als ze kan lopen kom ik anders moet ik voor dr zorgen enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gevoelig onderwerp altijd, zo'n teen
Losgeld ik snap HeM!a!11!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef SoldMayor het volgende:
Jaja die meet.
Het is een groot opgezet plan van Pierre en Rossdale om de rest vanavond te ontvoeren en daarna losgeld te vragen.
bij wie ga je geld vragen dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef SoldMayor het volgende:
Jaja die meet.
Het is een groot opgezet plan van Pierre en Rossdale om de rest vanavond te ontvoeren en daarna losgeld te vragen.
De stad is Drankii's voortuin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:21 schreef dreamzk het volgende:
Wat is trouwens het precieze plan voor vanavond? Gaan we bij iemand thuis drinken of in de stad?
We gaan naar KK zijn slaap kamer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:21 schreef dreamzk het volgende:
Wat is trouwens het precieze plan voor vanavond? Gaan we bij iemand thuis drinken of in de stad?
Jij hebt toch niks met draken?!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We gaan naar KK zijn slaap kamer.
He alles moet een eerste keer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt toch niks met draken?!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ziet er uit als poep
http://www.gametrailers.c(...)strike-global/719793
Eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]Nee, ziet er uit als een echte MP shooter zonder killstreak en vehicle bullshit.
Het ziet er ook gewoon echt weer counter-strikig uit dus ik blijf erbij dat dit mijn nieuwe MW2 wordt
De game zal zeven levels bevatten, die allemaal gebaseerd zijn op populaire maps uit voorgangers Counter-Strike 1.6 en Counter-Strike: Source. Voor gameplaymode Bomb/Defuse zijn er de maps dust, dust2, aztec, nuke en inferno, en voor Hostage Rescue bevat het spel de maps italy en office. Het uiterlijk van de maps is aangepast aan de huidige maatstaven. De layout is grotendeels hetzelfde, al heeft Valve wat kleine aanpassingen gedaan om de maps beter in balans te brengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Gedateerd, wat een kutwoord is het ook. Alsof iets compleet vernieuwd moet zijn om leuk te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
Of er nou wel of geen killstreaks in zitten, het ziet er gewoon gedateerd uit. Zowel kwa gameplay als kwa graphics.
ga crysis 2 spelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ziet er uit als poep
Inderdaad.quote:
Waarom spelen we dan niet gewoon allemaal duke nukem forever online?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gedateerd, wat een kutwoord is het ook. Alsof iets compleet vernieuwd moet zijn om leuk te zijn.
Het back to basics idee spreekt me juist wel aan.
Ja, zodirectquote:
Ik ben het zomaar helemaal eens met stoma!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ziet er uit als poep
is goed lekker in free mode kuttenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
We moeten GTA IV eens online gaan doen
Ik ben zojuist klaargekomen, wat heb ik dat spel gemist. Komt het ook op console uit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ziet er uit als poep
Yeahquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is goed lekker in free mode kutten
Uhm.. Niet gelezen?! PS3 en Xbox360quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben zojuist klaargekomen, wat heb ik dat spel gemist. Komt het ook op console uit?
En even serieus, wat zijn de plannen? Kzit namelijk redelijk low aan cash en moet dan even plan trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |