Daar verschillen we van mening. Het leven leef je (wat mij betreft) lekkerder en efficienter met zlefkennis. Ken je gereedschap en zie jezelf als gereedschap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:50 schreef hunter.h4 het volgende:
Jezelf kennen. Je hebt er niets aan. Je schiet er niets mee op. Wat schiet je nou op als je jezelf kent? Het gaat om het leven. En daar heb je geen zelfkennis voor nodig.
In wat voor zin ben ik een complex? Iedereen is complex overigens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:51 schreef hunter.h4 het volgende:
Je bent echt een complex Jogy. Ik ben ook een complex geweest.
Ik ben wel vaak in conclaaf met mezelf ja. Maar de antwoorden die tellen heb ik voor mezelf al eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:52 schreef hunter.h4 het volgende:
Jogy jij bent constant bezig met antwoorden zoeken in jezelf. Daar voedt je het complex mee.
Jogy komt op mij meer over als een vindende.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:53 schreef hunter.h4 het volgende:
Eigenlijk moet Jogy zich verdwaalde noemen. Hij is verdwaald.
Ik ben al lang genoeg verdwaald geweest, tot mijn 25ste ongeveer. Nu al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:53 schreef hunter.h4 het volgende:
Eigenlijk moet Jogy zich verdwaalde noemen. Hij is verdwaald.
Ik heb al inzicht genoeg in de wereld, hoef niet meer te hebben, ben content.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:55 schreef hunter.h4 het volgende:
Jogy jij kunt ook helicopterview krijgen. Echt waar.
Inzicht in de wereld. Maar niet boven de wereld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb al inzicht genoeg in de wereld, hoef niet meer te hebben, ben content.
Heb wel een theorie erover hoor, de bovenwereld buiten de zichtbare realiteit. (pseudo)Wetenschappelijk. Bij elkaar geschraapt in de jaren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:56 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Inzicht in de wereld. Maar niet boven de wereld.
Het wordt gezien als pseudo omdat het niet geaccepteerd is, al zitten er genoeg kneuzen in de kermis maar daar moet je doorheen kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:59 schreef hunter.h4 het volgende:
Pseudo wetenschap is geen wetenschap
Wetenschap is ondefiniëerbaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:59 schreef hunter.h4 het volgende:
Pseudo wetenschap is geen wetenschap
Wetenschap is juist gemaakt om te definiëren. Het kan zichzelf daarin zelfs beperken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wetenschap is ondefiniëerbaar.
Er zitten ook kneuzen in de reguliere geaccepteerde wetenschap maar die worden ook daar er vanzelf uit gehaald. Daar is het wetenschap voor, falsificatie van de experimenten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:01 schreef hunter.h4 het volgende:
Zit er 1 kneus in de kermis bij wetenschap dan is het geen wetenschap meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |