Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt vrijwel helemaal opgebouwd te zijn uit acts van 2010/2011, aangevuld met een paar acts die vrijwel zeker niet komen.
Jij houdt niet van nieuwe muziek?
Zo'n grote headliner moet wel weer kunnen toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zal Pir meteen maar uit de dromen helpen: RHCP, Metallica en Daft Punk zijn te duur. Ook Linkin Park en Chemical Brothers zie ik niet snel komen.
Het gaat ook niet alleen om geld, maar ook om veiligheid. De Alpha kan maar een beperkte capaciteit hebben. Als je een act erneer zet die iedereen wil zien (waar RHCP, Metallica en zeker Daft Punk onder vallen) wordt het te druk daar en is de kans op incidenten groter. Dat gaat dus nooit gebeuren. Die bands zijn wel geschikt voor Pinkpop, maar niet voor Lowlands.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zo'n grote headliner moet wel weer kunnen toch?. Geld over
. Chemical Brothers
.
En ik luister wel veel nieuwe muziek hoor. Dit was alleen toevallig het meest geluisterd
.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:44 schreef PiRANiA het volgende:
Wishlist voor volgend jaar. Ongeveer en voor zover mogelijk.
johnny cash?quote:[quote]Op vrijdag 2 september 2011 11:44 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn dus bijna alle artiesten die dit -en vorige- jaar zijn geweestquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:44 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Want?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:51 schreef Beaudelaire het volgende:
. Ook Chemical Brothers zie ik niet snel komen.
Wat een kutopstelling van het terrein.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:44 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
De Chemicals maken toch nog platen die er toe doen.. Ze toeren dit jaar, volgend jaar is maar weer afwachten. Gemiste kans. Failquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:16 schreef julian6 het volgende:
Chemical brothers zou nog wel net kunnen hoor..
Moby zou ook erg vet zijn!
Inderdaad, die had ik ook echt verwacht, stonden op redelijk wat Europese festivals en niet op Pinkpop.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:14 schreef ChocAdelic het volgende:
[..]
De Chemicals maken toch nog platen die er toe doen.. Ze toeren dit jaar, volgend jaar is maar weer afwachten. Gemiste kans. Fail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |