Was #6 ook een unicum?quote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
Je snapt dat die World Series game #7 een unicum was?
En tot wanneer duurt die winterstop?quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Was #6 ook een unicum?
Na volgende week alweer winterstop
Die werd de dag ervoor uitgezonden, niet de week ervoorquote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Was #6 ook een unicum?
Na volgende week alweer winterstop
Maar dat blijft vreemd want beide dimensies werken nu gewoon samen om dat gat te dichten. Als de één van beiden te maken krijgt met shapeshifters gaat die toch direkt naar de oppositie om verhaal te vragen enzo? Ipdv. gaan zij op jacht... ik snap em niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:32 schreef johnnylove het volgende:
@Schenk
Dat de ene dimensie niet zonder de andere kan, wil niet zeggen at de ene kan domineren over de andere. Walternate was niet voor niks Min van Def geworden aan de andere kant en zelfs bereid om wraak te nemen door een dimensie te vernietigen.
Je moet niet vergeten dat Walternate ook een zoon heeft verloren, wetende dat Walter dit heeft gedaan en met alle gevolgen van die. Dar Walter's eigenschap psycho was en nu nog meer zo gedraagt. Hoe zal dat dan met Walternate zijn die we tot op heden nog niet gezien hebben?
Ook de typemachine kan je niet anders verklaren dat deze van Walternate moet zijn. Wie anders had die technologie?
Dan hebben we nog die tijdverschuiving. Dat zal wel te maken hebben met Peter, want hij zou niet mogen bestaan volgens de Observers.
De machine is door Walter gebouwd, daarom kan ook alleen Peter hem werkend krijgen. Vandaar ook dat tijdverschil verklaart. Wie anders kan een machine 1 miljoen jaar terug sturen in tijd die alleen maar werkt met Peter?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:12 schreef psychosomatic het volgende:
Die machine die alleen Peter kan bedienen, wie heeft die gebouwd en belangrijker nog, wanneer? Volgens mij is dat dé vraag. Zo vermoed ik dat ook die nieuwe shapeshifters uit een andere tijd komen.
Ik dacht dat het nu een andere tijdlijn was, dus Peter heeft die werelden nooit kunnen verbinden, dat moeten ze zelf hebben gedaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:24 schreef johnnylove het volgende:
[..]
De machine is door Walter gebouwd, daarom kan ook alleen Peter hem werkend krijgen. Vandaar ook dat tijdverschil verklaart. Wie anders kan een machine 1 miljoen jaar terug sturen in tijd die alleen maar werkt met Peter?
Qua shapeshifters zal het te maken hebben met Walternate. Door aanpassing van tijd zijn mi beide dimensies ook vergeten waarom ze gekoppeld zijn,. Immers ze kennen Peter niet, dus weten ze ook niet waarom Peter beide werelden heeft verbonden. Qua seizoen zullen we dadelijk wel de andere kant zien, waarin hun motieven meer duidelijker worden. Peter die de gevolgen herkent en daarna voorkomt voor beide werelden. Einde seizoen en Fringe.
Andere tijdlijn voor beide dimensies op eiland van vrijheidsbeeld. Hier zegt Peter het zelf dat hij de brug heeft gemaakt. Alleen gaat hier de oude tijdlijn nog door totdat ze Peter vergaten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:28 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nu een andere tijdlijn was, dus Peter heeft die werelden nooit kunnen verbinden, dat moeten ze zelf hebben gedaan.
Ik vind het moeilijk te bevatten, maar dat is ook logisch Peter snapt het zelf ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:35 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Andere tijdlijn voor beide dimensies op eiland van vrijheidsbeeld. Hier zegt Peter het zelf dat hij de brug heeft gemaakt. Alleen gaat hier de oude tijdlijn nog door totdat ze Peter vergaten.
Tsja, tijdreizen levert altijd problemen opquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:40 schreef Schenkstroop het volgende:
En toen werd een hele leuke show plots $@*# ingewikkeld voor primetime
Peter komt te voorschijn uit het meer, De plek waar Walter de brug heeft gemaakt russen de dimensies en waar hij Peter heeft verloren. In vorige seizoen werd Peter gered door de Observer. In de eerste aflevering van het seizoen werd aan een Observer gevraagd om de herinneringen van Peter uit tijd te wissen. Hij begint daarmee maar stopt zelf.quote:Dit lukte en vervolgens ontstond de tijdlijn van seizoen 3, eentje waar Peter nooit was gered (is dit wellicht omdat de observer op een of andere manier het redden van Peter ongedaan heeft gemaakt? we shall see) maar waar hij blijkbaar wel de werelden heeft verbonden. Maar dat is erg vreemd, hij bestond niet maar heeft toch die verbinding gemaakt...
De machine werkte maar half. Hij sprong immers alleen maar aan. Vandaar dat ook Peter erin ging.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:40 schreef Baszh het volgende:
Wat eigenlijk ook wel vreemd is dat ze met het DNA van Peter's zoon ook die machine werkende kregen. Waarom had dit met Walternate's DNA dan niet gekund ?
TJaquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:50 schreef Baszh het volgende:
Over seizoen 3 had ik nog niets beweerd
Ohw, eigenlijk wel. Maar niets over het vormgeven van Peter
Ohw wacht eens, ik lees je (vorige) post nog eens en denk dat ik die verkeerd begrepen heb. Die koppeling heeft dus nooit plaatsgevonden in de nieuwe tijdlijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:55 schreef johnnylove het volgende:
Blijf nog steeds bij mijn visie over het seizoen.
Trouwens je kan wel merken dat het budget is toegenomen, want de effecten zijn echt stukken beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |