Dat is redelijk normaal om te doen als een koeling lekt.quote:
De bedrijfsleider van deze AH heeft vast een leuke dag gehadquote:"Wij nemen dit zeer serieus. Naast directe maatregelen zijn er ook afspraken gemaakt met de winkel om deze situaties te voorkomen."
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:43 schreef Ricow het volgende:
Ik had een link van dit topic naar Albert Heijn gestuurd
Heb een reactie van hun gekregen hierop
De bedrijfsleider van deze AH heeft vast een leuke dag gehad
[..]
[..]
Lekker uitgebreide reactiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:43 schreef Ricow het volgende:
[..]
D'r hangt idd wel 'n bord "verboden te fotograferen" bij de ingang van de plaatselijke Appie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:29 schreef rubje het volgende:
is de ts nou niet bang dat AH met juridisch wapengekletter achter hem aankomt omdat ze het dan op allerlei privacy argumenten zullen gooien of huisvrede breuk of overtreding van de huisregels.welke dat ook moge zijn.
Pin me er niet op vast...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Het personeel is aan het vasten dus.. maar ze werken er nog wel of komen ze niet meer opdagen?
Ja, maar AH zou zich gigantisch voor lul zetten als ze daar nu over zouden gaan zeikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
D'r hangt idd wel 'n bord "verboden te fotograferen" bij de ingang van de plaatselijke Appie.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef TimKuik het volgende:
AH
Eckte bazen kopen bij de Shabnam Foods
[ afbeelding ]
Hoezo niet? Dat is de gewoonste zaak van de wereld bij andere supermarkten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:18 schreef MewBie het volgende:
Een complete diepvries uitschakelen is niet echt een alternatief.
Waarom is die site in het Engels?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:27 schreef Sdm007 het volgende:
http://ihatealbertheijn.wordpress.com
Voor meer entertaiment
qftquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:35 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Waarom is die site in het Engels?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |