Wist niet eens dat Terug op Lowlands weer op tv kwam, kan me iig herinneren dat het vorig jaar erg saaie afleveringen waren.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:47 schreef Bol_Wan het volgende:
Iemand terug naar Lowlands gezien? misschien morgen terugkijken, Tom Barman is wel een leuke kerel. Andere gasten kunnen me niet boeien...
Wat een onzin!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:46 schreef AMDB het volgende:
[..]![]()
Morgen gaat ie eraf vanwege een presentatie die ik moet geven
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vergeet ik het ook gewoon
Ik ook, al zie ik ze minder en minderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..].
Ik vind het wel leuk als ik nog mensen met het bandje zie af en toe.
even TR gemaakt, zo'n link is voor niemand leuk.quote:
Preciesquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef Da hopman het volgende:
Ik denk dat de volgende sLLowchat wel weer #1 mag heten en weer een voorprettopic wordt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef Da hopman het volgende:
Ik denk dat de volgende sLLowchat wel weer #1 mag heten en weer een voorprettopic wordt.
Als FOK! kunnen we vast wel een stijl doordrukkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef PiRANiA het volgende:
Moeten we wel een nieuwe OP hebben. En de nieuwe stijl is nog niet eens bekend.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:32 schreef AMDB het volgende:
Hadden het laatst op college over weer over Lowlands, toen ging het over RFID, en dan over crowd control. Toen zei een meisje: "Je kan met RFID informatie verzamelen over waar mensen op welk tijdstip heengaan? Of staan er elk jaar andere bands dan?"
![]()
cool!quote:
Hij begint kapot te gaan, Werchter 2010 en LL 2010 gaan er binnenkort maar eens af.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb hem hier nog liggen, maar vind ééntje wel genoeg.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:37 schreef Da hopman het volgende:
En weer 2 bevestigingen voor Lowlands 2012... Anouk en Tim Knol komen niet.
Dat Anouk niet komt is heel goed nieuws!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:37 schreef Da hopman het volgende:
Februari? Tel daar maar twee maanden bij opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
En Tim Knol zal ik ook niet echt missennog even wachten tot februari en dan nieuwe namen
Vorig jaar op 25 feburari de namen bekend gemaakt:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Februari? Tel daar maar twee maanden bij op
Toch gaat het straks bij je kriebelen waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:14 schreef Haunter het volgende:
Ik ga volgend jaar voor het eerst in 5 jaar Lowlands overslaan. Melt! en Into The Great Wide Open waren dit jaar persoonlijk een grote openbaring, dat ik besloten heb sowieso weer naar die twee festival te gaan volgend jaar. Punten waar Lowlands voor mij de afgelopen keer de plank mis heeft geslagen, kon ik wel terugvinden in die andere twee festivals.
Nouja, ik had het gevoel vorig jaar al een beetje, maar toen kreeg ik dankzij die andere 2 festivals wel de bevestiging dat ik het volgend jaar maar gewoon niet meer moet doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch gaat het straks bij je kriebelen waarschijnlijkmark my words.
Wat miste je aan LL wat je op die andere 2 festivals wel had als ik vragen mag?
Ik zat er dit jaar ook aan te denken om komend jaar naar Melt! te gaan, maar dan niet om de redenen dat Lowlands niet zo leuk meer is maar gewoon een keer wat anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, ik had het gevoel vorig jaar al een beetje, maar toen kreeg ik dankzij die andere 2 festivals wel de bevestiging dat ik het volgend jaar maar gewoon niet meer moet doen.
Op beide festivals vond ik de sfeer en de mensen veel fijner (hipheidsfactor en aantal lompe mensen ligt veel lager), de waslijst aan regels + strenge controle op alles op Lowlands, de locaties, de prijs(-kwaliteitsverhouding) plus beide festivals vind ik wat spontaner qua mogelijkheden. (Op Into The Great is er veel te doen te doen over het hele eiland en op Melt! zou je 24 uur per dag kunnen feesten, zwemmen in het meer of een feestje kunnen houden op de camping.) Op Lowlands lijkt iedereen een stuk individueler ingesteld, terwijl ik op de anderen een geweldig "samen het festival beleven" gevoel heb. Daarnaast wordt het mij allemaal wat te commercieel (win kaarten dit, win kaarten zo, 3FM dit, 3FM dat). Het eten en drinken op Lowlands is dan wel weer geweldig geregeld
Nouja de 24 uurs tent (waar ook niet de meest geweldig dj's staan) gaat om 7/8 uur dicht en op de camping mag er geen geluid gemaakt worden. Dit jaar zijn er veel vrienden zonder enige aanleiding bij de ingang meegenomen door security om helemaal doorzocht te worden. Ze staan trouwens meestal heel intimiderend te kijken, en heb ik ze serieus opblaasspeelgoed weg zien flikkeren... alsof ze zichzelf moeten bewijzen ofzo. Ook presteerde ze om een klein feestje bij de loempia-toko af te breken omdat er iemand op de tafel stond te dansen. Come on...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik zat er dit jaar ook aan te denken om komend jaar naar Melt! te gaan, maar dan niet om de redenen dat Lowlands niet zo leuk meer is maar gewoon een keer wat anders.Ik kan het begrijpen wat je verteld maar dat 24u per dag feesten kan op lowlands ook gerust, strenge controle ook nooit last van gehad, maat van me is met 6 flessen sterke drank doorheen gekomen.
Top.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:37 schreef Da hopman het volgende:
Hier nog zo een waarschijnlijk. Sziget+?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef N-E-R-D het volgende:
Waarschijnlijk sla ik na 4 jaar lowlands volgend jaar ook een keertje over. Absoluut niks tegen lowlands en als ik genoeg geld had voor meerdere festivals zou lowlands er zeker bij zitten. Maar wil wel eens een ander festival proberen, een Melt (sowieso), Sziget of Balaton bijvoorbeeld.
Hippies!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:00 schreef AMDB het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)ccupy-biddinghuizen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoera.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:02 schreef AMDB het volgende:
Vergane glorie.
Evenals deze reeks.
Bijna vol, bijna tijd voor de 2012 voorpret.
quote:Popconcerten, sportevenementen, religieuze bijeenkomsten. Er komen duizenden mensen samen op een klein oppervlak. Het zijn daardoor gevaarlijke situaties. Wetenschappers weten steeds meer over de gevaren en hoe deze te voorkomen. We gingen naar Mekka en muziekfestival Lowlands en spraken met vooraanstaande verkeerstroomexperts. In 2006 kwamen ruim 350 pelgrims om het leven in Mekka tijdens de Hadj. In 2010 werden in Duisburg 21 feestgangers verdrukt. En in Cambodja werden ruim 300 mensen op een brug onder de voet gelopen. Mensenmassa's zijn gevaarlijk. Begin november begint de jaarlijkse bedevaart naar Mekka. Er is geen plek op aarde waar zoveel mensen op zo'n kleine ruimte bijeenkomen. Sinds het laatste grote ongeluk in 2006 is de situatie sterk verbeterd, maar de aantallen pelgrims blijven stijgen. De Saoedische overheid riep de hulp in van verkeersstroomexperts Serge Hoogendoorn (TU Delft) en Hani Mahmassani. Hun onderzoek leidde tot nieuwe bouwplannen. Ook volgen we Serge Hoogendoorn naar popfestival Lowlands, waar hij onderzoek doet naar mensenstromen. In het tweede deel ontrafelen we het mysterie van zwermen spreeuwen. Iedereen heeft de betoverende bewegingen van deze vogels wel eens gezien. Vroeger dacht men dat spreeuwen telepathisch waren. Theoretisch biologe Charlotte Hemelrijk (RUG) loste het raadsel op. We zien wat we van zwermen kunnen leren en hoe belangrijk die kennis is.
Oeh, interessant! Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:31 schreef TWP het volgende:
Vanavond een klein beetje Lowlands op tv by Labyrint, Nederland 2.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |