LAAT ME MET RUST IK BEN TOCH NIET EEN EEKHOORN DIE JE ZOMAAR IN JE ZAK KUNT STOPPEN ALS EEN SOORT GEBRUIKSVOORWERP?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:23 schreef lezzer het volgende:
Nee, net zoals dat ik niet wist dat jij de lapo wilde.
Je zit weer hysterisch te doen hè?
Nop. Zo spannend is het allemaal niet.quote:
Begin maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:23 schreef lezzer het volgende:
Eigenlijk moet dit topic dus echt vol voor morgen. Dat je een naamtopic krijgt.
Waarvoor we nu iets van 250 posts lang suggesties kunnen doen![]()
Rustig maar mopquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef Bakfiets. het volgende:
LAAT ME MET RUST IK BEN TOCH NIET EEN EEKHOORN DIE JE ZOMAAR IN JE ZAK KUNT STOPPEN ALS EEN SOORT GEBRUIKSVOORWERP?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:33 schreef Vanyel het volgende:
Leabeau # xxx - op een legale Bakfiets. moet je het leren?
Wat is een Leabeau nou weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:42 schreef lezzer het volgende:
Leabeau # xxx - Eindelijk een écht grote bakkes!
Ben je er ongelukkig van?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dus je moet constant sporten? Hoe doe je dat 's-nachts danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:16 schreef Vanyel het volgende:
Oh en de melding dat ik nooit meer niet mag sporten omdat ik dan ws uit elkaar val.
Oe, daar moeten we dan ook pics van makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:16 schreef Vanyel het volgende:
Oh en de melding dat ik nooit meer niet mag sporten omdat ik dan ws uit elkaar val.
Ow ja, die zijn ook leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:03 schreef lezzer het volgende:
En dan zijn er natuurlijk nog de schuttingwerpers, de mensen die op vrijdagmiddag van alles over de schutting gooien en je dan alvast een prettig weekend wensen.
Ik heb me er helaas net nog schuldig aan gemaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:05 schreef ElisaB het volgende:
Geen mail meer lezen op vrijdag middag, geen telefoon meer opnemen; opgelost
Doe dat dan ook niet, boeffiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef lezzer het volgende:
Ik heb me er helaas net nog schuldig aan gemaakt
Gaat niet anders, offerte moet maandag de deur uit.quote:
Ja. Maar ik heb goeie hoop dat ik 2012 vrijwel klachtenvrij kan beginnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:58 schreef Blue-eyes het volgende:
Is dat nog steeds n.a.v. de zwangerschap?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit hier echt niagra-stylo te menstrueren. Jij ook V?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |