De aardappelkistjes liggen nog in de schuur. Maar is dit een goed moment?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef Renesite het volgende:
-V-? Die tetatette van ons afgelopen zondag... zullen we het op een akkoordje gooien?
Ja! Uit het oog op het aardappelkistje! Schamperen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De aardappelkistjes liggen nog in de schuur. Maar is dit een goed moment?
Jawel. Ik ben helemaal verdrietigquote:
Flamoesen zijn dan ook gewoon overratedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben helemaal verdrietigBen niet zo flamoeserig momenteel.
Tja. Ik kom er wel uit, begreep ik laatst.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Flamoesen zijn dan ook gewoon overrated
Je kwam niet uit de VIP uitgang?...Ik ook niet hoor...gewoon de artiesten uitgangquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja. Ik kom er wel uit, begreep ik laatst.
Moeilijk voor te stellen.
Jeetje. Dat moet naar geweest zijn? Via den darmkanaal?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kwam niet uit de VIP uitgang?...Ik ook niet hoor...gewoon de artiesten uitgang
Dat laatste ja...kreukvrij de wereld inkomen....Dan hoef je niet eerst langs de vouwen van de flamoes van je moederquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje. Dat moet naar geweest zijn? Via den darmkanaal?
Ik ben verder heel gewoon geweest. En gebleven.
Of bedoel je het keizerkanaal?
Hahaha, ik zat ff met hem te hatenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef Laysa het volgende:
nah...ga het maar goed maken met je scattie
Jullie moeten liever doen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat ff met hem te haten!!
Trusten!
Geef DK nog maar een por van me. Hij moet liever doen![]()
Als je hem ooit ontmoet zal je zien dat niets is wat het lijktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
Ja, platonisch.
Wacht maar tot-ie roze ondergoed gaat dragen. Hij begon al over handtasjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |