Ik ken het gevoel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:39 schreef afro het volgende:
Gloeiende kut kolen heeft ze een vriend
ohw gewoon paint dusquote:halfuur zitten painten
Paint en photoshop. Ik teken een vierkantje, die kopieer ik en plak ik dan steeds op de juiste plaatsenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:53 schreef Baszh het volgende:
Pico welk programma gebruik je voor die puzzel?
Dat zegt niks.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:39 schreef afro het volgende:
Gloeiende kut kolen heeft ze een vriend
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:21 schreef picodealion het volgende:
Pff, wéér een Harry Potter volgorde vraag.
Pff, wéér een DP topic... ik heb hier echt zo'n schijthekel aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:21 schreef picodealion het volgende:
Pff, wéér een Harry Potter volgorde vraag.
Dat er 3 films zijn betekent niet dat er meerdere Spidermensen zijn !quote:Spider-men 1,2,3
Waarom?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Pff, wéér een DP topic... ik heb hier echt zo'n schijthekel aan
Same.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Pff, wéér een DP topic... ik heb hier echt zo'n schijthekel aan
Omdat Sands.quote:
Ik vind snelle vragen leuk, en niet het eindeloze geouwehoer met films uit het stenen tijdperk of enorme lijsten.quote:
Ik vind ze dit keer wel meevallenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind snelle vragen leuk, en niet het eindeloze geouwehoer met films uit het stenen tijdperk of enorme lijsten.
Ja sorry hoor, maar er zijn maar 3/4 mensen die dit soort vragen weten. En als die niet online zijn, kan zo'n vraag een halve dag duren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:39 schreef DragonFodder het volgende:
Jongens, ik kan ook niks met die vintage sandsvragen, maar laten we nu niet actief elkaars vragen gaan saboteren.
Ik ben het met je eens op het moment dat sands vertrekt, of steeds een half uur wacht met een aanwijzing. Je kunt hem ook om een andere vraag vragen bijvoorbeeld. Het lijkt e aan de vraagsteller om de vaart er een beetje in te houden. Anders gaat iedereen zo denken en handelen. En waar ligt dan de grens?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar er zijn maar 3/4 mensen die dit soort vragen weten. En als die niet online zijn, kan zo'n vraag een halve dag duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |