56 dagen tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Dat kan (mits binnen een maand na afschrijven dacht ik). En als het om een klein bedrag gaat zullen ze er verder geen aandacht aan besteden lijkt me.
Dan blijven zij met een betwiste vordering zitten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:25 schreef musicfreakyme het volgende:
Wat gebeurt er als ik de betaling stoneer en weiger te betalen?
Ja, dat kunnen ze. Of het wat uithaalt, is punt 2.quote:Kunnen ze hier incassoburos en zo voor inschakelen?
(ze hebben verder geen gegevens van mij)
Nee, ik heb geen bevestiging via mail ontvangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar zonder grappen grollen. Is er ook email bewijs (bevestiging?) dat je je afgemeld had?
Hoe ga je je opzegging dan bewijzen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen bevestiging via mail ontvangen.
Dat wordt niet gedaan, je kunt via die site afmelden, en dan je abonnement beheren.
Daar heb ik aangegeven dat ik de betalingen wil stopzetten.
Mijn abonnement zou komen te vervallen per 21 augustus 2011.
En dat kan ze dus niet..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef Boudibou het volgende:
Gewoon doen. Eventuele consequenties kan je gewoon afdoen door middel van je afmelding schriftelijk aan hen te tonen en dat jou geen blaam treft indien zij gewoon verder blijven incasseren.
Zij heeft zich via een site afgemeld, en zij kunnen toch op die site zien welke status dat abo heeft?quote:
En waarom zou een bedrijf dat doen, als datzelfde bedrijf nu al stug volhoudt dat ze zich niet heeft afgemeld?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zij heeft zich via een site afgemeld, en zij kunnen toch op die site zien welke status dat abo heeft?
Op die site is de status 'aangemeld', zie OP.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zij heeft zich via een site afgemeld, en zij kunnen toch op die site zien welke status dat abo heeft?
Sorry, had ik overheen gelezen. Dan moet ik het antwoord helaas schuldig blijven. Indien je geen bewijs van afmelding hebt, wordt het een moeilijk verhaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Op die site is de status 'aangemeld', zie OP.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Als je het laat storneren, vergeet niet hun rekeningnummer ook te (laten) blokkeren.
Anders blijf je ping-pongen met je geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |