoe gaat dat straks in zn werk met die open beta? Downloaden via market place en we kunnen gewoon spelen?
Staat in mnb subquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:11 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Wat is je psn-id? Zet ik 'm in de OP.
Omdat al mijn vrienden consoles hebben en ik geen zin heb om 800 euro in een PC te knallenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef rubje het volgende:
'k heb nooit zo begrepen waarom mensen games zoals dit zo graag op een console wil spelen als je weet dat menig goede game pc die vele malen overtreften de makers van het spel zelfs dit ook aangeven.
Een xbox kost 150 euro, een dikke pc (waaronder processor en een dikke vidoekaart) ben je het 4 dubbele kwijt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef rubje het volgende:
'k heb nooit zo begrepen waarom mensen games zoals dit zo graag op een console wil spelen als je weet dat menig goede game pc die vele malen overtreften de makers van het spel zelfs dit ook aangeven.
DaFok! Vanaaf even thuis checken!quote:
Daarna gewoon weer classic MW3 spelenquote:Op maandag 12 september 2011 17:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb er trouwens niet zo veel zin meer in dan eerst.
Wordt wel weer ff leuk denk ik maar daarna....
Ik als eeuwige trophy hoer hoop dat ze alle trophies in multiplayer stoppen. Want who gives a shit om alle m-coms kapot te maken in singleplayer, hoe boring is dat wel niet. Ze kunnen er best iets aan verbinden dat je per 3 uitgespeelde levels een trophy krijgt maar de rest gewoon in multi.quote:Op maandag 12 september 2011 17:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb er trouwens niet zo veel zin meer in dan eerst.
Wordt wel weer ff leuk denk ik maar daarna....
Ja die mcom stations was vrij doelloos. Maar goed heb ze gehaald.quote:Op maandag 12 september 2011 18:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik als eeuwige trophy hoer hoop dat ze alle trophies in multiplayer stoppen. Want who gives a shit om alle m-coms kapot te maken in singleplayer, hoe boring is dat wel niet. Ze kunnen er best iets aan verbinden dat je per 3 uitgespeelde levels een trophy krijgt maar de rest gewoon in multi.
Speel je ook BC2?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm zie nu pas dat de topics zijn onderverdeeld. Andere topic ging alleen nog maar over PC's en niet over de game. Dit is mijn nieuwe thuis
360 gamertag: DutchStoner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |