Wat een criminelen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, alleen aan rechts. Wilde naar de weekend tandarts maar dan moet je contant betalen enzulks. Wtf?
jaquote:
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Nog steeds buikgriep.![]()
Maar Jip is nog steeds happy cat.
Beterschapquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Nog steeds buikgriep.![]()
Maar Jip is nog steeds happy cat.
Geen idee maar ik moet maandag weer beter zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan
Beterschap
Want maandag komt Carelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Geen idee maar ik moet maandag weer beter zijn.
Nee ik heb net weekend gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is fijn,heb je het weekend ook vrij?
Ja lekker hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Lekker dat je niet hoeft te werken Oognip!
Enne, omdat je weet wel:
Fijn dat de migraine helemaal weg isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb heel de middag een ingetje gedaanmet begeleidende muziek van boven
en daarna heel relaxed gedoucht enzo, en nu ben ik weer helemaal fit. Ik merkte toch wel dat mijn lijf niet zo blij was met deze drukke maand. Mijn migraine is nu eindelijk helemaal weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |