Ik vind het vervelend dat mensen op mij neer kijken omdat ik een goede discipline heb en goed eet. Alleen omdat ze zelf niet de discipline om het zelf te doen en/of jaloers zijn.quote:
Als je net zo bad-ass en gespierd als Vegeta was, zouden ze je niet raar durven aankijken. Blijf die shakes dus nog maar een tijdje nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:07 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik neem naar school vaak een eiwitshake mee met 40 gram whey. Dit doe ik omdat ik op school niet altijd tijd heb om genoeg eiwitten binnen te krijgen.
Soms pak ik in de les of in de kantine deze shake erbij en dan zie je mensen echt verbaasd kijken alsof ik iets heel raars doe. Maar ondertussen zitten deze personen zo'n ranzig frikandelbroodjes weg te werken met 100gram vet erin + een blikje cola. Ironie...
Dit is er zo een.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:10 schreef Vluchtdeur het volgende:
Mensen die speciaal op hun voeding gaan letten, puur om aandacht te zoeken.
Gewoon recht in hun gezicht uitlachen. Boeie. Je gewoon veel beter voelen dan hen. Over 20 jaar zijn zij dood omdat ze dichtgeslibde aderen hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat mensen op mij neer kijken omdat ik een goede discipline heb en goed eet. Alleen omdat ze zelf niet de discipline om het zelf te doen en/of jaloers zijn.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:10 schreef Sealnova het volgende:
Krijg je niet genoeg eiwitten binnen in de bosjes achter het station?
Fout:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:11 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Dit is er zo een.
Honger? Pak wat chips.
Dorst? Koffie met suiker of cola.
Je sport zeker niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:13 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Fout:
Honger? Botherham met kaas, dat smaakt lekker, en is prima verantwoord.
Dorst? Glaasje melk, water of dubbel sap is prima.
Waarom aandacht zoeken met shakes, volgensmij is je OP een dikke troll.
Ja hoor, hardlopen en uurtje gym in een gymzaal. Vanwaar die vraag?quote:
Je vind het vervelend?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat mensen op mij neer kijken omdat ik een goede discipline heb en goed eet. Alleen omdat ze zelf niet de discipline om het zelf te doen en/of jaloers zijn.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef Ikbenserieus het volgende:
Beetje eiwitshake, beetje poeder... Helemaal strak lijfie, wasbordje, spiertjes. Alles, ja toch!?
van krachttraining krijg je ook kankerquote:
Veel mensen die veel sporten nemen een eiwitshake voor de nodige extra eiwitten. Niks mis mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ja hoor, hardlopen en uurtje gym in een gymzaal. Vanwaar die vraag?
Kaas en melk, lol...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:13 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Fout:
Honger? Botherham met kaas, dat smaakt lekker, en is prima verantwoord.
Dorst? Glaasje melk, water of dubbel sap is prima.
Waarom aandacht zoeken met shakes, volgensmij is je OP een dikke troll.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |