Laptop even dichtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is alles er weer uit? Alle informatie die in je hoofd zit? Dan word je weer rustig?
Ga ik de straat op dan ga ik niet roepen. IK BEN DE ZOON VAN GOD.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij sprak wel degelijk met mensen, ook staat het in het grote sprookjesboek. Ik denk dat niemand het hier slecht met je voor heeft, praten met andere mensen, buiten internet, zal je bevallen.
Ik hoop echt het laatste.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik ben er nog niet uit of dit nou echt is of dat hij gewoon de hele boel gigantisch in de maling zit te nemen.
Het zou een stunt zijn, maar het zou je niet helpenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ga ik de straat op dan ga ik niet roepen. IK BEN DE ZOON VAN GOD.
Dat is de cultuur die op FOK! heerst, ik denk niet dat je je daar echt druk om moet maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:08 schreef hunter.h4 het volgende:
Wat is het met mensen die 1 ding eruit pakken en je daar op afkraken?
Waar aan, als ik vragen mag? Het internet zal niet het enige zijn, neem ik aan.quote:
Druk maken inderdaad. Ik maak me te druk. Ik maak mezelf overspannenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie ook de rest van mijn bericht, het zal niet het enige zijn als je goed naar jezelf kijkt.
Accountancyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Jahr00n het volgende:
wat heb je voor opleiding of wwat voor werk doe je momenteel?
Het kan een uitlaatklep voor je zijn, maar het is geen oplossing. Kijk naar de positieve dingen die je hebt, en iedereen heeft ze, ook jij!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik ga ook het online zijn doseren
En dan maak je verstandig gebruik van internet.
World of Warcraft
Dat moet je sowieso niet doen, dat vertraagt jezelf. Probeer te ontspannen en als je dat niet lukt is een bezoek aan een huisarts een erg goed idee, ik heb het zelf ook gedaan en dat werkte echt fantastisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Druk maken inderdaad. Ik maak me te druk. Ik maak mezelf overspannen
Wil je het hefboom effect in de economie weten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, omdat ik het gewoon totaal niet geloof
Het is zo. Ik ben mezelf constant onder druk aan het zetten. Als het aan mij ligt ben ik vandaag klaar met al het werk. Maar dat hoeft niet. Haastige spoed is zelden goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het kan een uitlaatklep voor je zijn, maar het is geen oplossing. Kijk naar de positieve dingen die je hebt, en iedereen heeft ze, ook jij!
[..]
Dat moet je sowieso niet doen, dat vertraagt jezelf. Probeer te ontspannen en als je dat niet lukt is een bezoek aan een huisarts een erg goed idee, ik heb het zelf ook gedaan en dat werkte echt fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |