Kelly Osbourne: The Album
Kelly puts her best foot forward
Kelly Osbourne, daughter in the planet's new favourite family, The Osbournes, is to start work on her debut album next month.
Kelly has already recorded a rocked-up version of Madonna's 'Papa Don't Preach' and will work with producer Ric Wake on her solo LP. Wake has previously worked with Jennifer Lopez, Celine Dion, and Mariah Carey.
Kelly has pointed out, not surprisingly, that her album will sound nothing like the work of Dion, Lopez or Carey, which may or may not be a relief to you. The album should be ready for an Autumn release.
In other Kelly news, the pink-haired madam is trying her hand (well, foot really) at modelling. Kelly has signed a deal with Candies shoes to model their footwear, following in the, ahem, footsteps of previous Candies model Brandy.
"When photographers say 'Be sexy, do this, do that' I don't know how to," Kelly said. "I've never modelled before because I knew it would make me uncomfortable. But now I've tried it, it's fun." It's not bad for your bank balance either, luv.
Catch 'The Osbournes' on MTV UK and Ireland every Sunday at 10pm.
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 01-07-2002 21:37]
quote:the freggle song
Op maandag 01 juli 2002 19:44 schreef calvobbes het volgende:
ohoh... En wat gaat ze dan allemaal zingen?
quote:Ik verwacht een remake van een andere Sabbath-klassieker: "Iron Woman"
Op maandag 01 juli 2002 19:49 schreef thecrook het volgende:
Misschien komt er wel een cover van Paranoid op?
quote:En natuurlijk "Dirty Men"
Op maandag 01 juli 2002 19:58 schreef Zander het volgende:[..]
Ik verwacht een remake van een andere Sabbath-klassieker: "Iron Woman"
quote:En dan dus NOG een "Like A Prayer"-cover? Hoeveel zijn daar al wel niet van?
Op maandag 01 juli 2002 21:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Of het wordt een Mad'House cd maar dan in rockvorm!
Echt weer zo'n album die met een veel te hoog K-Otic tempo in elkaar is geragd....
Ik heb de clip op m'n schijf staan omdat ik het zo grappig vind. En dat is geen compliment.
quote:
Op dinsdag 2 juli 2002 01:36 schreef donald_dick het volgende:
de ene keer vind ik haar niks
de andere keer een biggetje
quote:Recentie in de volkskrant was anders positief.
Op donderdag 23 januari 2003 15:21 schreef superheist het volgende:
ik vind beide singles bagger
ze kan niet zingvooral niet live (dinsdag melkweg)
een paar mensen zaten gewoon met hun handen over hun oren, zo slecht, lelijk en vals dat zei stond te schreeuwen daaro
quote:Ik zou het niet weten. De Volkskrant online claimt nl. dat het artikel 5 hele woorden bevat en me slechts ¤ 1,15 gaat kosten.
Op donderdag 23 januari 2003 15:23 schreef Poepoog het volgende:
Recentie in de volkskrant was anders positief.
quote:ja ik heb het ook gelezen, maar er stond niks in over de kwaliteit van haar stem of muziek
Op donderdag 23 januari 2003 15:23 schreef Poepoog het volgende:
Recentie in de volkskrant was anders positief.
quote:Idd ik had precies hetzelfde...
Op zondag 26 januari 2003 16:32 schreef Kworb het volgende:
Haar album vind ik erg goed. Behalve Shut Up en Papa Don't Preach, zijn Disconnected, Too Much Of You, en More Than Life Itself (een ballad!) ook leuk om te horen. Ik verwachtte er niet veel van eerlijk gezegd maar toch was ik aangenaam verrast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |