Het is zo'n arme jongen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef cheesyball het volgende:
nou ik begrijp het omdat hij me heeft uitgelegd waarom hij het gedaan heeft..hij heeft het zelf heel moeilijk met zijn verleden en kan normaal zo elk meisje dat hij wil meenemen. dat ik niet wou deed hem denken aan iets heel ergs uit zijn jeugd, ik zeg hier liever niet wat...
Dus eigenlijk is hij slachtoffer van jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef cheesyball het volgende:
nou ik begrijp het omdat hij me heeft uitgelegd waarom hij het gedaan heeft..hij heeft het zelf heel moeilijk met zijn verleden en kan normaal zo elk meisje dat hij wil meenemen. dat ik niet wou deed hem denken aan iets heel ergs uit zijn jeugd, ik zeg hier liever niet wat...
Hij is zelf ook verkracht en dat bracht zij door haar afwijzing weer naar boven. BoeHoeHoe. En deze TS trapt erin. Of wij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:55 schreef error_404 het volgende:
Hier geloof ik je niet meer. Je hebt anoniem een account aangemaakt, niemand weet meer dan de info die jij geeft. En iets over zijn jeugd zou erger zijn dat jij verkracht bent...?
Ik schrijf me in voor #2
Pardon, dat jouw vriend dat misschien niet kan, wil niet zeggen dat de rest van de mannen het niet kunnen. Of het gewenst is is een tweede uiteraardquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef starla het volgende:
Hoax, mannen komen niet 2 keer klaar in 10 minuten tijd.
Ik vind het vreemd dat ze dat nog niet door schijnt te hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:01 schreef vencodark het volgende:
Als dat werkelijk de uitleg van die kerel is, dan is TS iig niet het eerste en enige slachtoffer.
Als TS nu geen aangifte doet dan doet ze dus niets om die vent tegen te houden. Ik hoop dat TS over een paar jaar terugdenkt aan dit topic en inziet hoe ongelooflijk STOM ze is geweest. Het liefst ontdekt ze dat straks al.
Tja, dat ze een topic erover opent zegt wel dat ze wel weet dat er iets niet klopt...right?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat ze dat nog niet door schijnt te hebben.
Ongeveer een jaar terug, 3x in 10 minuten (4x in 15 minuten).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef starla het volgende:
Hoax, mannen komen niet 2 keer klaar in 10 minuten tijd.
Dat bedoel ik niet, het lijkt wel of ze die kerel aan het verdedigen is en het zelf niet doorheeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, dat ze een topic erover opent zegt wel dat ze wel weet dat er iets niet klopt...right?
Ik denk dat dat een vrij positieve inschatting is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:41 schreef starla het volgende:
- Persoon gaat niet naar politie, zoekt geen professionale hulp (30% waarschijnlijkheid)
Ik kijk/lees/vertaal veel van die boeken en programma's over seriemoordenaars enzo. Begint allemaal op dezelfde manier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het nu inderdaad bijna lachwekkend worden. Moeilijk om dit te blijven geloven hoor..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar terug, 3x in 10 minuten (4x in 15 minuten).
Ze is dus toch niet zo volwassen voor aan 16 jarige als ze denkt dat ze is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, het lijkt wel of ze die kerel aan het verdedigen is en het zelf niet doorheeft.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:09 schreef Zolder het volgende:
Oke, je bent 16 en ontnoet die kerel tijdens het uitgaan in engeland.
Je valt door de mand
Grote jongen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar terug, 3x in 10 minuten (4x in 15 minuten).
Damn dat is waar ook ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:09 schreef Zolder het volgende:
Oke, je bent 16 en ontnoet die kerel tijdens het uitgaan in engeland.
Je valt door de mand
Alle 16-jarige vinden zichzelf heel volwassen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is dus toch niet zo volwassen voor aan 16 jarige als ze denkt dat ze is.
Ook weer waar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle 16-jarige vinden zichzelf heel volwassen.
Sorry hoor, ik kan dit en ik weet zeker dat ik de enige niet ben .........quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:41 schreef starla het volgende:
- Persoon wordt verkracht en wil daarna opnieuw seks (0.1% waarschijnlijkheid)
- Verkrachter heeft zo'n toplul, dat hij hem binnen 1 minuut opnieuw stijf krijgt en 10 minuten
later opnieuw begint te blaffen (0.1% waarschijnlijkheid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |