Ik initiator? Doe niet zo gekquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:38 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
You name it Pir, als innitiator ga je groots uitpakken --> Jubileum editie 20 jaar.
Appsquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil een nieuwe app zodat ik precies kan zien waar alle FOK!ers zich op LL bevinden. Doe je best Pir! Misschien gaat de FOK!-meet dan een keer niet falen?
Ik dacht meer aan die zeepbellen en een bb-gunquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lekker soppenhttp://i.fokzine.net/s/kwijl.gif.
Maar btw laat maar zitten die app want ik heb toch geen geld voor een smartphone, dat kaartje wordt vast best duur.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan die zeepbellen en een bb-gun.
Wie gokte nou op ~¤200?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar btw laat maar zitten die app want ik heb toch geen geld voor een smartphone, dat kaartje wordt vast best duur.
Als de btw verhoging doorgaat zit je op 185 euro. Daar komt een standaard inflatie verhoging bij op van 5 á 10 euro. dus 190-195. We shall seequote:
Wauw, sta je daar waus te zijn komt opeens Koos Alberts aanrollen... ik zou niet meer bijkomen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:52 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij waren destijds de lowlands allstars het feestje voor het tienjarig jubileum. Was toen best leuk.
Oja, als we toch op de nostalgische tour gaan wil ik ook de foxtrot terug. Met vrije inloop en wazig programma. Dingen waarvan je de dag erna aan je vrienden moest vragen of dat echt gebeurd was. Noem een Mr. Methane, Koos Alberts of Bas van Toor (clown Bassie) met zijn mondharmonica-act.
Ditquote:
Marketing manager Lowlandsquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit(
Wie is die bentebolleman?
je kaartjes? :xquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef Faazz het volgende:
[..]
Marketing manager Lowlands
Hij heeft dit jaar mijn kaartjes betaald
Nee. Een puike vent met smaak is het wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef TWP het volgende:
Ik mag toch hopen dat Bente een vrouw is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |