Hangt van je zin afquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
Mijn mobiel staat één keer uit en een vriendin van mijn flipt helemaal en is gelijk bezorgt.23 Whatsapp berichten en 3 gemiste oproepen.
Bezorgt of bezorgd?
Bezorgd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
Mijn mobiel staat één keer uit en een vriendin van mijn flipt helemaal en is gelijk bezorgt.23 Whatsapp berichten en 3 gemiste oproepen.
Bezorgt of bezorgd?
Bezorgd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
Bezorgt of bezorgd?
Dan wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:36 schreef Jac0bus het volgende:
Als smeggie er achter komt oei oei oei
Dan zwaait er wat (hihi ja inderdaad)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.![]()
Dan ben jij nog niet jarig kippetje!11!1quote:I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
De postbode bezorgt postquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je zegt ik ben BEZORGD dan is het met een D hoor.![]()
(hangt van de zin af)![]()
Oké, ik geloof je. Maar 'gleijk'?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Bezorgd. Ik ben coban. Ik heb gleijk.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
Zeg, ik ben gisteren geaccepteerd bij mijn opleiding en ik word gelijk naar de les gestuurd. Ik word ingedeeld in een groepje met twee mensen waarmee ik een introductieproject moet maken dat eigenlijk vandaag af moet zijn. Ik ben honderden keren afgeleid door belangrijke formulieren en testen die ik in moest vullen en maken, en soms stond ik zelfs twee uur lang bij de administratie. Ik werk vannacht door om mijn deel van het werk af te maken, maar mijn groep negeert me nu omdat ik waarschijnlijk amper wat aan het project heb kunnen doen (alhoewel ik wel af zou hebben wat we hadden afgesproken). Tevens hebben we morgen een presentatie en ik betwijfel dat ik er een stuk in heb. Hen ermee confronteren morgen of gewoon naar de leraar gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je hen niet contacteren? Anders sta je daar morgen voor lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo heb je tenminste duidelijkheid.
![]()
Zeg, ik ben gisteren geaccepteerd bij mijn opleiding en ik word gelijk naar de les gestuurd. Ik word ingedeeld in een groepje met twee mensen waarmee ik een introductieproject moet maken dat eigenlijk vandaag af moet zijn. Ik ben honderden keren afgeleid door belangrijke formulieren en testen die ik in moest vullen en maken, en soms stond ik zelfs twee uur lang bij de administratie. Ik werk vannacht door om mijn deel van het werk af te maken, maar mijn groep negeert me nu omdat ik waarschijnlijk amper wat aan het project heb kunnen doen (alhoewel ik wel af zou hebben wat we hadden afgesproken). Tevens hebben we morgen een presentatie en ik betwijfel dat ik er een stuk in heb. Hen ermee confronteren morgen of gewoon naar de leraar gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kinderachtig van ze zeg. Ik zou hun ermee confronteren EN naar leraar gaan pobleem uitleggen. Al denk ikdat je een beetje laat bent met dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Zeg, ik ben gisteren geaccepteerd bij mijn opleiding en ik word gelijk naar de les gestuurd. Ik word ingedeeld in een groepje met twee mensen waarmee ik een introductieproject moet maken dat eigenlijk vandaag af moet zijn. Ik ben honderden keren afgeleid door belangrijke formulieren en testen die ik in moest vullen en maken, en soms stond ik zelfs twee uur lang bij de administratie. Ik werk vannacht door om mijn deel van het werk af te maken, maar mijn groep negeert me nu omdat ik waarschijnlijk amper wat aan het project heb kunnen doen (alhoewel ik wel af zou hebben wat we hadden afgesproken). Tevens hebben we morgen een presentatie en ik betwijfel dat ik er een stuk in heb. Hen ermee confronteren morgen of gewoon naar de leraar gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langste post ooit in deze reeks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: