bizar he, dat vind ik ook, ze was pikzwart bij geboorte...zo bizar, terwijl juist haar kleur ogen niet is veranderd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:51 schreef Spewey het volgende:
Noortje die je stuur vast houdt, te schattig!! (en ik blijf me over heur haarkleur verbazen!! Zo blond!)

Graag de naam van mn dame niet meer gebruiken
 Graag de naam van mn dame niet meer gebruiken  en de foto's worden straks weer weggehaald
 en de foto's worden straks weer weggehaald 

En gezellig om zo samen shoppen!
 En gezellig om zo samen shoppen!

Echt een meisjes-meisje
 Echt een meisjes-meisje  

en wat heeft je meisje een leuke jurk aan!
 en wat heeft je meisje een leuke jurk aan!

Ik den kdat als ik dat Dana zou voorzetten ze op een goede dag zeker de helft op zou eten
 Ik den kdat als ik dat Dana zou voorzetten ze op een goede dag zeker de helft op zou eten 

kenmerkende houding..
  kenmerkende houding..

Dat kapsel staat hem ook erg goed. Ik overweeg spontaan om mijn cherubijntje toch nog naar de kapper te brengen voor een vlottere hairdo.
 Dat kapsel staat hem ook erg goed. Ik overweeg spontaan om mijn cherubijntje toch nog naar de kapper te brengen voor een vlottere hairdo. Ik kijk erg uit naar zulke momenten met Lena. Gister hadden we een meisjesdag, maar ze doet nog niet veel meer dan samen met me naar kostuumdrama's kirren.
 Ik kijk erg uit naar zulke momenten met Lena. Gister hadden we een meisjesdag, maar ze doet nog niet veel meer dan samen met me naar kostuumdrama's kirren.

Nu je het zegt! Wat een lieve houding. Ik heb ook zulke foto's van mezelf, maar toen was ik al veel ouder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:14 schreef rubje het volgende:
@kitty_hello. de 1st foto van je schrijvende dochter is het toonbeeld van een psychologe in spe
kenmerkende houding..

Ze doet het steeds vaker, zo tekenen, maar ook steeds vaker een handje onder dr bolletje
 Ze doet het steeds vaker, zo tekenen, maar ook steeds vaker een handje onder dr bolletje  Mn kleine wijsneusje
 Mn kleine wijsneusje  

:
:

ik denk dat ik gelijk maar door ga straks, voor een tweede, in de hoop dat het een meid word
  ik denk dat ik gelijk maar door ga straks, voor een tweede, in de hoop dat het een meid word   

Hoevaak ik wel niet gezellig met Kyllian op pad ben geweest
 Hoevaak ik wel niet gezellig met Kyllian op pad ben geweest   

Ohw gelukkigquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:46 schreef Meimeltje het volgende:
Timejumper, jongens kunnen shoppen ook leuk vinden hoorHoevaak ik wel niet gezellig met Kyllian op pad ben geweest
 wil natuurlijk later geen "mietje" van hem maken
  wil natuurlijk later geen "mietje" van hem maken  , maar samen shoppen met je kleine lijkt me gewoon leuk.
 , maar samen shoppen met je kleine lijkt me gewoon leuk.

het gillen moet je er even zelf bij bedenken..
 het gillen moet je er even zelf bij bedenken..

En voor straf bijt je haar op de volgende foto in haar wang?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:54 schreef Vicky het volgende:
Tess, mag ik een kusje?? Nee wel een LEBBER!

)
) 

(hehe ijsbeer)
  (hehe ijsbeer)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |