Vanavond naar de huisartsenpost...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef some1_eddy het volgende:
Er is geen huisarts in de buurt die tijd heeft vandaag!
3 zijn met vakantie, 1 is in gesprek, en nog 2 andere hebben geen plek, en bij 1 kan ik niemand te pakken krijgen omdat je alleen 's morgens een afspraak kan maken..
Yay..
Ja, normaal gesproken wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:20 schreef some1_eddy het volgende:
Wordt de rekening van een dokterspost ook vergoed door de zorgverzekeraar trouwens?
H.A wel..
Ja hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:20 schreef some1_eddy het volgende:
Wordt de rekening van een dokterspost ook vergoed door de zorgverzekeraar trouwens?
H.A wel..
Hoezo vanavond geen tijd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef some1_eddy het volgende:
Echt... geen huisarts te bereiken hier..
http://maps.google.nl/map(...)=h&radius=15.27&z=11
Ik woon zelf in Spijk, niks in de buurt wat opneemt of wat open is behalve mijn eigen HA.
Zal wel een dokterspost zoeken..
Edit, gevonden, alleen 's avonds te bereiken.. overdag moet je naar een huisarts krijg ik te horen.
Waardeloze kutzooi, vanavond heb ik geen tijd, ik moet NU heen, anders wordt het morgen.
Ik zou de afweging maken wat belangrijker is. Geen idee wat je gaat doen, maar je kan ook om 5 uur huisartsenpost direct bellen, en dan ga je wat later?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:31 schreef some1_eddy het volgende:
Ik moet weg vanavond, staat al 3 maanden gepland..
Of het wordt na 23:00 uur, maar dat zou dan wel voor spoedgevallen zijn denk ik.
Dan weet je namelijk zeker dat het Lyme is.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:51 schreef some1_eddy het volgende:
Volgens de dokter gaat het vanzelf weer over, en als het groter werd moest ik maar terug komen.
Dat dacht k dus ook al..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan weet je namelijk zeker dat het Lyme is.....Sterkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |