huilenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef coban het volgende:
Prachtige TTmaar lieve jongentjes en (ik zie geen?) meisjens, ik ga even helpen in de keuken want straks eten en ik ben een vrouwmensch dus ik moet in de keuken staan met enkelketting.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef coban het volgende:
Prachtige TTmaar lieve jongentjes en (ik zie geen?) meisjens, ik ga even helpen in de keuken want straks eten en ik ben een vrouwmensch dus ik moet in de keuken staan met enkelketting.
fucking zieken sprint en dan van doelijn waar corner word genamen schiet hij hem erin!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef TWP het volgende:
Wat gebeurde er? Die commentator komt klaar van die goal. Watser?
diepe bal, lens wordt onderuitgehaald door uitkomende keeper, staat op, schiet met buitenkant rechts vanaf cornervlag bal er in 1x inquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef TWP het volgende:
Wat gebeurde er? Die commentator komt klaar van die goal. Watser?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
diepe bal, lens wordt onderuitgehaald door uitkomende keeper, staat op, schiet met buitenkant rechts vanaf cornervlag bal er in 1x in
normaal dit is europa dan ben ik voor ieder nederlandse club die er speelt je moet competitie en europa wel gescheiden houdenquote:
lens ajacied.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
diepe bal, lens wordt onderuitgehaald door uitkomende keeper, staat op, schiet met buitenkant rechts vanaf cornervlag bal er in 1x in
Ja maar jij was toch voor ajax die staat nu achterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef speedking het volgende:
[..]
normaal dit is europa dan ben ik voor ieder nederlandse club die er speelt je moet competitie en europa wel gescheiden houden
Gefeliciteerd met je 1600ste post.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef speedking het volgende:
[..]
normaal dit is europa dan ben ik voor ieder nederlandse club die er speelt je moet competitie en europa wel gescheiden houden
Ajax speelt nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar jij was toch voor ajax die staat nu achter
Het is PSV - SV Ried, schat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mensen die voetbal niet snappen MK ze spelen eurpa leg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:16 schreef speedking het volgende:
[..]
mensen die voetbal niet snappen MK ze spelen eurpa leg.
Nectar nooit serieus nemen, domme trollquote:
I beg your pardon?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nectar nooit serieus nemen, domme troll
Ik denk Ried?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SV Ried? Van welke stad is die club.
landquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ried uit oostenrijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
je verpest alles voor mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:19 schreef speedking het volgende:
lens assist!zeg t nog x van oorsprong ajacied
Hou je smoel dicht lelijke tenenlikkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nectar nooit serieus nemen, domme troll
Oh haiquote:
Heel goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ohja. Europa league natuurlijk.
haha knap van jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ohja. Europa league natuurlijk.
Oke. Smakelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga even een broodje donor eten
ramadan vreteterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga even een broodje donor eten
welk etenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ben ook weg, eten klaarmaken enzulks.
quote:
Oh.. ik faal. Ja, mijn stream is er alweer een tijdje geleden mee gekapt en ik zit nu op een of andere vage site.quote:
hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga maar weer tafel dekken ofzo
Tafeldekze.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga maar weer tafel dekken ofzo
Stand van de maan is nooit zekerquote:
Ah zo, komt goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:31 schreef coban het volgende:
[..]
Stand van de maan is nooit zekermaar als goed is 29e
@de anderen: thanks
quote:
Pes2012 lolquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef TWP het volgende:
Gister de demo van PES2012 gespeeld en dat was wel tof.
k heb net zitten downloaden valt de wifi halverweg uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef TWP het volgende:
Gister de demo van PES2012 gespeeld en dat was wel tof.
haha ik ooklquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja vond het zeker goed te doen. Speelde fijn.
Ben nu wel erg benieuwd naar FIFA.
Ah oké. Heb het alleen op de PS3 gedaan. Jammer dat ze dat soort games niet voor de Mac uitbrengen trouwens.quote:
m'n vader trok internet eruit dus heb m gemistquote:
Kutvader heb je danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
m'n vader trok internet eruit dus heb m gemist
Ps3quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Ah oké. Heb het alleen op de PS3 gedaan. Jammer dat ze dat soort games niet voor de Mac uitbrengen trouwens.
Mertens denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:37 schreef speedking het volgende:
hahah ik zag die actie van de speler die assist gaf gruwlijk,
Alsof me dat iets boeitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef speedking het volgende:
[..]
wil je dag niet verpeste maar mertens komt van utrecht hahah zonder jullie nieuwe aankopen![]()
hahahquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Alsof me dat iets boeitze spelen nu voor PSV.
Waar denk je dat Sigtharsson, Sulejmani, Janssen etc vandaan komen
Ik ken iemand van het middelbaar die dat altijd zeiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef aight1 het volgende:
Ik ga bier drinken en kut roepen, adieu
is al afgelopen..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:44 schreef Jac0bus het volgende:
Lol hoeveel staat het inmiddels, 11-0 ofzo?
Geen idee het was een gok, ik heb het niet gezien verder.quote:
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zullen we dit deel ff vol baggeren?
Oke dan nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Doe maar niet, gewoon helemaal niet.
Baggeren mag heul nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zullen we dit deel ff vol baggeren?
Toch niet ten gevolge van ...?quote:
Ja ja, 'de bank is erg warm'. Ik geloof er lekker niks vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee , de bank is erg warmfappen doe ik voorlopig niet.
Dit topic gaat vanaf nu over tv's?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef Nectar het volgende:
Kent iemand het begrip Plasma Tv nog en wat vinden jullie daarvan nu de HD Tv bestaat, grappig of niet?
Die snap ik niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef Nectar het volgende:
Kent iemand het begrip Plasma Tv nog en wat vinden jullie daarvan nu de HD Tv bestaat, grappig of niet?
Echt niet! Het gaat nu over mijn korte, pittige, hippe kapsel!quote:
heeejjjzzquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef Rezania het volgende:
Hallo iedereen!Hier ben ik weer met mijn korte, pittige kapsel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat???quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hoeveel jaar ben je en leg je vorige post eens uit
Ik weet wat het is maar ik snap je post nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
wat???
En plasma tv, je kent het toch wel, dat begrip zoek ut op, dat was wat jaren geleden nogal in
ok dan niet toch verdommequote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik weet wat het is maar ik snap je post niet
het ios gewoon wat vind je van de plasma nu de hdtv er is okquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
volgens mij snap je hem zelf ook niet
Jij ookalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:02 schreef Rezania het volgende:
Hallo iedereen!Hier ben ik weer met mijn korte, pittige kapsel!
weet jij uberhaubt wat een plasma tv is en waar HD voor staat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
het ios gewoon wat vind je van de plasma nu de hdtv er is ok
HDTV is toch ook gewoon mogelijk op een plasma TV?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
het ios gewoon wat vind je van de plasma nu de hdtv er is ok
nee eichenleik niequote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
weet jij uberhaubt wat een plasma tv is en waar HD voor staat?
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
HDTV is toch ook gewoon mogelijk op een plasma TV?
plasma tv werkt met gassen (vandaar plasma) en HD staat voor high defenition en zegt iets over de kwaliteit van je scherm (hoeveel pixels)quote:
Dat is wt ik vannacht tegen je moer zeiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:Kap es met die tv zooi, is niet interessant
Je moet naar bed!quote:
Inderdaad, het is weer helemaal de trend volgens mijn kapper. Volgens mij istie homo ofzo, want hij zei elke keer dat mijn haar 'enig' zat en dat ik wel een lekker pijpmondje had.quote:
Toen ik 14 was wist ik gewoon wat plasma tv en hdtv was. Ik wist zelfs al wat plasma nou eigenlijk was.quote:
en wat zeg je dan tegen het boutje?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat is wt ik vannacht tegen je moer zei
Oh, meid! Wat een complimenten! Je moet echt trots op jezelf zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad, het is weer helemaal de trend volgens mijn kapper. Volgens mij istie homo ofzo, want hij zei elke keer dat mijn haar 'enig' zat en dat ik wel een lekker pijpmondje had.
gastquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad, het is weer helemaal de trend volgens mijn kapper. Volgens mij istie homo ofzo, want hij zei elke keer dat mijn haar 'enig' zat en dat ik wel een lekker pijpmondje had.
Jazeker. Al moet ik zeggen dat ik dat pijpmondjesopmerking een beetje vreemd vond. Ik deed natuurlijk gewoon normaal tegen hem en ik zei dat hij ook wel een lekker pijpmondje had.. Ja, wat moet ik anders zeggen en toen gaf hij zijn telefoonnummer voor een afspraak. Dat snap ik niet, waarom zou ik hem nog een keer bellen? Mijn haar is al geknipt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, meid! Wat een complimenten! Je moet echt trots op jezelf zijn!
ok deoiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jazeker. Al moet ik zeggen dat ik dat pijpmondjesopmerking een beetje vreemd vond. Ik deed natuurlijk gewoon normaal tegen hem en ik zei dat hij ook wel een lekker pijpmondje had.. Ja, wat moet ik anders zeggen en toen gaf hij zijn telefoonnummer voor een afspraak. Dat snap ik niet, waarom zou ik hem nog een keer bellen? Mijn haar is al geknipt.
gastquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jazeker. Al moet ik zeggen dat ik dat pijpmondjesopmerking een beetje vreemd vond. Ik deed natuurlijk gewoon normaal tegen hem en ik zei dat hij ook wel een lekker pijpmondje had.. Ja, wat moet ik anders zeggen en toen gaf hij zijn telefoonnummer voor een afspraak. Dat snap ik niet, waarom zou ik hem nog een keer bellen? Mijn haar is al geknipt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van BaasXYquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef Nectar het volgende:
pimmetje2010 van wie ben je een kloon eigenlijk
Nu kan ik vannacht niet meer slapenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, ik ben weer gekalmeerd. Sorry voor mijn homofiele uitingen
Is goed voor je! Wordt je hard van!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nu kan ik vannacht niet meer slapen
homofielequote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, ik ben weer gekalmeerd. Sorry voor mijn homofiele uitingen
Ja, ik dacht al dat ik het fout had gespeld. Volgens mij schrijf je het zelfs nog anders, met een f, geloof ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
homofiele
het is nog altijd homoviele
Sorry. Kusje op je dop.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nu kan ik vannacht niet meer slapen
Ik zou bijna gaan janken, als ik niet wist dat je een gigantische troll bent die moet compenseren voor zijn kleine lul.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
homofiele
het is nog altijd homoviele
fomofiele?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat ik het fout had gespeld. Volgens mij schrijf je het zelfs nog anders, met een f, geloof ik
Hjb eens ik heb een grotere lul dan jou autistquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan janken, als ik niet wist dat je een gigantische troll bent die moet compenseren voor zijn kleine lul.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hjb eens ik heb een grotere lul dan jou autist
Serieus hoeveel jaar ben jij nou eigenlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hjb eens ik heb een grotere lul dan jou autist
Tis niet te geleuvenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Jongens jongens. ik ben 2 minuten weg en meteen dikke flamewar hier. Iedereen moet gewoon lief doen
als ik 9 was zou ik niet grotere lul hebben he XDXDquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Serieus hoeveel jaar ben jij nou eigenlijk?
En laten we het netjes houden
Je neemt het blijkbaar nogal serieus; dat mensen in de zeik nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
als ik 9 was zou ik niet grotere lul hebben he XDXD
Nee grapje man, ik ben 21 jaar oud en ik hou van mensen in de zeik nemen.
Hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je neemt het blijkbaar nogal serieus; dat mensen in de zeik nemen.
En jij wist niet wat een plasmatv wasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
Vretenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Rezania het volgende:
Waar zijn coban, Plastic_zak en MK eigenlijk?
21 ja? wejoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
Coban en MK zijn aan het etenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Rezania het volgende:
In mijn sekskelderquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Rezania het volgende:
en ditquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:23 schreef Jac0bus het volgende:
Lief blijven anders komt de grote boze smeg met een slot
ik ken iemand ide 50 is en ook op fok zit dus niet zou oud oke hoe oeud ben je ij dan n ik ben daar wel benoeuwedm d naar?quote:
quote:
Ik vrees het ook jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]Plastic_zak doet niet aan ramadan, die is dus waarschijnlijk aan het fappen.
Nu dat we weten dat je 21 bent, kan je alsjeblieft wat meer moeite nemen om netjes Nederlands te typen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ken iemand ide 50 is en ook op fok zit dus niet zou oud oke hoe oeud ben je ij dan n ik ben daar wel benoeuwedm d naar?
Ik ben 22quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ken iemand ide 50 is en ook op fok zit dus niet zou oud oke hoe oeud ben je ij dan n ik ben daar wel benoeuwedm d naar?
Ja tuurlijk man.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu dat we weten dat je 21 bent, kan je alsjeblieft wat meer moeite nemen om netjes Nederlands te typen?
Oja want Nederlands kunnen komt met de leeftijd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu dat we weten dat je 21 bent, kan je alsjeblieft wat meer moeite nemen om netjes Nederlands te typen?
17quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja wat? Hoe oud ben jij dan?
hoezoe 'heb;quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb je gedaan?
Ik hoop dat een 21 jarige beter Nederlands kan dan een 9 jarige. Op dit moment is het Nederlands van Nectar op het niveau van een 9 jarige.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:27 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Oja want Nederlands kunnen komt met de leeftijd?
Wat dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
hoezoe 'heb;
IK HEB GEEN VMBO GEDAAN OMG XD
Gasst waarom nou weer beledigen danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop dat een 21 jarige beter Nederlands kan dan een 9 jarige. Op dit moment is het Nederlands van Nectar op het niveau van een 9 jarige.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop dat een 21 jarige beter Nederlands kan dan een 9 jarige. Op dit moment is het Nederlands van Nectar op het niveau van een 12 jarige.
Dit is dus veel beter, als je zo netjes blijft typen krijg je een sticker!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gasst waarom nou weer beledigen dan
Wat voor niveau heb je gedaan? En met wat voor opleiding ben je bezig dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:29 schreef Nectar het volgende:
Gast flikker op ik typ gewoon volwassen
Zie deze diss dan. Harde woorden deze mangquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop dat een 21 jarige beter Nederlands kan dan een 9 jarige. Op dit moment is het Nederlands van Nectar op het niveau van een 9 jarige.
Nee man. 18+ is baziger. Je mag meer dingen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
17 is gewoon bazenleeftijd
Zie editquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee man. 18+ is baziger. Je mag meer dingen.
17quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
17 is gewoon bazenleeftijd
Edit: bijna 18 dan, op mijn 18e ben ik koning
zie editquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
17Je krijgt er geen rechten bij, echt een zinloze leeftijd. 16, 18 en 21 zijn het helemaal.
Laat MK met rust!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef Nectar het volgende:
Ewa negers ik ga ff lekker kip eten!
TOT ZO!
Staat nog steeds dat 17 een bazenleeftijd is, is het niet imo. Gewoon meest zinloze leeftijd ooit.quote:
Is ook bazen leeftijd maar 18 is bazigerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat nog steeds dat 17 een bazenleeftijd is, is het niet imo. Gewoon meest zinloze leeftijd ooit.
18 is inderdaad een bazenleeftijd!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is ook bazen leeftijd maar 18 is baziger
Geen klok kunnen lezenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef Jac0bus het volgende:
Meteen iemand missen als ze 5 min. later is
Die zit zich natuurlijk helemaal vol te proppen, zou ik ook doen na meer dan 12 uur vasten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
Marokkaanse kip eet wel lang, ze is al meer dan een uur aan het eten
Ze mag tot 4 uur ofzo weer etenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die zit zich natuurlijk helemaal vol te proppen, zou ik ook doen na meer dan 12 uur vasten.
Misschien eet de hele familie gezamenlijk en heel lang of zo, ik weet niet wat de traditie is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ze mag tot 4 uur ofzo weer eten
Ik denk het, ondertussen is het hier wel dood zegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien eet de hele familie gezamenlijk en heel lang of zo, ik weet niet wat de traditie is.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Denken jullie echt dat we 1 uur eten.
MocroKip!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee ik vermoedde dat je nog een echt leven hebt naast FOK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee ik vermoedde dat je nog een echt leven hebt naast FOK!
Dit dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee ik vermoedde dat je nog een echt leven hebt naast FOK!
Ik was niet de autist die zich zorgen begon te maken toen MK er nog niet wasquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hihihih jullie miste me gwn.
Ik maakte me geen zorgen, maar ik wou gewoon even gezellig slowchatten voordat ik om half 11 naar bed ga.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik was niet de autist die zich zorgen begon te maken toen MK er nog niet was
Zo vroegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik maakte me geen zorgen, maar ik wou gewoon even gezellig slowchatten voordat ik om half 11 naar bed ga.
Hij moet naar schoolquote:
Schoolquote:
Ik moet 14km naar school fietsen, op de één of andere manier word ik daar moe van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zelfs op schooldagen kan ik niet zo vroeg gaan slapen.
Dude jij bent echt geen 21quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
School
Half 11 naar bed
zelfs als ik school heb blijf ik op, en slaap ik maar 5 uurtjes per FUCKING NACHT. JA WAT WILLEN ZE DAN, HUSIWERK EN GEEN MOMENT GENIETEN VAN DE VRIJHEID? WAAROM STUREN ZE ONS DAN FUCKING NIET NAAR EEN KAMP OFZO WAT IS HET NUT OM NAAR HUIS TE GAAN DAT SNAP IK ECHT DUS NIET HE![]()
![]()
Jij bent vast KO.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ga ook rond die tijd slapen, ik ben al meer dan 30 uur wakker
Scooter een optie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet 14km naar school fietsen, op de één of andere manier word ik daar moe van.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
School
Half 11 naar bed
zelfs als ik school heb blijf ik op, en slaap ik maar 5 uurtjes per FUCKING NACHT. JA WAT WILLEN ZE DAN, HUSIWERK EN GEEN MOMENT GENIETEN VAN DE VRIJHEID? WAAROM STUREN ZE ONS DAN FUCKING NIET NAAR EEN KAMP OFZO WAT IS HET NUT OM NAAR HUIS TE GAAN DAT SNAP IK ECHT DUS NIET HE![]()
![]()
Ik moest altijd 9. Nu gelukkig niet meer want trein. :dquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet 14km naar school fietsen, op de één of andere manier word ik daar moe van.
Heb ik, maar fietsen is gezonder.quote:
COBAN!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Hey hallo! Kennen jullie ook het gevoel dat als je een oven openen en je hoofd erboven hangt en je kop dus fikt? Nou, dat had ik. Weer een interessante toevoeging aan dit topic.
Ja herkenbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Hey hallo! Kennen jullie ook het gevoel dat als je een oven openen en je hoofd erboven hangt en je kop dus fikt? Nou, dat had ik. Weer een interessante toevoeging aan dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |