je valt in herhaling, net zoals je ui, heb je geen betere plaatjes?quote:
gastquote:
Je had nooit mogen vragen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
je valt in herhaling, net zoals je ui, heb je geen betere plaatjes?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef Neroje het volgende:
Met welke studie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:03 schreef JellyBeanz het volgende:
Havo 2 jaar gedaan, ben gezakt met 0.1 punt (luiheid).
Ik deed vmbo ogen dicht makkelijk voldoendes
Oh btw examen was tering makkelijk allemaal boven 7.3 gehaaldTrots vertellen hoe hoog je cijfers waren op het VMBO, op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je gebasht worden?
You can trust me, trust nobody...
Nee ik vertel dit omdat Havoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:04 schreef Neroje het volgende:
[..]
Trots vertellen hoe hoog je cijfers waren op het VMBO, op FOK!
Wil je gebasht worden?
Oei, het zit diep...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee ik vertel dit omdat Havo
Ik wil een tijdsmachine zodat ik de 0.1 punt kan ophalen
Prada kan ie niey betalen,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Koop een blackberry, een nickelson jasje en een nektasje van prada jeweet
Doe geen moeite, HAVO is het nieuwe VMBOquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee ik vertel dit omdat Havo
Ik wil een tijdsmachine zodat ik de 0.1 punt kan ophalen
Je bedoelt mbo, in het vmbo is er geen niveau 2 ict.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef CarltonBanks het volgende:
ik doe op dit moment een avond cursus vmbo, nivoau 2 ict, maar het wil niet zo lukken met de studie.
wie heeft er tips voor me om het beter te doen?
Dank je voor de informatie SwJ. Wat moeten we zonder jou.quote:Op vrijdag 2 september 2011 06:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bedoelt mbo, in het vmbo is er geen niveau 2 ict.
Je faalt zelfs als troll, ts.
Heel knap ja van swj om mijn post te lezen en het iets te verdraaien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef Zolder het volgende:
Dat is trouwens mbo he en geen vmbo.
Bawwwwww, nu gaat er iemand anders met jouw eer strijken héquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef Zolder het volgende:
[..]
Heel knap ja van swj om mijn post te lezen en het iets te verdraaien.
bedanktquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bawwwwww, nu gaat er iemand anders met jouw eer strijken hé
Ik voel je pijn. Hier heb je een gevulde koek:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef AbXorb het volgende:
Ik heb een tip voor je: post je probleem op Fok!, daar hebben ze goede tips.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:03 schreef JellyBeanz het volgende:
Havo 2 jaar gedaan, ben gezakt met 0.1 punt (luiheid).
Ik deed vmbo ogen dicht makkelijk voldoendes
Oh btw examen was tering makkelijk allemaal boven 7.3 gehaaldMijn gemiddelde cijfer was 8,3 op m'n examen VMBOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
Ook even rondbazen:quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:17 schreef samvirus het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde cijfer was 8,3 op m'n examen VMBO
Ik had maar op drie vakken een negen gehaaldquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:41 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ook even rondbazen:
Ik heb m'n examens MAVO-D (VMBO-TL) met gemiddeld een 9 gehaald.
Op zeven vakken een negen gehaald.Ja, ik was een leerpik en MAVO was eigenlijk te makkelijk voor mij. (En op speciaal onderwijs gingen ze niet verder dan MAVO-D.
)
Gaan we nu allemaal opscheppen wat voor cijfers we hebben gehaald?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:41 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Ook even rondbazen:
Ik heb m'n examens MAVO-D (VMBO-TL) met gemiddeld een 9 gehaald.
Op zeven vakken een negen gehaald.Ja, ik was een leerpik en MAVO was eigenlijk te makkelijk voor mij. (En op speciaal onderwijs gingen ze niet verder dan MAVO-D.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal opscheppen wat voor cijfers we hebben gehaald?
Dan doe ik ook mee, ik heb voor elk vak een 10 gehaald op 5 talig gymnasium met een aantal extra vakken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem aan dat je het in die spoiler niet over mij had, want ik heb naderhand gewoon MBO en HBO gedaan. Zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/opschepperij]I________have become. Comfortably numb.
had je moeite met mbo?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:58 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Neem aan dat je het in die spoiler niet over mij had, want ik heb naderhand gewoon MBO en HBO gedaan. Zo.
[/opschepperij]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |