quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Weet je zeker dat LompeHork, niet zomaar een geboortedatum heeft ingevuld? Die van mij klopt ook van geen meter, voordat jullie mij massaal gaan feliciteren op die dag.....
quote:Profiel van LompeHork:
geboortedatum: 00-00-1984
Waar hèb je het overquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:57 schreef Chinless het volgende:
TS waar is je MOD knopje?
Ik zie ook geen MED dat je MOD af ben... heb je wat stouts gedaan en wilt fok hun fout niet toegeven?
Huh?quote:
Tijdelijk niet. Tijdens en kort na zijn ban. Maar dat weet je wel.quote:
Trololololol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:24 schreef yvonne het volgende:
Nee hoor, je droomt.
Ga es vroeg slapen
Heb je geen bier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:40 schreef LompeHork het volgende:
Bedankt allemaal!
Voor jullie allemaal een stuk:
[ afbeelding ]
Jij ook gefeliciteerd in dat gevalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:24 schreef SiIk het volgende:
Hihi, ik ben samen met LompeHork jarig.
Gefeliciteerd mang!
* SiIk neemt stukje taart
Jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:24 schreef SiIk het volgende:
Hihi, ik ben samen met LompeHork jarig.
Gefeliciteerd mang!
* SiIk neemt stukje taart
ik prefereer raad, bij voorbaat dankquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:24 schreef yvonne het volgende:
Nee hoor, je droomt.
Ga es vroeg slapen
Dat heb jij mij opgedrongen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd
Overigens LompeHork, vertel eens waarom je zo'n voorliefde heb voor alles wat Oezbeeks is ?
Het is een passie. Het leeft je, niet andersom...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat heb jij mij opgedrongen.![]()
Oezbeekse paarden zijn mijn favoriet, die doen het ook goed op brood!
Dat is zeker een waarheid, sinds ik het ontdekt heb is er niets anders meer dat ik wil, ik kan niet meer zonder. Het is als een infectie waar je aan moet krabben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een passie. Het leeft je, niet andersom...
Eenmaal het Uzbeekvirus te pakken, nou... zeg dan maar eh, bye tegen je sociale leven!
quote:
Het gaat over Oezbeekse geiten, bier, tetten en mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:22 schreef Monopoly het volgende:
Maar LompeHork, je mag kiezen wat je wilt waar dit topic over moet gaan
Omdat het jouw speciale dag is
Welnee, mensen die dat voor mij willen posten moeten natuurlijk een abo nemen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:10 schreef yvonne het volgende:
Tetten?
Dat is mensen aanzetten tot het posten van banbaar materiaal toch?
Mag ik u er op attenderen:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee, mensen die dat voor mij willen posten moeten natuurlijk een abo nemen!
Dan willen we ook graag weten hoeveel notes je nu hebt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou pas bij een groot aantal notes een nieuw abo nemen. Maar omdat ik zulks een brave user geworden ben zal dat pas met sint juttemis zijn. Daarom heb ik besloten weer een abo te nemen wanneer ik 75 notes heb
73quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan willen we ook graag weten hoeveel notes je nu hebt?
Ach, die twee notes zijn zo geregeld, gewoon even lief vragenquote:
Ik doe het ten eerste om Danny te steunen natuurlijk, en die ads weg te krijgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, die twee notes zijn zo geregeld, gewoon even lief vragen![]()
Je zou wel een aanvulling zijn voor het subforum, moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:24 schreef Monopoly het volgende:
Zodra ik knaken heb, dan neem ik ook een abbo
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik doe het ten eerste om Danny te steunen natuurlijk, en die ads weg te krijgen
Toen ik dit postte... was monopoly ZWART, plus zn tag was weg....quote:
Nonsens! Dat kan niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Toen ik dit postte... was monopoly ZWART, plus zn tag was weg....
Mono is al een geruime tijd blauw hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Op je woorden letten jahquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee, mensen die dat voor mij willen posten moeten natuurlijk een abo nemen!
Sorry hoor, maar je kletst uit je nek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Het moeten er 75 worden en dan neem je een abo?quote:
Dat is zo geregeld toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het moeten er 75 worden en dan neem je een abo?
Ja ik heb ooit eens 100 ofzo gezegd maar ben ik te braaf voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het moeten er 75 worden en dan neem je een abo?
2 minuten nadat Yvonne dit gelezen heeft dan heb je er 75 ^^quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik heb ooit eens 100 ofzo gezegd maar ben ik te braaf voor
Weet ik, heb aboquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
2 minuten nadat Yvonne dit gelezen heeft dan heb je er 75 ^^
*of Danny*
Yvvvvvvjeeeeeeeeeeee hoe is het met je dochterrrrrrrrr???![]()
![]()
![]()
Gaat je niks aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
2 minuten nadat Yvonne dit gelezen heeft dan heb je er 75 ^^
*of Danny*
Yvvvvvvjeeeeeeeeeeee hoe is het met je dochterrrrrrrrr???![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |