Hoi,
ik zit met een enorm dilemma dat me nu 24/7 bezighoudt en ik wil wel eens de mening horen van anderen (anoniem).
allereerst; dit is serieus, graag alleen serieuse reacties...ik kan het niet aan nu ook nog een hele shitstorm van scheldpartijen, verwensingen rotopmerkingen etc. over me heen te krijgen.
alvast bedankt.
Ik ga kort de situatie uitleggen. Ik had tijdens het uitgaan een man ontmoet die duidelijk meer van mij wilde. vanaf het begin heb ik aangegeven dat ik niet op zoek ben naar wat dan ook, ik heb een vriend. wel vond ik hem een aantrekkelijke man, maar meer ook niet.
we kwamen elkaar steeds vaker tegen in cafe supermarkt etc. op een keer is hij mij gevolgd naar huis en heeft mij verkracht. ik heb alles gedaan om hem te stoppen maar niet gelukt. toen hij klaar was (hij had me geslagen aan het huilen gemaakt etc.) ging hij mij troosten omdat ik zo aan het huilen was. ik was erg in de war en heb hem toen gezoend. toen zei hij dat hij weer geil werd en dat ik moest stoppen. ik ben doorgegaan en heb hem gevraagd het nog een keer te doen maar dan lief zachtjes teder etc. zodat ik het beter kon verwerken. nogmaals ik was heel erg in de war. we hebben toen opnieuw gesekst dit keer met mijn toestemming. ik heb er ook van genoten (de tweede keer dan he!). ik weet niet waarom ik dit gedaan heb het voelde gewoon goed.
daarna heb ik het heel moeilijk gehad. nog steeds...maar deze gevoelens zijn zo dubbel...echt ik weet niet meer wat te doen....
ik ben verliefd op hem merk ik nu duidelijk...ik heb niemand iets verteld uit angst dat mijn vriend of ouders erachter komen...
als ik hem tegenkom voel ik vlinders...echt ik weet niet wat ik ermee aan moet.
hoe kan dit? komt het vaker voor? is het normaal???
thnx