quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:33 schreef TWP het volgende:
Sorry Nectar, maar ik begin wel een beetje moe te worden van dat oeverloze gebagger en gezeik.
Sorry Nectar, maar ik begin wel een beetje moe te worden van dat oeverloze gebagger en gezeik.
Exact wat hij aankaart.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:34 schreef Oerbeer het volgende:
Ik vind je een toffe user Nectar, maar dit:
[..]
Kansloos gelinkdump, net doen alsof je neus bloedt, kutpolls aanmaken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:34 schreef Nectar het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben
Waar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kansloos gelinkdump, net doen alsof je neus bloedt, kutpolls aanmaken.
Maakt niet uit of je ze edit, het is nogal hinderlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waar?
Waar?
Die had ik allang weer geedit en jij ging mij toch negeren, doe je goed
Mag ik ook kusjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:38 schreef smegmanus het volgende:
Hoi Nectar!
Lief doen a.u.b.
Kusjes van mij.
Gast hou nou maar gewoon op en negeer me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je ze edit, het is nogal hinderlijk
Ik doe liefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:38 schreef smegmanus het volgende:
Hoi Nectar!
Lief doen a.u.b.
Kusjes van mij.
quote:
Geen idee, stiekem krijgt hij er een klein stijfje van denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds wanneer is Trollscience mod?
Zo gedraagt hij zich wel
Dan is er niets aan de hand.quote:
quote:
Mjah whatever tickles yaquote:[..]
Geen idee, stiekem krijgt hij er een klein stijfje van denk ik.
Op school zeg ik ook altijd wie iets heeft gedaan, dan krijg ik een koekjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:41 schreef smegmanus het volgende:
Geen idee, stiekem krijgt hij er een 17cm harde pompende erectie van denk ik.
Quotes aanpassenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Op school zeg ik ook altijd wie iets heeft gedaan, dan krijg ik een koekje
17 cm maar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Op school zeg ik ook altijd wie iets heeft gedaan, dan krijg ik een koekje
Dat dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Quotes aanpassenEckte bazen editten een post.
En 17CM
Eigenlijk 17,4 , ik was onspecifiek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Quotes aanpassenEckte bazen editten een post.
En 17CM
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |