... en waar die geweest is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:49 schreef Zhenar het volgende:
Ben wel benieuwd of ze nog een verklaring gaan geven voor hoe Peter is teruggekeerd.
natuurlijk gaan ze dat doen. Het is Lost nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:49 schreef Zhenar het volgende:
Leuk dat Peter weer terug is, maar ik had het toffer gevonden als dat was gekomen dankzij een echte "reddingsactie" van Walter en Olivia. Nu hadden ze de hele tijd geen idee wat er aan de hand was en hoppa, opeens springt ie uit een meer. Ben wel benieuwd of ze nog een verklaring gaan geven voor hoe Peter is teruggekeerd.
Van Lost zeiden ze ook eerst dat ze alles konden verklaren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
natuurlijk gaan ze dat doen. Het is Lost niet
Nou ik niet. Ik zit nog af en toe aan dat einde te denken en dan baal ik weer. Zat er over te denken om alles weer vanaf aflevering 1 te gaan kijken, maar met dat einde? Nee de komende paar jaar niet. Zijn mij te veel vragen overgebleven nog.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Van Lost zeiden ze ook eerst dat ze alles konden verklaren.
Nou, op een gegeven moment dus niet. En het einde was wel heel slap. Maar ik heb dan ook alles netjes gevolgd en ben blij dat het eindelijk afgelopen is.
Er is geen oranje universum. De intro geeft volgens de schrijvers alleen aan dat dit universum zonder Peter is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:33 schreef PPL het volgende:
[..]
... en waar die geweest is.
... en hoe het hem is gelukt terug te komen/over te gaan naar het oranje universum.
... en of hij kan aangeven hoe het er voor staat in het rode en blauwe universum (of zijn die realiteiten nu non-existent?)
... en waarom die observer stond toe te kijken bij Raiden Lake toen Peter bovenkwam.
... en of hij Walter en Olivia kan overtuigen van zijn identiteit.
Kortom... Fringe!
Dat klopt wel ja. Er zijn gewoon 2 universums, blauw en rood. alleen hebben ze de blauwe tijdelijk een andere kleur meegegeven. Er zijn dus echt geen drie universums. Dus als je de Walter en Olivia willen zien die zich Peter nog herinneren kunje wachten tot je een ons weegt.quote:
Niet echt een lege wereld toch? In het laatste seizoen zagen we hem toch, volgens mij, in de toekomst terecht komen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Er zijn gewoon 2 universums, blauw en rood. alleen hebben ze de blauwe tijdelijk een andere kleur meegegeven. Er zijn dus echt geen drie universums. Dus als je de Walter en Olivia willen zien die zich Peter nog herinneren kunje wachten tot je een ons weegt.
Al denk ik dat hun herinneringen nog wel terug zullen komen.
Peter is de afgelopen 4 afleveringen denk ik als een "spook" rondgelopen in een lege wereld ofzo, dit zal hij nog wel uitleggen.
Ik ben ook blij dat het is afgelopen, maar het einde was zo ontzettend slap, ik kots nog steeds op dat einde. Alsof de schrijver niks meer wist en leeggetrokken was. De hele serie was het leuk maar als je puur kijkt naar het einde dan zie je niks meer van zijn fantasie of schrijverstalent. Zelfs die grot met lichtje zag er lachwekkend waardeloos uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Van Lost zeiden ze ook eerst dat ze alles konden verklaren.
Nou, op een gegeven moment dus niet. En het einde was wel heel slap. Maar ik heb dan ook alles netjes gevolgd en ben blij dat het eindelijk afgelopen is.
Tot nu toe vind ik dat Fringe alle eindjes altijd heel netjes aan elkaar knoopt. Soms moeten we er lang op wachten, maar uiteindelijk worden alle openstaande vragen telkens beantwoord. Ik ga er helemaal van uit dat echt nog wel verklaard gaat worden waar Peter wasquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:33 schreef PPL het volgende:
[..]
... en waar die geweest is.
... en hoe het hem is gelukt terug te komen/over te gaan naar het oranje universum.
... en of hij kan aangeven hoe het er voor staat in het rode en blauwe universum (of zijn die realiteiten nu non-existent?)
... en waarom die observer stond toe te kijken bij Raiden Lake toen Peter bovenkwam.
... en of hij Walter en Olivia kan overtuigen van zijn identiteit.
Kortom... Fringe!
Ik heb d'r een zwak voorquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat gezicht dat Olivia altijd trekt
[ afbeelding ]
Mwa ik lag meer in een deuk toen william bell in haar lichaam zatquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat gezicht dat Olivia altijd trekt
[ afbeelding ]
die stem was vreselijk iddquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:38 schreef jcdragon het volgende:
En dan nog steeds een krakende stem ..
Ja, die stond recht voor de cameraquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
IK HEB DE OBSERVER GEZIEN IN AFLEVERING 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:56 schreef Glenn0 het volgende:
Misschien geen Fringe deze week!
Gisteren zou een wedstrijd uit de World Series gespeeld worden, maar is geschrapt door regen. Wanneer vandaag het verkeerde team wint staat het 3-3 en moet er een 7e wedstrijd gespeeld worden, op vrijdag..
Zie http://www.tvline.com/201(...)k-season-5-premiere/
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:56 schreef Glenn0 het volgende:
Misschien geen Fringe deze week!
Gisteren zou een wedstrijd uit de World Series gespeeld worden, maar is geschrapt door regen. Wanneer vandaag het verkeerde team wint staat het 3-3 en moet er een 7e wedstrijd gespeeld worden, op vrijdag..
Zie http://www.tvline.com/201(...)k-season-5-premiere/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |