Dan raad ik je aan de laatste afleveringen van vorig seizoen nog eens te gaan bekijken en daar wat logische conclusies aan te verbinden.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:06 schreef PPL het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld ook niets meer over de First men vernomen.
Die waren er toch al een tijdje vóór de kidnap van Peter?
Is hun verleden dan ook gewist, omdat Walter de machine niet heeft gebouwd?
Of gaan we binnenkort toch weer eens een avondje bowlen?

Eens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:46 schreef tha_one het volgende:
[..]
Vond Ep7 niet geweldig, zat erg weinig opbouw in mbt de langere tijdlijn en vond de liefdes opbouw tussen Lincoln & Olivia ook niet echt leuk.
 what are you up too.. ik vond haar al zo lief in deze tijdlijn..
 what are you up too.. ik vond haar al zo lief in deze tijdlijn..   

Hangt er nog maar vanaf, Nina had het blijkbaar ergens moeilijk mee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:46 schreef tha_one het volgende:
Vond Ep7 niet geweldig, zat erg weinig opbouw in mbt de langere tijdlijn

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken

Zoiets denk ik ook. Of dat ze wel willen stoppen, maar dat dat niet kan.quote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef Rainesz het volgende:
Denk wat ze met Olivia deden gewoon een dooronderzoek is wat Walter ooit is gestart.
Maar dat in deze Tijdlijn ze nooit gestopt zijn met experimenteren op haar. Alleen nu doen ze het buiten haar mede weten doen.

Om een lang verhaal kort te maken volsta ik met twee linkjesquote:Op maandag 21 november 2011 12:24 schreef KNAK het volgende:
Wat is dat met die glyphs? hoe weet je dat daar letters aan gekoppeld zijn?

Ik denk eerder naar de toekomstquote:Op maandag 21 november 2011 15:11 schreef Fyina het volgende:
Ja hm, Olivia voelt zich niet voor niets zo vreemd dan.
Ik begrijp het trouwens toch niet helemaal, is dit nu een tweede tijdlijn in het universum dat we al kenden? Hoe komt Peter dan nog naar een andere tijdlijn, zou hij dan terug in de tijd moeten?

quote:Op zondag 20 november 2011 13:50 schreef PPL het volgende:
Glyphs van de afgelopen drie episodes..
S04E05Dit zag ik aan komen en ik zat er eigenlijk op te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik kan nu al raden wat er gaat komen, een dramatische ontmoeting tussen Olivia en de kameleonman. En ja hoor, wat een zeikscènes daarna.
 Ik kan nu al raden wat er gaat komen, een dramatische ontmoeting tussen Olivia en de kameleonman. En ja hoor, wat een zeikscènes daarna. 

Daar maak ik me wel een beetje ongerust om. Ik mag toch hopen dat we niet weer ge-Lost worden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef Henno het volgende:
Verder moeten ze dit seizoen alle grote story arcs wel afronden denk ik, anders zit het er dik in dat het nooit meer gebeurt. Sowieso het hele hoe en waarom van de Observers.

Lost zou sowieso nog erger zijn, daar hadden ze een heel jaar om naar een einde toe te schrijven, en dan verknallen ze het nog steedsquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar maak ik me wel een beetje ongerust om. Ik mag toch hopen dat we niet weer ge-Lost worden.

Lost had drie en half jaar zelfs.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef Henno het volgende:
[..]
Lost zou sowieso nog erger zijn, daar hadden ze een heel jaar om naar een einde toe te schrijven, en dan verknallen ze het nog steeds

Deze episode was niet bedoeld als midseason finale, maar is dit geworden doordat 3 weken terug Fringe niet werd uitgezonden ivm de World Series en alles een weekje is opgeschoven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
De Fringe events voelen nog steeds aan als filler, en er zit vrij weinig ontwikkeling in het grote plot, al is het zich ziek voelen van Olivia en die actie van MD daar wel onderdeel van. Toch iets te weinig voor een episode die je moet zoet houden voor meer dan een maand.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |