Inderdaad. Prima geschikt voor een mooie beurt na sluitingstijd. Zeker als je de dag erna gaat sporten en je ziet een of andere anabolen-boi zn oefeningen doen op het apparaat waar je de avond van tevoren nog gesopt hebtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die hebben vaak ook mooie locaties!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad. Prima geschikt voor een mooie beurt na sluitingstijd. Zeker als je de dag erna gaat sporten en je ziet een of andere anabolen-boi zn oefeningen doen op het apparaat waar je de avond van tevoren nog gesopt hebt
Maar helaas ....
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad. Prima geschikt voor een mooie beurt na sluitingstijd. Zeker als je de dag erna gaat sporten en je ziet een of andere anabolen-boi zn oefeningen doen op het apparaat waar je de avond van tevoren nog gesopt hebt
Maar helaas ....
I lol'dquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar helaas ....
Ja ik!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Iemand intresse in dit
[ afbeelding ]
Ik heb het gekocht en het werkt niet voor mijn blonde lokken
Ik heb een afro.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, mijn haar is gemillimeterd, sorry
Misschien is er iemand met meer haar?
Serieus wat een kut spul is datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan met Fibre Cum?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Serieus wat een kut spul is dat![]()
![]()
Doe ik inderdaad, alleen dan met birds eye peperquote:
Ik dacht lekker plakkerig enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan met Fibre Cum?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik dacht lekker plakkerig enzo
Nee, als een echte baas gebruik ik gewoon mijn tondeuse.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Iemand intresse in dit
[ afbeelding ]
Ik heb het gekocht en het werkt niet voor mijn blonde lokken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, als een echte baas gebruik ik gewoon mijn tondeuse.
Was dat het niet dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik dacht lekker plakkerig enzo
Dit dus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, als een echte baas gebruik ik gewoon mijn tondeuse.
Nee weet ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:31 schreef Patje1987 het volgende:
Zo gourmetten en vanavond naar een vriend om samen een nieuwe track te produceren, jwz
wie is dezen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef ChrisHansen het volgende:
Waar de neuk gaat dit topic over?
Deden we ooit een x bij zon lekker wijf, gingen we met ze 12en erheen, en ja ze was een sletje dus we waren ook allemal dronken en toen gingen we naakt en ze wou er mee doen en toen deden we allemaal 1 voor 1 haar pakken, en allemaal sparen voor het klaarkomen, op het laatste moment ging ze als een hondje in het midden zitten op de knieen, met mond open, en kwamen we allemaal 1 voor 1 klaar in haar mond, het was wel echt smerig achteraf, maarja we waren dronken, en er gaan gercuhten rond dat ze zwanger is van een kind dat 12 kinderen heeftquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:31 schreef Patje1987 het volgende:
Zo gourmetten en vanavond naar een vriend om samen een nieuwe track te produceren, jwz
Beetje lastig als je zulk haar zou hebben:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
En toen werd je wakker met plakkende boxers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Deden we ooit een x bij zon lekker wijf, gingen we met ze 12en erheen, en ja ze was een sletje dus we waren ook allemal dronken en toen gingen we naakt en ze wou er mee doen en toen deden we allemaal 1 voor 1 haar pakken, en allemaal sparen voor het klaarkomen, op het laatste moment ging ze als een hondje in het midden zitten op de knieen, met mond open, en kwamen we allemaal 1 voor 1 klaar in haar mond, het was wel echt smerig achteraf, maarja we waren dronken, en er gaan gercuhten rond dat ze zwanger is van een kind dat 12 kinderen heeft
Eh nee want ik droom niet over bukkakes, dat is gayquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En toen werd je wakker met plakkende boxers.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:34 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Beetje lastig als je zulk haar zou hebben:Die slaapt wel moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaaf, veel plezier, maar dat zal wel lukken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:31 schreef Patje1987 het volgende:
Eetse!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaaf, veel plezier, maar dat zal wel lukken.![]()
Ik ga er ook maar eens vandoor, de Spare Rib Express staat zo voor de deur en vanavond even wat vieren. Tsjuus! (wat is dat dan?)
eetzquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga er ook maar eens vandoor, de Spare Rib Express staat zo voor de deur en vanavond even wat vieren. Tsjuus! (wat is dat dan?)
gr grquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom restyle je het ook als je naar bed gaat. Als je toch al genoeg hebt om het zo te stylen, zal dat niet echt een probleem zijn.quote:
Eetse.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe ik nooit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Daarom restyle je het ook als je naar bed gaat. Als je toch al genoeg hebt om het zo te stylen, zal dat niet echt een probleem zijn.
Dan moet je ook niet klagen over dat het in de weg zou zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |