abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:45:06 #26
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101192780
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik heb altijd dagcrčme, het is nu ook al minder droog dan eerst. :+
Scrub je die plekjes ook af en toe? (voorzichtig he, zeker als je een lichte huid hebt).
Gebruik je ook iets voor 's nachts, nadat je je make-up eraf hebt gehaald? Dat helpt soms ook wel.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:49:09 #27
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101192981
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Van wat ik ervan gelezen heb vind ik het te duur spul. Het doet niet veel speciaals voor dat geld. Wel erg mooie verpakking, props voor dat ;)
Tsja ik moet mij eerst nog eens gaan inlezen met recensies etc. Heb ik nog niet gedaan.
Ik zoek nu nog iets wat ik 's ochtends op zou kunnen brengen.
In de avond gebruik ik de vanishing cream van Lush en die werkt echt super voor mij, maar is toch te dik om in de ochtend op te brengen. Of nouwja kan wel maar dan zou ik 5min eerder opstaan en daar doe ik niet aan :{w

Maar ik zag dus dat de Benefit een olie-vrije lotion heeft met een SPF15, en dat lijkt mij ook wel gezond voor mijn bleke huidje :P
吴 曼 迪
pi_101193211
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het kost wat tijd en testen. Ik heb zelf ook heel snel last van velletjes en dan maakt het niet heel veel uit wat je voor foundation hebt, mooier wordt het er niet op want de velletjes blijf je dan zien. :)
Ja, ik weet niet of ik nu nog velletjes heb. :P Ik heb al heel lang geen foundation meer op gehad,juist omdat het zo droog was, maar het is nu wel een stuk minder zover ik weet.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Scrub je die plekjes ook af en toe? (voorzichtig he, zeker als je een lichte huid hebt).
Gebruik je ook iets voor 's nachts, nadat je je make-up eraf hebt gehaald? Dat helpt soms ook wel.
Ja, een keer in de twee weken heel rustig. :+ Maar 's nachts draag ik nooit iets, maar ik heb het idee dat ik er nu wel veel minder last van heb.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:58:28 #29
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101193499
Maak je 's avonds je gezicht wel schoon? Met een reinigingslotion ofzo?
Je zou ook amandelolie of een andere olie kunnen overwegen. Die kun je op een vochtig wattenschijfje doen en daarmee je huid reiniger, is heel zacht, kost praktisch niks en laat meteen een beschermend laagje achter op je gezicht. Kan het 's nachts lekker intrekken.
Ik gebruik zelf (komt ze weer :P) avocadoolie en in hartje winter jojobaolie (iets vettiger), bevalt mij prima en ik heb ook een lichte huid en plaatselijk schilfertjeshuid.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:01:04 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_101193868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Maak je 's avonds je gezicht wel schoon? Met een reinigingslotion ofzo?
Je zou ook amandelolie of een andere olie kunnen overwegen. Die kun je op een vochtig wattenschijfje doen en daarmee je huid reiniger, is heel zacht, kost praktisch niks en laat meteen een beschermend laagje achter op je gezicht. Kan het 's nachts lekker intrekken.
Ik gebruik zelf (komt ze weer :P) avocadoolie en in hartje winter jojobaolie (iets vettiger), bevalt mij prima en ik heb ook een lichte huid en plaatselijk schilfertjeshuid.
Ja, ik haal ALTIJD mijn make-up eraf en maak dan ook de rest van mijn gezicht schoon. Maar ik ga die foundation waar je het over had eens gebruiken.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:08:41 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101194022
Als ik mijn gezicht schoon heb gemaakt is het vaak wat droog van de make-up remover. Vandaar dat ik het idee opperde.
Die Bourjois werkt voor mij fijn, of dat voor jou ook zo is is natuurlijk niet zo heel goed te zeggen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101194313
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ik mijn gezicht schoon heb gemaakt is het vaak wat droog van de make-up remover. Vandaar dat ik het idee opperde.
Die Bourjois werkt voor mij fijn, of dat voor jou ook zo is is natuurlijk niet zo heel goed te zeggen.
Kan hem altijd uitproberen. :+
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:16:28 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101194423
Yep da's zeker waar. Bij de Etos issie regelmatig in de aanbieding, dat scheelt altijd wel flink.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:18:55 #35
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101194539
Die verpakking O+

Ik ben een sucker voor alles met een beetje "vintage-feeling"
吴 曼 迪
pi_101194545
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Yep da's zeker waar. Bij de Etos issie regelmatig in de aanbieding, dat scheelt altijd wel flink.
Morgen toch even naar de stad, dus even koekeloeren. Bedankt iig alvast!
pi_101194635
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:18 schreef megamandy het volgende:
Die verpakking O+
[ afbeelding ]
Ik ben een sucker voor alles met een beetje "vintage-feeling"
Dus jij koopt je arm aan Benefit? :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:25:04 #38
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101194841
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dus jij koopt je arm aan Benefit? :P
Heb alleen de mascara :P Maar als ik ergens aan begin is dat meestal slecht voor mijn loon ja :')
Het irritante van de V&D/Sephora is dat de winkel al om 09.30u opengaat en de winkel waar ik werk om 10.00u dus ik ben daar wel eens in de week te vinden om de tijd de doden. En ik ben bang dat ik nu inderdaad vaker producten bij Benefit ga kopen :X
吴 曼 迪
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:33:49 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_101195262
quote:
filmpje doet het nou wel :')
disclaimer
pi_101205670
fijne aanbieding van de Anastasia wenkbrauw kit: (vind het zelf erg fijn spul, die pincet is ook erg prettig)

http://www.dermaproducten(...)ieces-kit/&rewrite=1
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_101206736
Make up van vandaag; ik had zin om te smeren :D



pi_101206751
Moet mijn wenkbrauwen nog doen zie ik nu _O-
pi_101208918
Je krijgt een beetje een grauwe uitstraling met die kleur. Het lijkt nu net of je wallen aan het kweken bent.
Aids.
pi_101208938
Voor de meiden met pukkels uit het vorige topic: ik heb er ook een hele tijd last van gehad, mn hele voorhoofd/slapen/neus/kaken en kin zaten er onder. Vanalles geprobeerd van uitrogen tot hydrateren tot niets gebruiken maar het ging maar niet over, tot ik clinique dramatically different moisterizing lotion ging gebruikt icm met clinique liquid facial soap extra mild 2x per dag. Sindsdien heb ik nog maar heel af een toe een pukkeltje. Misschien wel een poging waard om te proberen!
pi_101209188
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:42 schreef Mss het volgende:
Je krijgt een beetje een grauwe uitstraling met die kleur. Het lijkt nu net of je wallen aan het kweken bent.
Dat is wel een goede tip :)
pi_101210107
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:43 schreef deerntie het volgende:
Voor de meiden met pukkels uit het vorige topic: ik heb er ook een hele tijd last van gehad, mn hele voorhoofd/slapen/neus/kaken en kin zaten er onder. Vanalles geprobeerd van uitrogen tot hydrateren tot niets gebruiken maar het ging maar niet over, tot ik clinique dramatically different moisterizing lotion ging gebruikt icm met clinique liquid facial soap extra mild 2x per dag. Sindsdien heb ik nog maar heel af een toe een pukkeltje. Misschien wel een poging waard om te proberen!
Ik heb dat ook gebruikt, jaaaarenlang. Helaas kwam ik er eigenlijk veel te laat achter dat het mijn huid ook enorm uitdroogde. Vooral toen ik het volledige anti-blemish 3-stappen plan gebruikte. Het ergste was eigenlijk dat ik wel wat minder pukkels had, maar ze zijn nooit helemaal weg gegaan. Ik had altijd een paar flinke pukkels op mijn gezicht. Tegenwoordig gebruik ik een natuurlijke olie en mijn pukkels zijn zo goed als weg! Daarnaast voelt mijn huid ook veel beter en vooral niet uitgedroogd aan. Kortom: niet bij iedereen zal Clinique goed werken.
pi_101210394
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef Beije het volgende:

[..]

Ik heb dat ook gebruikt, jaaaarenlang. Helaas kwam ik er eigenlijk veel te laat achter dat het mijn huid ook enorm uitdroogde. Vooral toen ik het volledige anti-blemish 3-stappen plan gebruikte. Het ergste was eigenlijk dat ik wel wat minder pukkels had, maar ze zijn nooit helemaal weg gegaan. Ik had altijd een paar flinke pukkels op mijn gezicht. Tegenwoordig gebruik ik een natuurlijke olie en mijn pukkels zijn zo goed als weg! Daarnaast voelt mijn huid ook veel beter en vooral niet uitgedroogd aan. Kortom: niet bij iedereen zal Clinique goed werken.
Maar het anti blemish 3 stappenplan werkt toch tegen acne, en is daarmee vaak behoorlijk aggressief. Het gene ik nu gebruik is juist heel mild, daar heeft mijn huid, ondanks dat ik acne had veel meer baad bij.

Het hoeft idd niet voor iedereen te werken, maar voor mij werkt het wel. Had eerder ook droge velletjes overal, ondanks de puisten en heb nu van beide geen last meer *O*
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:56:17 #48
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101212287
Ik had ook enorm veel puistjes en mee-eters enzo..werd er gek van! Sinds een maand gebruik ik effaclar K van La roche posay en eau precieuse en mijn huid ziet er 1000x beter uit :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_101212616
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:43 schreef deerntie het volgende:
Voor de meiden met pukkels uit het vorige topic: ik heb er ook een hele tijd last van gehad, mn hele voorhoofd/slapen/neus/kaken en kin zaten er onder. Vanalles geprobeerd van uitrogen tot hydrateren tot niets gebruiken maar het ging maar niet over, tot ik clinique dramatically different moisterizing lotion ging gebruikt icm met clinique liquid facial soap extra mild 2x per dag. Sindsdien heb ik nog maar heel af een toe een pukkeltje. Misschien wel een poging waard om te proberen!
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:17 schreef deerntie het volgende:

[..]

Maar het anti blemish 3 stappenplan werkt toch tegen acne, en is daarmee vaak behoorlijk aggressief. Het gene ik nu gebruik is juist heel mild, daar heeft mijn huid, ondanks dat ik acne had veel meer baad bij.

Het hoeft idd niet voor iedereen te werken, maar voor mij werkt het wel. Had eerder ook droge velletjes overal, ondanks de puisten en heb nu van beide geen last meer *O*
Ik gebruikte dit ook de milde versie voor een tijdje, ben er nu even mee gestopt en mijn huid is een stuk minder droog, het is toch denk ik wat te aggresief. Ik was het na tijdje nog maar 1x per dag gaan gebruiken, maar nu las ik even een stop in :Y
pi_101212779
wat gebruik je nu dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')