Persoonlijke link denk ik, ga ik niet doorsturen als je het niet erg vindt.quote:
dit gevoel heb ik dus ook over afgelopen LL. Volgend jaar beter hoop ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:39 schreef WeezerButler het volgende:
Zal'm ook in 2012 weer aantikken in Biddinghuizen. Vind deze editie echt by far de minste tot nu toe. Heb het altijd naar mijn zin, maar qua hoogtepunten is het in vergelijking met voorgaande jaren echt stukken minder.
Kan je deze uitleggen (A)?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:24 schreef vaasinbloem het volgende:
zo, de chipszaktruc is weer gelukt, me bandje is eraf. stinkding.
Elastiek is best slimquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:42 schreef TWP het volgende:
Dat gaat bij mij ook echt van z'n leven niet lukken. Ik knip hem door en doe er elastiek doorheen. Of net als vorig jaar een drukknoopje.
1. kies je favoriete chipssmaakquote:
Nooit moeite gehad met trekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:50 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
gewoon harder trekken. of eerst een pot vaseline van te voren insmeren.
quote:
Ja precies..doe dan ook maar weer een jaartje Willem Venema ipv die geforceerd linkse knakker met z'n open relatie en zijn Hank Moody-Porsche.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En een directeur die niet zijn politieke mening in mijn maag probeert te splitsen.
wanhopige poging om de Lowlands-chat nog te laten lopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |