Sorry, nog nooit geweest daarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:33 schreef Zolder het volgende:
Niemand die begrijpt dat dit niet kan? In engeland kom je echt nergens binnen bij het uitgaan ala je 16 bent.
Ik ben niet zo bekend met het uitgaansleven van engeland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:33 schreef Zolder het volgende:
Niemand die begrijpt dat dit niet kan? In engeland kom je echt nergens binnen bij het uitgaan ala je 16 bent.
Dat valt ook wel mee hoor, tijdje in engeland gewoond en er werd nergens naar leeftijd gevraagd om binnen te komen. Misschien als je alcohol wilt bestellen, maar niet voor binnenkomst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:33 schreef Zolder het volgende:
Ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met het uitgaansleven van engeland.
Persoonlijk denk ik dat er meer 16 jarige op stap gaan in Engeland, dan dat er 16 jarige worden verkracht in Engeland. Wat dat betreft slaat je argument eigenlijk nergens op, gezien we hier toch al te doen hebben met een onwaarschijnlijke situatie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:33 schreef Zolder het volgende:
Jawel ik begreep je al wel, had je ook al gequote.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:33 schreef Zolder het volgende:
Op vrijdag 26 augustus 2011 13:38 schreef Axel1988 het volgende:
Zuipschuren enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:33 schreef Zolder het volgende:
TS is over een jaar moederquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:43 schreef Zolder het volgende:
Laten we even op ts haar verklarjng wachten.
Omdat ze hem overduidelijk al leuk vond voordat hij haar verkrachtte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:42 schreef Axel1988 het volgende:
Hoezo kan het geen stockholm syndroom zijn?
Mh, nouja, ik heb niet meer gelezen dan dat ze hem een aantrekkelijke man vond, maar er verder niets mee te maken wou hebben. Wanneer je gedwongen wordt tot seks met iemand die je aantrekkelijk vindt, is het dan opeens geen verkrachting meer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat ze hem overduidelijk al leuk vond voordat hij haar verkrachtte.
Normaal gesproken zou je hem dan gaan haten na de verkrachting. Zou je denken. Maar blijkbaar is ze hem nu nog leuker gaan vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is wat anders dan leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is dus toch niet zo volwassen voor aan 16 jarige als ze denkt dat ze is.
Mee eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:55 schreef Blueberry85 het volgende:
Wat walgelijk dit ! Geloof me als je echt verkracht bent dan haat je die persoon en voel je je vies en walgelijk!
Er zit echt iets flink scheef bij je als dit echt waar is...Je praat er veel te makkelijk over.
Spot niet met dit soort dingen er zijn mensen die werkelijk weten hoe dit voelt !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |