abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104104620
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef Glenn0 het volgende:

[..]

Je snapt dat die World Series game #7 een unicum was?
Was #6 ook een unicum?

Na volgende week alweer winterstop :(
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:24:54 #227
107652 Quincy5
Back to the future
pi_104118006
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Symer het volgende:

[..]

Was #6 ook een unicum?

En tot wanneer duurt die winterstop?
www.bttf.com
I hate mornings
pi_104118280
13 jan komt de serie weer terug.

NB. Ik kan niet meer quoten?
pi_104120257
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Symer het volgende:

[..]

Was #6 ook een unicum?

Die werd de dag ervoor uitgezonden, niet de week ervoor :s)
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:07:40 #230
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_104124234
Ik snap het niet helemaal. ik dacht dat ook nu de twee dimensies mekaar zijn gaan helpen.. maar nu begint dat verhaal dat de andere kant shapeshifters stuurt om de boel te pesten opnieuw ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_104125223
@Schenk

Dat de ene dimensie niet zonder de andere kan, wil niet zeggen at de ene kan domineren over de andere. Walternate was niet voor niks Min van Def geworden aan de andere kant en zelfs bereid om wraak te nemen door een dimensie te vernietigen.

Je moet niet vergeten dat Walternate ook een zoon heeft verloren, wetende dat Walter dit heeft gedaan en met alle gevolgen van die. Dar Walter's eigenschap psycho was en nu nog meer zo gedraagt. Hoe zal dat dan met Walternate zijn die we tot op heden nog niet gezien hebben?

Ook de typemachine kan je niet anders verklaren dat deze van Walternate moet zijn. Wie anders had die technologie?

Dan hebben we nog die tijdverschuiving. Dat zal wel te maken hebben met Peter, want hij zou niet mogen bestaan volgens de Observers.
  zaterdag 12 november 2011 @ 09:37:33 #232
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_104278799
Het einde was alsnog zielig, hoewel het wel een beetje een inkoppertje was ;(
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  zaterdag 12 november 2011 @ 14:15:47 #233
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_104285065
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:32 schreef johnnylove het volgende:
@Schenk

Dat de ene dimensie niet zonder de andere kan, wil niet zeggen at de ene kan domineren over de andere. Walternate was niet voor niks Min van Def geworden aan de andere kant en zelfs bereid om wraak te nemen door een dimensie te vernietigen.

Je moet niet vergeten dat Walternate ook een zoon heeft verloren, wetende dat Walter dit heeft gedaan en met alle gevolgen van die. Dar Walter's eigenschap psycho was en nu nog meer zo gedraagt. Hoe zal dat dan met Walternate zijn die we tot op heden nog niet gezien hebben?

Ook de typemachine kan je niet anders verklaren dat deze van Walternate moet zijn. Wie anders had die technologie?

Dan hebben we nog die tijdverschuiving. Dat zal wel te maken hebben met Peter, want hij zou niet mogen bestaan volgens de Observers.
Maar dat blijft vreemd want beide dimensies werken nu gewoon samen om dat gat te dichten. Als de één van beiden te maken krijgt met shapeshifters gaat die toch direkt naar de oppositie om verhaal te vragen enzo? Ipdv. gaan zij op jacht... ik snap em niet.

edit: oh wacht ik ging ervanuit dat ze al eerder te maken hadden gehad met shifties zoals toen voor peter verdween. maar dit is dus waarschijnljk de eerste keer...
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_104286272
Die machine die alleen Peter kan bedienen, wie heeft die gebouwd en belangrijker nog, wanneer? Volgens mij is dat dé vraag. Zo vermoed ik dat ook die nieuwe shapeshifters uit een andere tijd komen.
pi_104286590
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:12 schreef psychosomatic het volgende:
Die machine die alleen Peter kan bedienen, wie heeft die gebouwd en belangrijker nog, wanneer? Volgens mij is dat dé vraag. Zo vermoed ik dat ook die nieuwe shapeshifters uit een andere tijd komen.
De machine is door Walter gebouwd, daarom kan ook alleen Peter hem werkend krijgen. Vandaar ook dat tijdverschil verklaart. Wie anders kan een machine 1 miljoen jaar terug sturen in tijd die alleen maar werkt met Peter?

Qua shapeshifters zal het te maken hebben met Walternate. Door aanpassing van tijd zijn mi beide dimensies ook vergeten waarom ze gekoppeld zijn,. Immers ze kennen Peter niet, dus weten ze ook niet waarom Peter beide werelden heeft verbonden. Qua seizoen zullen we dadelijk wel de andere kant zien, waarin hun motieven meer duidelijker worden. Peter die de gevolgen herkent en daarna voorkomt voor beide werelden. Einde seizoen en Fringe.
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:28:26 #236
202546 Baszh
The Dude abides
pi_104286699
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:24 schreef johnnylove het volgende:

[..]

De machine is door Walter gebouwd, daarom kan ook alleen Peter hem werkend krijgen. Vandaar ook dat tijdverschil verklaart. Wie anders kan een machine 1 miljoen jaar terug sturen in tijd die alleen maar werkt met Peter?

Qua shapeshifters zal het te maken hebben met Walternate. Door aanpassing van tijd zijn mi beide dimensies ook vergeten waarom ze gekoppeld zijn,. Immers ze kennen Peter niet, dus weten ze ook niet waarom Peter beide werelden heeft verbonden. Qua seizoen zullen we dadelijk wel de andere kant zien, waarin hun motieven meer duidelijker worden. Peter die de gevolgen herkent en daarna voorkomt voor beide werelden. Einde seizoen en Fringe.
Ik dacht dat het nu een andere tijdlijn was, dus Peter heeft die werelden nooit kunnen verbinden, dat moeten ze zelf hebben gedaan.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_104286875
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:28 schreef Baszh het volgende:

[..]

Ik dacht dat het nu een andere tijdlijn was, dus Peter heeft die werelden nooit kunnen verbinden, dat moeten ze zelf hebben gedaan.
Andere tijdlijn voor beide dimensies op eiland van vrijheidsbeeld. Hier zegt Peter het zelf dat hij de brug heeft gemaakt. Alleen gaat hier de oude tijdlijn nog door totdat ze Peter vergaten.

zaterdag 12 november 2011 @ 16:34:34 #238
202546 Baszh
The Dude abides
pi_104288278
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:35 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Andere tijdlijn voor beide dimensies op eiland van vrijheidsbeeld. Hier zegt Peter het zelf dat hij de brug heeft gemaakt. Alleen gaat hier de oude tijdlijn nog door totdat ze Peter vergaten.

Ik vind het moeilijk te bevatten, maar dat is ook logisch Peter snapt het zelf ook niet.
En wat precies het gevolg is van het terugsturen van iets in de tijd is natuurlijk ook speculeren.

Dit is wat ik in mijn hoofd heb, geen idee of het klopt:
Er moet ooit een 1e tijdlijn zijn geweest waarin een of beide universums richting vernietiging ging zodat een Walter daar die machine ging bouwen om wat er dan ook fout was gegaan te herstellen.

Toen stuurde hij die terug in de tijd en creëerde de tijdlijn die wij eerst zagen waarin de machine-delen al aanwezig waren. Toen was het de bedoeling dat Peter deze zou opereren maar deze overleed bijna, hier ook de reden dat de observer hem redde. (Hoewel ik dan niet snap waarom de andere observers dit zo erg vonden, of ze vinden het niet erg dat de wereld vergaat, of ze hadden verwacht dat er dan wel een andere oplossing was gevonden dan nu is gebeurt?)
Peter's overleven had blijkbaar niet het gewenste effect en uiteindelijk werd de machine niet gebruikt om beide werelden te helpen maar om de ene te vernietigen. Weer stront aan de knikker dus Walter bedacht nu om Peter's bewustzijn uit de toekomst terug te sturen naar het moment waarop hij het alt-universe zou vernietigen.

Dit lukte en vervolgens ontstond de tijdlijn van seizoen 4, eentje waar Peter nooit was gered (is dit wellicht omdat de observer op een of andere manier het redden van Peter ongedaan heeft gemaakt? we shall see) maar waar hij blijkbaar wel de werelden heeft verbonden. Maar dat is erg vreemd, hij bestond niet maar heeft toch die verbinding gemaakt...
Daar zullen we vast later wel antwoorden op krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Baszh op 12-11-2011 16:52:20 ]
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:40:12 #239
202546 Baszh
The Dude abides
pi_104288413
Wat eigenlijk ook wel vreemd is dat ze met het DNA van Peter's zoon ook die machine werkende kregen. Waarom had dit met Walternate's DNA dan niet gekund ?
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:40:21 #240
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_104288414
En toen werd een hele leuke show plots $@*# ingewikkeld voor primetime :@
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:40:51 #241
202546 Baszh
The Dude abides
pi_104288422
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:40 schreef Schenkstroop het volgende:
En toen werd een hele leuke show plots $@*# ingewikkeld voor primetime :@
Tsja, tijdreizen levert altijd problemen op :P
pi_104288615
Je haalt wat dingen door elkaar en vergeet wat dingen.

quote:
Dit lukte en vervolgens ontstond de tijdlijn van seizoen 3, eentje waar Peter nooit was gered (is dit wellicht omdat de observer op een of andere manier het redden van Peter ongedaan heeft gemaakt? we shall see) maar waar hij blijkbaar wel de werelden heeft verbonden. Maar dat is erg vreemd, hij bestond niet maar heeft toch die verbinding gemaakt...
Peter komt te voorschijn uit het meer, De plek waar Walter de brug heeft gemaakt russen de dimensies en waar hij Peter heeft verloren. In vorige seizoen werd Peter gered door de Observer. In de eerste aflevering van het seizoen werd aan een Observer gevraagd om de herinneringen van Peter uit tijd te wissen. Hij begint daarmee maar stopt zelf.

pi_104288644
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:40 schreef Baszh het volgende:
Wat eigenlijk ook wel vreemd is dat ze met het DNA van Peter's zoon ook die machine werkende kregen. Waarom had dit met Walternate's DNA dan niet gekund ?
De machine werkte maar half. Hij sprong immers alleen maar aan. Vandaar dat ook Peter erin ging.
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:50:03 #244
202546 Baszh
The Dude abides
pi_104288676
Over seizoen 4 had ik nog niets beweerd :P
Ohw, eigenlijk wel. Maar niets over het vormgeven van Peter
pi_104288739
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:50 schreef Baszh het volgende:
Over seizoen 3 had ik nog niets beweerd :P
Ohw, eigenlijk wel. Maar niets over het vormgeven van Peter
TJa
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:52:42 #246
202546 Baszh
The Dude abides
pi_104288756
Ik zie dat ik steeds seizoen 3 typte waar ik 4 bedoelde.. :(
pi_104288816
Blijf nog steeds bij mijn visie over het seizoen.

Trouwens je kan wel merken dat het budget is toegenomen, want de effecten zijn echt stukken beter.
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:57:29 #248
202546 Baszh
The Dude abides
pi_104288877
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:55 schreef johnnylove het volgende:
Blijf nog steeds bij mijn visie over het seizoen.

Trouwens je kan wel merken dat het budget is toegenomen, want de effecten zijn echt stukken beter.
Ohw wacht eens, ik lees je (vorige) post nog eens en denk dat ik die verkeerd begrepen heb. Die koppeling heeft dus nooit plaatsgevonden in de nieuwe tijdlijn.

Is die machine er eigenlijk wel hier? :*

[ Bericht 20% gewijzigd door Baszh op 12-11-2011 17:06:58 ]
pi_104310217
De kijkcijfers hebben weer een dieptepunt bereikt...

http://www.fringebloggers(...)left-behind-ratings/
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_104316133
Tja met timetravel/timeline geneuk haken mensen snel af.. omdat dat gewoon kut is :P
Maar wel sonde want het is een pracht serie met een geweldige cast (vooral Noble)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')